DAJ CYNK

Plus o końcu kłopotów - oficjalnie

23.02.2006

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3232

Ważne 0

0

Plus GSM wydał oficjalny komunikat, w którym informuje o końcu kłopotów użytkowników prepaid w jego sieci.

Plus GSM wydał oficjalny komunikat, w którym informuje o końcu kłopotów użytkowników prepaid w jego sieci.

Oto treść komunikatu:

Miło nam poinformować, że zakończony został proces zwracania klientom usług Simplus, Sami Swoi i Mix należności, jakimi nieprawidłowo obciążono ich konta w wyniku zakłóceń spowodowanych niedawną aktualizacją systemu informatycznego.

Jak informowaliśmy wcześniej, wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów oraz wykryte w dostarczonym oprogramowaniu błędy spowodowały opóźnienia i zakłócenia w rozliczaniu należności za korzystanie z ww. usług. Po precyzyjnej weryfikacji stanu kont wszystkich użytkowników, Polkomtel SA dokonał etapowego korygowania należności na rzecz klientów, zasilając ich konta o stwierdzone nieprawidłowo naliczone płatności. Korekty te dotyczyły zarówno połączeń głosowych, pakietów minut i SMS oraz transmisji GPRS. Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania.

Przepraszając jeszcze raz za okresowe utrudnienia w korzystaniu z usług przedpłaconych w naszej sieci, pragniemy zapewnić, że weryfikacja stanu należności na koncie każdego klienta przeprowadzona została z najwyższą starannością, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane były na korzyść klienta.

Aby zrekompensować użytkownikom Simplus, Sami Swoi i Mix niedogodności, na jakie zostali narażeni w wyniku zakłóceń, Polkomtel SA oferuje klientom, którzy włączyli się do sieci zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przed dniem 31 stycznia br., specjalny bonus w postaci 30 minut darmowych rozmów w sieci. O sposobie skorzystania z niego klienci Simplus, Sami Swoi i Mix zostaną poinformowani SMS-em, którego wysyłka rozpoczęła się 22 lutego br. i potrwa do 8 marca br. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich - przez 30 dni od daty aktywacji.

W związku z normalizacją sytuacji i ustaniem przyczyn zawieszenia płatności za połączenia z numerami Działu Obsługi Klienta 26 01 i 88 77, z dniem 27 lutego br. zostanie przywrócona taryfikacja za ww. połączenia zgodnie z cennikiem usług, zawieszona 1 lutego br. dla umożliwienia klientom bezpłatnego wyjaśniania wszelkich wątpliwości związanych z zakłóceniami w bieżącym rozliczaniu usług.

Źródło tekstu: Plus GSM

Komentarze
Zaloguj się
40. ~Betoryyy
0

2007-03-18 14:11:01

O ch**j mnie tez okroili ;/ Myslalem, ze mnie jednego tak robia. Za***bali mi z konta 20 zl. Poszedlem zlozylem reklamacje do salonu, a oni kaza mi dzwonic do bira klienta ;/ Wiec poszedlem kupic doladowanie za 10 zl by zazdwonic... Wpisalem pieknie telekod.... I co?? I ch*j!!! Juz od 4 dni czekam na zaladowanie konta... Z poczatku bylo cholerne wku**wiajace czekanie, a dzisiaj wiem, ze poprostu mnie oj*** na 30 zl ;/ Chamstwo i dziadostwo ;/ Nie wiem co z tym kur**restwem robic... :[

Odpowiedz

39. ~Sylwek
0

2006-03-30 17:39:10

jasssne zwracanie należności!!!! qrwa mi nic nie zwrócili z za....li mi około 20zł za nic!!! to jest sprawiedliwość?

Odpowiedz

38. ~monisia
0

2006-03-20 18:06:41

ja mam małe pytanie: mam PlusMIX od paru dni i na razie wysyłam sms za darmo , ( nic mi nie ubywa z konta ) wiecie co jest grane ? proszę o odpowiedź

Odpowiedz

37. ~
0

2006-03-14 14:27:29

BARDZIEJ DZIADOWSKIEJ I ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY TO CHYBA NA RYNKU TELEKOMUNIKACYJNYM NIE MA. ABY DODZWONIC SIE DO BIURA OBSLUGI KLIENTA Z NIE SIECIOWEGO TELEFONU(SIECIOWY ZABLOKOWAŁO) TO MOZNA MAJĄTEK STRACIĆ O NERWACH NIE WSPOMINAJĄC- JEDNYM SŁOWEM GÓWNO WARTA FIRMA

Odpowiedz

36. fornax
0

2006-03-09 13:45:53

Simplusowcy piszcie reklamacje i zanoscie do salonow! Mnie okroili na okolo 15zl, a moja dziewczyne na jakies 30 no i wczoraj doladowali mi 30zł a mojej dziewczynie 50zł.Takze trzeba walczyc- troche to potrwalo bo prawie miesiac po zlozeniu reklamacji ale bylo warto bo dali az nadto. Jeszcze napisalem ze maja w jakis inny sposob wynagrodzic poszkodowanym a nie glupie 30minut w sieci-i to w dodatku dla wszystkich- gdzie tu sprawiedliwosc- to co to za rekompensata szkod skoro ci co nie mieli problemow tez dostali! widzę że oni przez te kłopoty się zamotali i nie chca tracic klientow wiec pozytywnie rozpatrują reklamację. Pozdro

Odpowiedz

35. ~LOP
0

2006-03-07 17:14:49

Dla mnie PLUS GSM is the best wysyłam sms za friko tak trzymac Pozdro

Odpowiedz

34. WitekT
0

2006-03-06 10:03:58

dies: nie ma sprawy, nic się nie stało. ;)

Odpowiedz

33. ~dies
0

2006-03-05 23:08:23

WitekT: Bardzo Cie przepraszam, bije sie w piersi i dzieki za szybka reakcje, ktora swiadczy o profesjonalizmie :) Wczesniej szukalam tez na innych tematach, ale nie sprawdzilam tematu o pakiecie darmowych minut :) Wszystko gra, jeszcze raz sorry :)

Odpowiedz

32. WitekT
0

2006-03-05 21:43:56

dies: hym... nic nie kasowaliśmy ani nigdy nic nie zamierzamy kasować. Jesteś pewien, że czegoś brakuje? Tu nie ma cenzury, co najwyżej bład systemu - ale nigdy do tej pory nikt nie zgłaszał takich problemów... na pewno ich nie ma? Może nie pod tym newsem?

Odpowiedz

31. ~dies
0

2006-03-05 21:42:27

Oo, a to co - Telepolis wymoderowalo wszystkie wiadomosci pomiedzy 27 lutego a 5 marca? Pisalam w piatek w nocy wiadomosc, ktora nie byla ani obrazliwa, ani wylgarna, nie podawalam tez zadnych namiarow... Moj komentarz byl i sie zmyl :( Moze dlatego, ze napisalam pare slow prawdy o sim+? Tylko inni tez pisza i jakos nikt tego nie wycina :(

Odpowiedz

30. ~
0

2006-03-05 18:15:15

miala bydz promocja ze jak wysle tego sms do 15 osub zostanie doladowane moje konto za 30 zl kurw. tylko na tym stracilem

Odpowiedz

29. merchants
0

2006-02-27 17:06:39

Na bieżąco interesuję się "poczynaniami" Polkomtelu i w BOK zaczynają odsyłać do zapisów w regulaminie o tym że usługi opreator świadczy w miarę możliwości technicznej. Wydaje mi się że takie podejście pracowników BOK jest bardzo niepokojące i świadczy o całkowitej bezradności inżynierów zatrudnionych w Plusgsm. Podejrzewam ze przyjdzie dzień że wyłączą nas na kilka dni by skonfigurować nową platformę. PS: napisałem skarge do UKE i dostałem listem poleconym odpowiedź że moja sprawa została skierowana do operatora , też spychologia i brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem. Użytkownicy SIMPLUS łączmy się lub niestety zmieniajmy operatora

Odpowiedz

28. ~MaViS
0

2006-02-26 17:43:13

Plus powinien udostępnić druczek samoukarania - każdy prepaidowiec który w okresie awarii korzystał z telefonu powinien przeprosić operatora za przyczynianie się do opóźnień w naprawieniu usterki

Odpowiedz

27. ~grzesiek1090
0

2006-02-25 19:30:49

to bardzo ciekawe ze zakonczyli zwracanie naleznosci klientom, tylko ciekawe dlaczego mi na koncie wciaz brakuje 10 zl i nikt mi jakos tego nie zwrocil. Teraz pozostaje mi czekac na rozpatrzenie mojej reklamacji. No ale to poprostu zlodziejstwo.

Odpowiedz

26. ~Czytek Newsów
0

2006-02-25 15:42:08

Testów "końca awarii" ciąg dalszy, i tydzień kolejny. Wczoraj kończył się pakiet Gadka. Stan 4 minuty 30 sekund. Rozmowa (według telefonu i według sms-a po rozmowie) 4 minuty 53 sekundy. Opłada pobrana poza pakietem (według sms-a po rozmowie, i zmiany stanu konta) 49 groszy. Za 23 sekundy poza pakietem. Ile wychodzi minuta? Złoty trzydzieści? Po kwadransie czekania na BOK, gdzie chciałem poznać plusowe dodawanie i mnożenie, zrobiło mi się szkoda baterii...

Odpowiedz