DAJ CYNK

Problemy z połączeniami w T-Mobile

08.12.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 11485

Ważne 10

0

Klienci sieci T-Mobile mogą mieć "przejściowe problemy" z wykonywaniem połączeń.



Klienci sieci T-Mobile mogą mieć "przejściowe problemy" z wykonywaniem połączeń.

Komunikat o awarii pojawił się na Twitterze operatora oraz został zamieszczony na IVR podczas połączenia z Biurem Obsługi. Problem dotyczy wyłącznie połączeń głosowych, Internet działa normalnie.



Jak możemy przeczytać w komentarzach w mediach społecznościowych, po przełączeniu trybu pracy sieci telefonu z LTE na 3G problemy ustępują. Jest to więc jakieś chwilowe rozwiązanie.

Zobacz: T-Mobile ponownie się chwali, że ma najlepszą sieć w Polsce

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
100. ~
0

2018-08-15 21:04:44

I po co mi to było ???Przeniosłam nr do T.mobile o zgrozo!!!

Odpowiedz

99. iphoneski
0

2017-12-16 10:01:50

@98 taki best in test :)

Odpowiedz

98. ~ferro
0

2017-12-16 09:31:16

Problemy w t-mobile są dalej, brak połączeń głosowych i przerwy w internecie . Augustów dnia 16.12.17

Odpowiedz

97. ~drogo w Demobile:)
0

2017-12-15 01:26:17

Drodzy,mogą występować przejściowe utrudnienia w realizowaniu połączeń głosowych.

Odpowiedz

96. ~Berek
0

2017-12-10 22:59:43

T-m ma także problem z internetem od początku grudnia... Ponoć to jakiś globalny problem, ale dalej nie jest rozwiązany. Niektórzy klienci nie mają internetu lub mają od czasu do czasu. Ja już kilka razy złaszałem do T-m i problem jak był tak dalej jest...

Odpowiedz

95. ~mirekb
0

2017-12-10 19:08:39

@89 istotna uwaga-z 3,1gb mam teraz 3,9Gb..gdy bede w ue nie bede musial kupowac lokalnej karty.na tydzien 4gb starczy..

Odpowiedz

94. ~Flejplejgej
0

2017-12-10 09:45:14

Best in test ! Wszystko podkrecili na czas testów , a na sam koniec się popsuło i zabrali wszystkim po 3 zł w pakiecie bez limitu hahaha i może to jest awaria która trwa od lat a nikt o niej nie mówi? Do pakietu za 25 zł trzeba doliczyć +3 zl

Odpowiedz

93. ~
0

2017-12-09 15:50:04

74@ ale mnie to strasznie wkurza i przez to chętnie zmienię operatora bo tak być chyba nie powinno. Ful zasięg tel leży i nagle SMS o nie odebranym połączeniu. Ostatnio miałem podobnie w markecie, kobieta 3 alejki dalej nie mogła się do mnie dodzwonić. Prędkość internetu pominę milczeniem bo to zależy od lokalizacji i obciążenia nadajników.

Odpowiedz

-1

2017-12-09 15:33:21

@90. plusforum.pl

Odpowiedz

91. ~
0

2017-12-09 14:29:57

Fanboje sieci dali głos w komentarzach.

Odpowiedz

90. toms
1

2017-12-09 14:06:29

No cóż, nawet wytrawne chłopaki ze stajni Plusa nie są w stanie podsunąć rozwiązania notorycznych problemów z Limiterem w Roamingu. Taka cicha, nienagłaśniana awaria w Plusie trwająca kilka lat...

Odpowiedz

89. wlo
-1

2017-12-09 13:51:41

A propos pakietów roamingowych na transmisję danych... Właśnie zauważyłem, że Plus już dodaje te większe pakiety, które od stycznia mają obowiązywać, do rozpoczynających się już teraz w grudniu okresów rozliczeniowych ;-)

Odpowiedz

88. ~
1

2017-12-09 11:59:46

Polski kapitał? Plus? Chyba cypryjski :-) a Play tym bardziej.

Odpowiedz

87. ~Nata
-1

2017-12-09 11:13:32

Jak masz lepsza jakość to sprawdzasz za każdym razem do kogo dzwonisz ? Ja tam wolę wspierać przynajmniej trochę polski kapital

Odpowiedz

86. wlo
-1

2017-12-09 11:09:17

I pomijam fakt, że mimo aktywnego limitera - nie zadziałał w ogóle ;-)

Odpowiedz