DAJ CYNK

Salesforce i Vlocity pomogą sieci Orange w transformacji cyfrowej

28.03.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3376

Ważne 4

2

Orange Polska i Orange Belgium podpisali umowy z Salesforce, światowym liderem w zakresie rozwiązań CRM oraz z Vlocity, wiodącą firmą z branży rozwiązań chmurowych.



Orange Polska i Orange Belgium podpisali umowy z Salesforce, światowym liderem w zakresie rozwiązań CRM oraz z Vlocity, wiodącą firmą z branży rozwiązań chmurowych. Salesforce i Vlocity pomogą Orange w szybszym osiągnięciu elastyczności biznesowej oraz w skróceniu czasu wdrażania usług poprzez zastosowanie rozwiązań chmurowych w cyfrowych kanałach kontaktu z klientami.

Pomarańczowa sieć chce umocnić swoją pozycję na rynkach mobilnym i konwergentnym poprzez skupienie się na doświadczeniach klientów. Współpraca z firmami Salesforce i Vlocity powinna sprawić, że Orange wzmocni jakość obsługi klienta poprzez wprowadzenie rozwiązań omnichannel. Dodatkowo zespoły sprzedażowe Orange i kanałów partnerskich będą mogły efektywniej sprzedawać nowe produkty i usługi, tym samym lepiej odpowiadając na potrzeby klientów.

Orange Polska czyni kolejny krok w swojej transformacji cyfrowej. Osiągnęliśmy już istotny poziom konsolidacji naszych kanałów cyfrowych i sprzedażowych. Obecnie dążymy do zaoferowania wyróżniających się doświadczeń klienckich - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. Wybraliśmy Vlocity i Salesforce ze względu na szybkość z jaką wdrażają swoje rozwiązania, ale także z powodu ich zaawansowanych produktów oraz kompetencji w zakresie zarządzania jakością obsługi. To partnerstwo pozwoli spełnić oczekiwania naszych klientów dotyczące prostoty i przejrzystości naszych ofert, a także łatwości użytkowania i zarządzania nimi. Innowacyjność oraz doskonalenie doświadczeń naszych klientów stanowią istotne filary strategii Orange.

Orange Belgium kontynuuje swoją transformację cyfrową. Oprócz odnowienia niektórych poziomów naszego systemu zarządzania zamówieniami, rozpoczniemy teraz wzmacnianie możliwości naszego CRM oraz ujednolicanie naszych kanałów cyfrowych. Partnerstwo z firmami Vlocity i Salesforce nawiązaliśmy mając na uwadze te cele - powiedział Michaël Trabbia, prezes Orange Belgium. Wybraliśmy Salesforce i Vlocity ze względu na ich przewagę w wielu obszarach, zwłaszcza jeśli chodzi o szybkość i sprawność wdrażania usług. Ta współpraca umożliwi nam dalszą cyfryzację relacji z naszymi klientami i pozwoli jeszcze lepiej spełnić ich oczekiwania. Klienci są w samym centrum strategii Orange Belgium.

Stawiając na chmurę, Orange wykonał istotny krok w swojej najważniejszej misji, której celem jest nawiązanie wyjątkowej więzi z klientem oraz sprawienie, że usługi staną się bardziej dostępne i łatwiejsze do kupienia - powiedział Jo Buvens, Country Manager Salesforce Belgium and Luxembourg. Jesteśmy zachwyceni, że możemy pracować z Vlocity przy tym ważnym projekcie. Dzięki wykorzystaniu dostarczanych przez Vlocity rozwiązań chmurowych, dostosowanych do konkretnych branż oraz aplikacji wielokanałowych, Orange będzie teraz mógł w pełni zaangażować się w swoją transformację cyfrową.

Z nawiązanej współpracy zadowoleni są także przedstawiciele firmy Vlocity.

Bardzo się cieszymy z możliwości połączenia sił z firmą Salesforce, aby dostarczyć Orange dopasowane do potrzeb branży telekomunikacyjnej cyfrowe narzędzia potrzebne do transformacji ich działalności biznesowej - powiedział Dominic Dinardo, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający dla Rejonu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w firmie Vlocity. Jesteśmy zadowoleni, że Orange wybrał naszą technologię i że będziemy mogli pomóc Orange skorzystać z dodatkowej wartości jaką niosą rozwiązania chmurowe, i tym samym dotrzeć do większej liczny klientów i sprzedawać w sposób bardziej innowacyjny i efektywny.

Vlocity Communications wykorzystuje wielokanałowe możliwości platformy Service Cloud firmy Salesforce, obejmuje obszerny katalog produktów (Enterprise Product Catalog), rozwiązanie CPQ (Configure-Price-Quote), zarządzanie kontraktem, funkcje obsługi klienta detalicznego i zarządzania zamówieniami, obszerną bibliotekę programów wsparcia przedsprzedażowego, a także zarządzania procesami zapytań o usługi i rozliczanie. Vlocity Communications został stworzony specjalnie dla dostawców usług komunikacyjnych i działa w zgodzie z branżowymi standardami TM Forum, a także integruje się z systemami firm trzecich, poprzez predefiniowane API i usługi internetowe.

Zobacz: Orange zarzuca Grupie Cyfrowy Polsat sztuczne zawyżanie liczby stacji bazowych LTE
Zobacz: Pomarańczowe plany pod znakiem 5G
Zobacz: Koniec głaskania klientów Orange. Nie masz racji? Nie licz na bonus

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
4. mlody_pelikan
0

2018-03-28 19:08:34

@3 Oramge na dzień dzisiejszy nadaje trendy w tworzeniu usług i tak już zostanie także nie słuchaj przy....głupów :)

Odpowiedz

3. ~161
0

2018-03-28 19:06:09

Od ponad 8 lat słyszę że TP/ORANGE zwinie się z rynku lada dzień ;)A te dziady nadal trwaja

Odpowiedz

2. ~Flej
0

2018-03-28 16:46:51

Blah blah blah.Innymi słowy - trup idzie do likwidacji jak nie zacznie przynosić zysków, spadają kolejne stołki, a sieć stacjonarna jest rujnowana do końca :)

Odpowiedz

1. ~Gollum
0

2018-03-28 13:42:13

Mega marketingowy bełkot...

Odpowiedz