DAJ CYNK

Polkomtel się tłumaczy i przeprasza

31.01.2006

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 11134

Ważne 0

0

Polkomtel dokonał w dniach 19-21. stycznia aktualizacji systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi. Była ona podyktowana koniecznością dostosowania systemu do obsługi rosnącej liczby użytkowników oraz przygotowania go do wdrożenia nowych funkcjonalności.

Polkomtel dokonał w dniach 19-21. stycznia aktualizacji systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi. Była ona podyktowana koniecznością dostosowania systemu do obsługi rosnącej liczby użytkowników oraz przygotowania go do wdrożenia nowych funkcjonalności.

Przeprowadzona aktualizacja była największą operacją tego typu dokonaną w spółce w ciągu ostatnich siedmiu lat. Jej trudność wynikała nie tylko ze skali zmian, ale również z faktu, że odbywała się podczas bieżącej pracy systemu i obsługi klientów. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym i w konsekwencji doprowadziły do przejściowych zakłóceń w korzystaniu z usług przez część użytkowników Simplus, Sami Swoi i MixPlus. Dotknęły one ok. 8-10% bazy użytkowników usług przedpłaconych.

Polkomtel wyraża ubolewanie z powodu zaistniałych zakłóceń w funkcjonowaniu usług przedpłaconych i gorąco przeprasza ich użytkowników za wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

Pomimo że funkcjonalność systemu informatycznego obsługującego usługi Simplus, Sami Swoi i MixPlus została przywrócona, niektórzy klienci mogą spotykać się jeszcze z utrudnieniami, w szczególności dotyczącymi rozliczania należnych pakietów usług. Mają one związek z dobiegającą końca aktualizacją stanu kont użytkowników. Aktualizacja ta przeprowadzana jest z najwyższą starannością, w oparciu o rzetelną i precyzyjną weryfikację stanu należności na koncie każdego klienta dotkniętego nieprawidłowościami procesu przetwarzania informacji w dniach 19-21. stycznia. Weryfikacja odbywa się bez konieczności kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane są na korzyść klienta.

Polkomtel zwraca uwagę, że w związku z uaktualnianiem stanu kont użytkowników część telefonów – dla przywrócenia ich sprawnego działania - wymaga wyłączenia i ponownego włączenia przez klienta.

Począwszy od 1. lutego wstrzymane zostanie dla użytkowników usług przedpłaconych naliczanie opłat za połączenie z numerami Działu Obsługi Klienta: 26 01, 8877, 8870 i 887018877. Klienci, których konta zostały obciążone za korzystanie z ww. numerów w dniach 19-31. stycznia, otrzymają zwrot pieniędzy. Pozwoli to na nieodpłatne wyjaśnienie w kolejnych dniach wszelkich wątpliwych przypadków, do jakich mogło dojść w czasie występowania zakłóceń w bieżącym rozliczaniu usług.

Ponadto Polkomtel zaoferuje wkrótce użytkownikom, którzy z powodu zakłóceń systemu mieli w ostatnich dniach trudności w korzystaniu z usług, specjalny bonus dla zrekompensowania niedogodności.

Źródło tekstu: Polkomtel

Komentarze
Zaloguj się
158. ~marog
0

2006-03-03 18:29:48

Ja nie mialem prawie zadnych problemow (chociaz moze to dlatego ze w tym czasie praktycznie nic nie dzwonilem), zdezaktywowaly mi sie tylko swojaki. A dostalem wczoraj sms z przeprosinami i 30 darmowych minut...

Odpowiedz

157. ~ps.piotr
0

2006-02-24 11:14:43

PLUS GSM JEST ZŁODZIEJEM! Dziś na stronie simplusa opublikowano ,ze wszystkim juz zwrócono należną kwotę. Po rozmowie z konsultantem okazalo się ,że mnie tez wszystko zostalo zwrócone na karcie SIMDATA.Konsultantka wmówiła mi wprost,ze wszystko mi zwrócono. Nie dostałem nawe grosza zwrotu i co mam teraz z tym zrobić.Powinni odadac mi około 20 zł,więc poprostu zostałem oszukany przez sieć.

Odpowiedz

156. ~Dorcia
0

2006-02-22 12:17:36

Witam, kupiłam telefon (nokie6030) na abonament miesięczny 35zł. ("dwa razy więcej dwa razy taniej") Czy w tym abonamencie można włączyć usłgę Swojaki, jeśli tak to w jaki sposób, oraz jak można sprawdzić ważność konta? Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak to zrobić.

Odpowiedz

155. ~bozia
0

2006-02-13 18:50:06

Od tygodnia mam zablokowany telefon. Juz drugi raz. Bez powodu. Żaden kontakt do Sami Swoim nie działa. Nie można nic zrobić. Gratuluje podejscia do klienta i sposobu obsługi. Systemu informatycznego też gratuluje.

Odpowiedz

154. ~aaa
0

2006-02-10 18:17:40

A mnie oddali 0.95zł z 25zł. Dziś zadzwonilem do BOKu, ale "pan konsultant" twierdził że jest wszystko OK. Jednak nie potrafił wyjaśnić jak z 10zł doladowania zostało 0.45zł po połączeniach rzeczywistych za ok. 4zł.

Odpowiedz

153. ~NB
0

2006-02-10 18:00:21

A mi dwa dni temu oddali 22zl i chyba sie zgadza.Nie moge uruchomic nowego EASY GADKA bo niby musi minac waznosc poprzedniego z ktorego i tak nie moglem korzystac.Za dwa dni konczy sie jego waznosc i wtedy sprobuje zaladowac nowy pakiet.

Odpowiedz

152. ~Slawek
0

2006-02-10 16:55:23

Brawo dla pierwszej odwaznej osoby. Z tego co widze i doswiadczam na wlasnej skórze Plus uaktualnia stan kont nie mniej jednak nie pozwala korzystac z pakietow EASY Gadka wiec i tak te pieniadze, które nam oddadzą szybciutko wrócą do nich.

Odpowiedz

151. ~MERCHANTS
0

2006-02-10 13:08:24

PISZCIE SKARGI DO URZEDU JA NAPISALEM JEJ TRESC: Jestem użytkownikiem telefonu przedpłatowego w sieci PlusGsm nr 603****** i proszę Urząd Telekomunikacji o interwencje w mojej sprawie, lub sprawdzenie tej nieprawidłowości, ponieważ od 19 stycznia do dnia dzisiejszego nie mogę korzystać w pełni z oferowanych usług a mianowicie po każdorazowym wyczerpaniu limitu na karcie i ponownym jej doładowaniu muszę dzwonić do biura obsługi, co jest praktycznie niemożliwe i do 01 lutego za każde połączenie (również nieudane) pobierano opłatę 0,95 zł, wykupiłem usługi Easy Gadka, z której nie mogę korzystać, oraz co najważniejsze naliczane mi są podwójnie opłaty za połączenia i co jest niedopuszczalne pobierano mi opłaty za połączenia przychodzące w dniach 04-02 do 06-02-2006. Nadmienię, że moje reklamacje i interwencje w Polkomtelu nic nie wnoszą jestem zwodzony i oszukiwany tekstem „proszę się nie martwić system wróci do normy za dwa dni” i tak jest już od trzech tygodni. Więc zwracam się do Was jako organu nadzorującego o interwencje lub, chociaż zapytanie, co jest „grane”, bo ta sprawa zaczyna być żenująca. Wiem, że sprawy z telefonami przedpłatowymi są trudne do identyfikacji, ale myślę ze moje pismo naświetli ignorancję i działanie telefonii PlusGsm na polskim rynku i skłoni Urząd Telekomunikacji do kontroli operatora telefonii PlusGsm. Z poważaniem zawiedzony Użytkownik feralnego nr simplus 603****** URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa

Odpowiedz

150. ~:(
0

2006-02-10 11:50:46

Mi zwrocili jakieś 7 złotych z okolo 50 ...

Odpowiedz

149. ~Czarny
0

2006-02-10 11:19:48

no i wykupilem mi przyznali 987 sms hehe hm.. zaczac by ju wysylac;)

Odpowiedz

148. ~Czarny
0

2006-02-10 11:12:27

do edika: no faktycznie calkiem fajnie, to pewnie sie skusze i wykupie... dziex za info pozdro

Odpowiedz

147. ~Pestek
0

2006-02-10 09:07:42

znow mi oddali kolejne 6 zl okolo.. teraz to juz naprawde wszytsko chyba.. a nie wiecie czy bonus 30zl dotyczy tym ktorzy nie mogli dzwonic wogole czy tym co zabieralo kase tez??

Odpowiedz

146. ~Edika
0

2006-02-10 01:17:58

ja wiem...kupiłam dzis easy sms i dodało mi 655 sms:) świetnie prawda??... to dodatkowe 55 mysle ze jest z okresu kiedy zabrali mi pieniazki z konta i nie oddwawali blokujac je) niestety nie oddali tez wszytskiego!! powinnam była dostac 36 zł a zwrócili tylko 18,02zł

Odpowiedz

145. ~Czarny
0

2006-02-09 21:04:44

no mi tez oddali jakies 12 zl, tylko nie wiem czy pakiet wykupywac easy-sms. ktos wie czy dziala??

Odpowiedz

144. ~Slawek
0

2006-02-09 20:50:53

Cosik drgnęło, mnie też na dwóch aktywacjach oddali pieniądze. Co prawda nie wszystkie, ale większą część. Martwi mnie jednak fakt, że pakiety nie działają, tzn nie zdejmuje minut z pakietu easy-gadka tylko pieniądze z konta głównego, czy oko 75 groszy za minutkę

Odpowiedz