DAJ CYNK

Ramsat zmienił nazwę na Orange Retail

30.06.2015

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7842

Ważne 2

3

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki Ramsat podjęło uchwałę o zmianie jej nazwy na Orange Retail. Od 30 czerwca spółka dołączyła do grona podmiotów działających pod marką Orange.

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki Ramsat podjęło uchwałę o zmianie jej nazwy na Orange Retail. Od 30 czerwca spółka dołączyła do grona podmiotów działających pod marką Orange.

Za dalszy rozwój Orange Retail będzie odpowiadał Mirosław Woźniak, powołany na trzecią kadencję prezesa spółki.

Spółka od ponad 6 lat należy w całości do Orange Polska. Dystrybuuje usługi Orange w 123 salonach, zatrudniając 470 konsultantów, 83 doradców biznesowych oraz 457 doradców mobilnych.

Źródło tekstu: Orange Retail, wł

Komentarze
Zaloguj się
17. ~pp
0

2015-08-22 00:16:51

dopóki Wożniak M. jest - był od niepamiętnych czasów w centertelu - jeszcze za "Idea" - dopóty cała spółka zoo ramsat a teraz retail warta jest tyle, ile on z kolegami uzgodnił. Przekręt i karierowicz, żeruje na ludziach uczciwie pracujcych.

Odpowiedz

16. ~pp
0

2015-08-22 00:12:15

To wszystko to jedno złodziejstwo jest. A Woźniak największy wał.. szef Ramsatu i Mex po ziomkach z Rzeszowa. Wiedział, co sie święci.

Odpowiedz

15. ~pp
0

2015-08-22 00:06:59

Woźniak zajebiaszczy facet- najpierw w centku, potem w ramsacie, który mexa wykupił ( a ten transcommunication), cwaniaczek z rzeszowa ustawił swoich, a teraz na retail się przechrzcił . Ramsat nazwa zbyt podpadnięta była. Złodziejska nać,niech go szlag. Mirosława.

Odpowiedz

14. ~zeta
0

2015-07-07 00:21:50

Salon RAMSAT Poznań King Cross Marcelin - oddałem telefon do naprawy gwarancyjnej. Po dwóch tygodniach dzwonię dowiedzieć się jak przebiega naprawa bo z salonu ani słychu ani widu... pracownik informuje, że nadal w naprawie. Trzy dni później wybieram się do salonu osobiście by skonfrontować się oko w oko z pracownikiem... śpiewka ta sama, telefon w naprawie, domagam się podania numeru kontaktowego do serwisu, w tym momencie zostaję nazwany przez pracowników salonu niekulturalnym, gdyż przeszkadzam im w pracy (próbując dowiedzieć się co dzieje sie z mojąwłasnością)... no cóż, skazany na półgodzinne czekanie, z łaską dostaję numer telefonu do serwisu... dzwonię, uprzejma Pani sprawdza po IMEI... takiego telefonu u nas nie ma, ale prosi by jeszcze chwilę zaczekać. po kilku minutach informuje mnie, że sprawdziła telefony, które co dopiero dotarły do serwisu i nie figurują jeszcze w systemie. Eureka... telefon jest, dotarł do serwisu w 14 dniu od oddania w salonie. Gratuluję firmie pracowników, ich kompetencji, wysokiej kultury osobistej, a w szczególności prawdomówności i odwagi do przyznania się do popełnianych błędów.

Odpowiedz

13. ~real
0

2015-07-02 10:21:29

I znów za chwilę wykiwają pracowników czyli outsourcing w białych rękawiczkach, poprzez ich przesunięcie do nowej spółki za mniejszą kasę oczywiście.... I jak pisze "piomark", kasa do Francji za nazwę Orange a Polakom umowy śmieciowe !!

Odpowiedz

12. piomark
0

2015-07-01 23:28:18

Przecież wiadomo po co są te zmiany nazwy na Orange. Teraz spółka zapłaci za korzystanie ze znaku towarowego i pieniążki ładnie powędrują do kasy centrali. TP jak zmieniało się w Orange to miało płacić za użytkowanie logo 1.6% z przychodu.

Odpowiedz

11. ~tkubon
0

2015-07-01 12:08:11

@1; Powiedz co się bedzie u nas działo na naszym krajowym rynku. Umieram z ciekawości

Odpowiedz

10. ~Ixi
0

2015-07-01 00:27:34

Przecież od ponad roku ramsat pozbywa się salonów który salon jest bezpośrednio pod nimi ? Większość jak nie wszystkie przeszły pod firmy kogucik - jednoosobowe DG ..

Odpowiedz

9. ~sss
0

2015-06-30 23:02:25

@7 jezeli nadal orange bedzie robil takie cyrki jak teraz w d2d to za pol roku nie bedzie juz doora bo nie bedzie komu sprzedawac ;) widze na wlasnym podworku jak od poczatku 2015 "doorowcy-pipolsofcy" umieraja smiercia naturalna.dla mnie to jest na reke bo cwaniakow coraz mniej ;)gdyby handlowiec dostawal $$$ bezposrednio od orange a nie przez łapy ramsatu ba czy w dalszej kolejnosci przez kolejne łapy to sprzedajac teraz np 3 biznespaki bylby zarobiony ;)u mnie ramsat rekrutuje i zrekrutowac nie moze haha

Odpowiedz

8. LuiN
0

2015-06-30 22:12:32

5, UPC - nie zajmujemy się tematem telewizji kablowej. Pojawia się ona jedynie przy okazji pakietów łączonych z telefonią i/lub Internetem. Ewentualnie w wynikach finansowych.

Odpowiedz

7. ~d2d Orange
0

2015-06-30 22:01:57

"457 dotadcow mobilnych" ... Skąd ich tylu? A no stad ze wszystkich agentów z kanału sprzedaży D2D w Orange przypięli do Ramsatu. Agenci nie mieli wyjścia, musieli rozwiązać umowę bezpośrednia z Orange i podpisać z ramsatem. Jak ktoś nie podpisał to Hasta la vista! Sami by tylu ludzi nie zrekrutowali, to było kontrolowane przejęcie. Stawki za usługi tez poleciały, bo Ramsat przecież musi swoje zarobić. a tych 83 doradców biznesowych to KKB teraz nazywani DKB i AM Orange.

Odpowiedz

6. ~
1

2015-06-30 21:54:37

@ a kogo to obchodzi?kogo interesuje awaria niszowej usługi w niszowej kablówce ? Nikogo!

Odpowiedz

5. ~UPC
-1

2015-06-30 21:40:00

Czemu nie napiszecie nic o ogólnopolskiej (o ile nie światowej) awarii Horizona w UPC? OD rana nie działa kompletnie z powodu "awarii" chmury, z której dekoder korzysta ciągnąc z niej cały interfejs, EPG, itd.

Odpowiedz

4. ~sss
1

2015-06-30 21:29:56

bo to ludzie z tepsy

Odpowiedz

3. ~pabloki
0

2015-06-30 21:25:44

o ile pamiętam to nawet 15 lat temu dealowali tylko orange , wtedy idea i centertel.

Odpowiedz