DAJ CYNK

Rekordowy rok Szeptela

28.10.2004

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1367

Ważne 0

0

PT Szeptel S.A. zakończył III kwartał br. zyskiem netto w wysokości 784 tys. zł (w analogicznym okresie 2003 roku spółka miała 2,4 mln zł straty) Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 10,2 mln zł i były wyższe o 135 % niż w III kwartale 2003 roku.

PT Szeptel S.A. zakończył III kwartał br. zyskiem netto w wysokości 784 tys. zł (w analogicznym okresie 2003 roku spółka miała 2,4 mln zł straty) Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 10,2 mln zł i były wyższe o 135 % niż w III kwartale 2003 roku.

To nie tylko efekt systematycznie prowadzonej restrukturyzacji, ale przede wszystkim realizacji strategii rozwoju usług dodanych. Po trzech kwartałach mieliśmy 22,2 mln zł sprzedaży. Udział tradycyjnych usług telekomunikacyjnych maleje na rzecz wysokomarżowych usług call center i audioteksowych. Stanowią one już ponad 1/3 naszej sprzedaży - mówi Mariusz Pilewski, prezes zarządu spółki.

Kolejnym etapem realizacji nowej strategii będzie konsolidacja działalności spółek Media Net Interactive i Legion Polska. Pierwsza z tych spółek specjalizuje się w usługach Premium SMS, a druga w usługach audioteksowych. W związku z przejęciem przedsiębiorstwa Media Net Interactive Szeptel podnosi kapitał zakładowy. Posunięcia prowadzić będą do dalszego wzrostu przychodów, w tym przede wszystkim wzrostu przychodów z usług dodanych.

W III kwartale br. spółka podłączyła około 1100 nowych linii dzwoniących. Rozpoczęła także świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Białystok i wdrożyła program pilotażowy międzynarodowego numeru dostępowego dla Zagranicznych Biur Obsługi Klienta PLL LOT. O 300 poszerzyła się liczba klientów posiadających dostęp do Internetu za pośrednictwem linii DSL.

We wrześniu br. zostało uruchomione nowoczesne call center w Szepietowie. Obsługuje m.in. dwóch nowopozyskanych w III kwartale 2004 roku klientów. W pierwszym etapie (w nowej lokalizacji) pracę w call center znalazło 40 telemarketerów. Docelowo będzie w nim pracować 360 osób rotacyjnie na 180 stanowiskach obsługi. We wrześniu Spółka podpisała także z Vascon GmbH w Wiedniu umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych Premium Rate dla abonentów austriackich i niemieckich.

To trzeci z rzędu kwartał, kiedy Szeptel zwiększa sprzedaż i notuje zyski, zarówno na poziomie operacyjnym, jak i netto. W tym roku firma zanotuje najwyższe zyski w swojej historii. Nie powiedzieliśmy jednak jeszcze ostatniego słowa - zaznacza Mariusz Pilewski.

Źródło tekstu: Szeptel

Komentarze
Zaloguj się