DAJ CYNK

Salony Plusa przeżyją lifting

24.03.2011

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7121

Ważne 0

0

Nie tylko Era odświeży wygląd swoich salonów z okazji zmiany marki na T, do odświeżenia marki Plus szykuje się też Polkomtel - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Nie tylko Era odświeży wygląd swoich salonów z okazji zmiany marki na T, do odświeżenia marki Plus szykuje się też Polkomtel - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Jarosław Bauc, szef Polkomtelu, nie sądzi by w wyniku przejęcia sieci Plus doszło do rebrandingu marki - globalne brandy jak Orange, T-Mobile czy Vodafone nie przymierzają się przecież do przejęcia sieci. Nie znaczy to jednak, że marka nie zostanie odświeżona.

Niezależnie od tego kto przejmie sieć - inwestor finansowy czy branżowy - spodziewać należy się odpowiedzi Plusa na rebranding Ery na T. Jednym z objawów tej odpowiedzi będzie odświeżenie marki Plus poprzez fundamentalną przebudowę części salonów i nową wizualizację.

Szef Polkomtelu ma nadzieję, że nowym usługom i produktom, które T-Mobile wprowadzi na polski rynek nie będzie towarzyszyła agresywna polityka cenowej.

Źródło tekstu: DGP

Komentarze
Zaloguj się
59. ~
0

2011-04-04 00:10:04

Simplus ma bardzo dobrą ofertę i nie potrzeba nic zmieniać. To konkurencja niech obniży ceny zamiast szukać frajerów na swoją drożyzne. Wszystkie sieci mogły by mieć ceny podstawowe i promocyjne jak w simplusie.

Odpowiedz

57. ~tsubasa
0

2011-03-29 12:16:56

I bardzo dobrze, w Plusie ostatnio same zmiany na lepsze:)

Odpowiedz

56. ~sintesi
0

2011-03-26 00:08:40

@49; @50... Macie rację... Oferta szału nie robi i "biurowce" też żyją chyba na innym kontynencie albo w innej epoce. Ja (póki co) jestem zadowolony z Plusa - średnia firma + G300), ale nigdy nie wiadomo... Czasem cierpliwość i parę groszy dopłaty za jakość mogą zmienić się na "rebranding" :)

Odpowiedz

55. ~etka
0

2011-03-25 09:26:58

znów ściągną kasę z franczyzoków hihihi

Odpowiedz

54. ~**** rules
0

2011-03-25 08:33:47

jest taka miejscowosc **** - tyle ze to wioska toche za Rawa mazowiecka, - jest tam centrum szkoleniowe na fuul wypasie , z sala bankietowa na 1600 osób. a zasieg był tam tylko Playa :) ... Jak postawiliśmy tam przenośnego BTSa :P

Odpowiedz

53. ~
-1

2011-03-25 06:40:20

jak dobrze ze nie mieszkam w o$$a!

Odpowiedz

52. ~
1

2011-03-25 01:53:44

Ta wypowiedź napawa pesymizmem. Plus nie będzie walczył o klienta. Obecna oferta jest kiepska,a pamiętam czasy,gdy byli konkurencyjni.

Odpowiedz

51. ~
-4

2011-03-25 00:10:34

Play ma drogo, simplus lepszy i tańszy.

Odpowiedz

50. ~Debil
3

2011-03-24 21:28:58

Znowu zarobią firmy produkujące meble i inne gadżety reklamowe... A może by tak rebranding konsultantów? Albo rebranding kretyńskich reklam w TV?

Odpowiedz

49. ~
3

2011-03-24 18:48:21

jak "zliftingują" tak, jak plus.pl to będzie gwóźdź do trumny... Ich ofercie należy się nie lifting, a reanimacja, a ci o wystroju coś mamroczą..

Odpowiedz

48. ~Mokro w majtach
2

2011-03-24 18:17:24

Plus to musi zrobić lifting strony internetowej, bo jest równie nieczytelna jak strona Ery i co kolejna wersja tym jest gorzej.

Odpowiedz

47. ~
2

2011-03-24 17:48:43

co to za BZDURA??? w odpowiedzi na zmiany konkurenta (zmiana marki!) robi sie uplifting??? co za IDIOTÓW zatrudniaja w Plusie????

Odpowiedz

46. ~freon
1

2011-03-24 17:29:51

Szkoda że Pan Bauc zapomniał o Telenoru który też startuje a swoje sieci na południu Europy "przebrandował"

Odpowiedz

45. toms
3

2011-03-24 17:04:17

Jak się nie ma nic do zaoferowania konkretnego w ofertach , to się maluje salony. A tak na marginesie: mam w nosie niby poprawne formy gramatyczne, bo to kolejny raz, jak czytam dyskusję na ten temat. Mówiłem i będę mówił "Polkomtela", "Centertela", itd. Mogę nawet w oczach niektórych uchodzić za idiotę. Bo za chwilę się okaże, że po 42 latach, muszę się na nowo uczyć języka polskiego. A nie zamierzam.

Odpowiedz

44. ~bond
0

2011-03-24 16:59:57

27- a napewno nie będą się bawić w jakieś śmieszne koncerty typu String ? mnie to nie interesi, bo istotą dobrej telefonii komórkowej jest jej zasięg, jakość adekwatna do ceny w każdym miejscu kraju, a nie jakieś tam promocyjki dla okrojonej ilości abonentów. A co do Plusa to jeszcze nie wiadomo jak się to potoczy, więc Vodafone to nie pojęcie historyczne.

Odpowiedz