DAJ CYNK

Rakowski: przewaga non stop w Heyah to silna marka i telefony

18.05.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 28

Ważne 3

17

Oferta Heyah non stop posiada dwie podstawowe przewagi nad ofertami konkurencji, czyli silną markę i możliwość zakupu telefonu na raty w atrakcyjnych cenach - mówi w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej Miroslav Rakowski, prezes PTC.

Oferta Heyah non stop posiada dwie podstawowe przewagi nad ofertami konkurencji, czyli silną markę i możliwość zakupu telefonu na raty w atrakcyjnych cenach - mówi w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej Miroslav Rakowski, prezes PTC.

Zobacz: Heyah non-stop - szczegóły oferty.

Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna. Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki ma obecnie heyah. Będzie to niezwykle trudne na rynku telekomunikacyjnym, który się kurczy, a konkurencja jest bardzo duża - mówi Rakowski.

Jak dodaje, dzięki marce i telefonom, pierwsza oferta abonamentowa Heyah może namieszać na rynku, podobnie gdy Heyah wchodziła na rynek. Żadna oferta i marka nie powtórzyła tego sukcesu.

Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty no limit nie są do niczego potrzebne. Jest grupa klientów aktywnych na rynku i to do nich skierowane są nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientów będą decydowały inne czynniki i tutaj Heyah ma się o co bić (...) Chodzi m.in. jakość sieci, czy dostęp do nowych technologii, urządzeń i rozwiązań - mówi Rakowski.

Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawią się w kolejnych miesiącach nowe oferty dla klientów abonamentowych zwraca uwagę na to, że klienci oczekują od operatorów czegoś więcej niż tylko minuty czy transmisja danych. Dlatego właśnie operator wprowadza i rozwijamy takie usługi, jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawiązanie współpracy z sektorem energetycznym.

Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna

Komentarze
Zaloguj się