DAJ CYNK

Pokazowy salon Plusa w Warszawie

16.12.2011

Dodane przez: anonymous

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 12672

Ważne 0

0

Plus uruchomił w Warszawie jeden ze swoich najnowocześniejszych salonów sprzedaży. Prezentujemy jego zdjęcia.

Plus uruchomił w Warszawie jeden ze swoich najnowocześniejszych salonów sprzedaży. Prezentujemy jego zdjęcia.

W nowym salonie na klientów Plusa czeka 100 telefonów, tabletów, notebooków oraz laptopów z oferty operatora. Wszystkie one zostały oddane do dyspozycji klientów, tak więc każdy zainteresowany może się im bliżej przyglądnąć i z nimi zapoznać.



Salon przy ulicy Chmielnej 19 podzielony został na siedem części tematycznych. Znajdują się w nich m.in. specjalne fotele muzyczne, na których można odsłuchać utwory oferowane w usłudze Muzodajnia czy zapoznać się z książkami dostępnymi w Plusoczytelni.



Oprócz tego salon zaprojektowany został tak, aby można było w nim prezentować produkty i usługi, organizować konferencje, panele dyskusyjne, mikrokoncerty czy spotkania biznesowe.

Salon otwarty został 15. grudnia.

Źródło tekstu: Plus, wł

Komentarze
Zaloguj się
95. ~...
0

2011-12-30 11:25:13

@89 Co za bzdury. Od dłuższego czasu umowy w Play są najlepsze. Dlaczego? Pierwsza sprawa to kolejność wykorzystania środków- jest prawie idealnie i prawie nic się nie wyklucza z pakietów itd. Po drugie Play jako pierwszy wprowadził zapis, że umowa po przejściu na czas nieokreślony zachowuje cenę i stawki z promocji w jakiej była brana. Po trzecie w trakcie umowy można przejść na taryfę nową, wyższą- jeśli mamy ochotę a okres umowy się nie zmienia- oczywiście terminal nie jest wtedy wymieniany. Jedyna naprawdę nieciekawa sprawa w Play to ceny telefonów. Może dlatego podziel się swoją wiedzą tajemną, bo ja swoją nietajemną już się podzieliłem. pzdr

Odpowiedz

94. ~słoniu
0

2011-12-30 10:56:08

salon robi bardzo fajne wrażenie, super, że Plus się rozwija i podnosi poziom technologii

Odpowiedz

93. ~
0

2011-12-19 15:05:58

@92 - regulaminy Pleja znam na pamięć, więc się Ciebie pytam, i od Ciebie oczekuję odpowiedzi: co takiego jest w regulaminie?

Odpowiedz

92. ~konsultantkaPlusa
0

2011-12-19 14:49:03

@90 - poczytaj, zrozum, podejmi decyzje @91 - owszem, ale wierz mi, ze wiekszosc klientow nie czyta a potem ma pretensje do wszystkich tylko nie do siebie

Odpowiedz

0

2011-12-19 14:38:13

Konsultantko, czyżby JSS (plejak) miał najwięcej haczyków /gwiazdek w umowie? ;-) No cóż, takie czasy, że każdą umowę trza czytać...

Odpowiedz

90. ~
0

2011-12-19 14:32:37

@89 - po siódme, a co takiego jest sz. p. konsultanko?

Odpowiedz

89. ~konsultantkaPlusa
0

2011-12-19 14:21:12

hm... po pierwsze - 90% z was albo i lepiej totalnie nie zna naszej oferty a wypowiada sie co tu jest a czego nie ma, znacie kilka hasel reklamowych i tyle... Po drugie, potraficie tylko krytykowac... Po trzecie - nikt nie zabronil nam udzielac sie na forach... Po piate - najwieksze wymagania maja Ci co placa najmniej, najwiecej sie rzucaja i chcieliby, zeby im jeszcze doplacac do abonamentu... Ludzie! To firma, biznes a nie instytucja charytatywna! Po szoste - badzcie u tego operatora, ktory wam odpowiada i jak tu nie jestescie, to po co zabieracie glos? Po siodme - czytajcie umowy u innych a w szczegolnosci w waszym super "plaju"

Odpowiedz

0

2011-12-19 13:05:15

87. Daj im jeszcze szanse. Dopiero Solorz się zadomawia. Oby ku lepszemu-swoich klientów :-)

Odpowiedz

87. ~jaro
0

2011-12-19 12:58:48

co z tego ze niby taki fajny salon skoro nie potrafią przyciągnąć klienta żadnych dobrych ofert telefony beznadziejne a jak chcesz jakiś fajny to koszt spory nawet i przy dużym abonamencie wiec konkurencja zaciera ręce bo maja coraz więcej abonentów jak na moje to play pod względem tel czy ofert wymiata a plus sam się pogrąża

Odpowiedz

86. ~
0

2011-12-18 17:48:02

Chochlik mały, Ty nie mieszkasz pod mostem, tylko w Telepolis ;-p

Odpowiedz

84. ~
0

2011-12-18 05:57:23

82, no w koncu zrobia cos z ta waznoscia. Bedzie zecydowanie latwiej pamietac kiedy mamy doladowac. Teraz nikt nie powie, ze Plus nie walczy o klienta

Odpowiedz

83. ~
0

2011-12-18 00:17:27

82. Super! Takie rzeczy tylko w .... S+ :P

Odpowiedz

81. ~frav6
0

2011-12-17 23:26:33

gdyby Plus był firmą 100% z Polskim kapitałem to przeniósłbym się tam z francuskiego Orange, ale Cypr ? Dzięki Solorzu, ale nie dam ci nawet 1zł !!!

Odpowiedz

80. ~
0

2011-12-17 22:23:10

Przywróćcie w simplusie "Wybrany Numer" z połączeniami i smsami za 10PLN/mies. Zróbcie roczną ważność konta, przekierowanie numeru, kopię smsow na email, rozbudujcie PlusOnline,żebym mógł spojrzeć na billing i rozkminić, jaki pakiet włączyć i zrezygnujcie z tych wynurzeń, profili za które trzeba płacić to zastanowie sie czy wróce. Co po wypasionym salonie skoro oferta niezbyt ciekawa. Pozdrawiam /Taczian

Odpowiedz

79. ~Octopus
0

2011-12-17 16:51:15

74@ Wizytówka firmy zawsze przyciąga ludzi.. i z założenia będzie przynosiła straty. Ale tu nie o to idzie.. Mój pierwszy operator do tej pory nie ma tak ciekawego punktu..co lekko mnie złości.. :)

Odpowiedz