DAJ CYNK

Polkomtel z nowym CRM-mem od Microsoftu

17.12.2012

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3614

Ważne 0

0

Polkomtel zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.

Polkomtel zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.

O wyborze Microsoft Dynamics CRM zdecydowała duża elastyczność rozwiązania i krótki czas uruchamiania jej nowych funkcji. Microsoft Dynamics CRM to stabilny, ciągle wzbogacany zestaw narzędzi, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, którą zawdzięcza pokrewieństwu z popularnym pakietem Microsoft Office.

Dzięki usprawnieniu komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi a działami sprzedaży, zwiększona zostanie efektywność obsługi klientów. Dużą korzyścią będzie również możliwość monitorowania przepływów pracy i pełna przejrzystość procesów związanych z budową trwałych relacji z klientami.

Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
12. ~
0

2012-12-23 12:04:07

do 11. CRM jest cały czas a że nieskuteczny to inna sprawa...

Odpowiedz

11. ~:-)
0

2012-12-21 22:18:02

W T-Mobile był CRM i okazał się niewypałem. Kasa wyrzucana w błoto, powodzenia dla Plusa

Odpowiedz

10. ~dav
0

2012-12-18 21:57:56

jak mozna dac tyle kasy za takie łajno od M$ ?

Odpowiedz

9. ~Octopus
0

2012-12-17 18:15:28

Ramboo dekapitacja :). A ja tak mile wspominam te chwile.. oj dawno to było :)).

Odpowiedz

8. ~
0

2012-12-17 13:49:48

@5 pion sprzedazy to akurat zaczyna sie na paki Kasi w posie, a kończy na dyr. sprzedazy raportujacym do zarzADU pANIE KOLEGO

Odpowiedz

7. ~Qki
0

2012-12-17 13:23:45

W Orange to ten system akurat nie jest najgorszy. Wiem, bo go używałem... jeśli się już coś sypało, to baza klientów do przedzwonienia, sam system do wprowadzania zamówień działał bez zarzutu. Natomiast wierzcie, że zmiana w Plusie by się przydała... Wprowadzanie nowych umów w jednym, poprawki danych w drugim, przedłużanie umów w trzecim, przyjmowanie dokumentów od klientów w czwartym. Jakaś unifikacja byłaby jaknajbardziej na miejscu

Odpowiedz

1

2012-12-17 12:14:05

Żeby się tak Orange na jakieś zmiany szarpnęło...

Odpowiedz

5. ~frgz
1

2012-12-17 11:42:30

~1 pion sprzedaży Plk, to nie salony a ludzie z działu analiz itp. W salonach raczej po staremu

Odpowiedz

3. ~pracownik pionu sprzedazy
2

2012-12-17 10:49:10

ale pitolenie, zmieniaja sie ludzie wiec w pione managerskim trzeba sie wykazac i cos wprowadzic, bo ile sie mozna patrzec na te same tabelki w exelu. Ktos ze znajomych przy okazji pracuje dla Microsoft CRm i akurat to sprzedaje... Managerowie w telekomach maja fioła na punkcie tabelek i raportów i wydaje im sie ze ma to wpływ na sprzedaz... błagam

Odpowiedz

2. ~evad
2

2012-12-17 10:45:10

"Przepraszam, przełączę Pana na muzyczkę, bo wyskoczył mi BSoD i muszę zrobić restart kompa" ;)

Odpowiedz

1. ~omena
0

2012-12-17 10:38:22

czyli "klikologia" w salonach będzie uproszczona?

Odpowiedz