Największy na świecie producent infrastruktury dla sieci telekomunikacyjnych - szwedzki Ericsson - boryka się z problemem podszywania się pod jego markę w Azji. Nie chodzi jednak np. o centrale telefoniczne, ale o... wino. Choć dokładna skala sprzedaży wina z logo Ericssona nie jest znana, pojawiło się ono już w wielkiej ilości w Chinach i Wietnamie. To białe wino Sauvignon i Cabernet Sauvignon, które dystrybuuje nowozelandzka firma Brookfields.
- Kilka lat temu oznaczyliśmy naszym logo niewielką partię wina i rozdaliśmy wśród naszych klientów w tym regionie - mówi rzecznik firmy Ola Rembe. - Teraz ktoś zarabia po prostu na naszym brandzie. Zatrudniliśmy w tej sprawie prawników.
Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza
Może jestem mało inteligentny, ale nie widzę na tym wykresie przedziałów wiekowych. Druga rzecz, co ...
na stronie orange.pl
wszystko pięknie gdyby nie to, że dwa razy więcej neta klient dostaje tylko na 24 mc a nie na stałe ...
trudno się z Tobą nie zgodzić gdyż płacisz za tyle ile wykorzystałeś a nie z góry 29zł
to już bardziej się opłaca pakiet jaka ja mam gdzie za 25 zł mam rozmowy, smsy i 20gb i do tego mam ...
[VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3
[ ORANGE ] Pakiety no limit i bonus w Orange Free na kartę
[PREPAID] Starter Plus i T-Mobile do testu prędkości internetu
VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach - cz. 2.
Google Assistant w Polsce – 1. Urodziny; przydatny?