DAJ CYNK

Plus: HSPA+ to wstęp do LTE

08.06.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3590

Ważne 0

0

Piotr Chołuj, szef zespołu iPlusa, odpowiedział w wywiadzie wideo na pytania Internautów dotyczące mobilnego Internetu w Polsce.

Piotr Chołuj, szef zespołu iPlusa, odpowiedział w wywiadzie wideo na pytania Internautów dotyczące mobilnego Internetu w Polsce.

W ciągu 5 lat udało nam się pozyskać około 1,8 mln klientów abonamentowych. Ponadto 5-6 milionów naszych klientów korzysta z internetu w telefonach komórkowych - mówi w materiale Piotr Chołuj, Z-ca Dyrektora Departamentu Strategii Marketingowej firmy Polkomtel.

Internautów najbardziej interesowała przyszłość HSPA+ w Polsce, w tym prędkości przesyłu danych jakie można osiągnąć za pomocą tej technologii oraz plany taryfowe. Pytano również o usługę iPlusopobieracz, roaming w iPlusie a także integrację mobilnego Internetu z telewizją. Nie zabrakło bardzo konkretnych pytań o aktywacje usługi i niższy abonament.



Źródło tekstu: Lokr.tv

Komentarze
Zaloguj się
51. ~Olek
0

2010-06-08 22:37:14

do 49 nie pracuje w polkomtelu i nie bronie tej firmy, po prostu dałeś ciała i tyle

Odpowiedz

50. ~
0

2010-06-08 22:36:18

49. thad odsyłam Ciebie do Twojego postu 43. To TY zacząłeś oczerniać POLSKĘ, a unego u Ciebie widać po zdaniu >Was nie przekonam, prymitywną mentalność i naciąganie kogo się tylko da wyssaliscie z mlekiem matki.< Logicznym jest, że nie jesteś ... Polakiem, tylko osobą, gdzie takie zdania robią furrorę i szkalują Polaków. Sam się podłożyłeś i ohydnie wyzywasz i szkalujesz nas. Hasbary mi tu nie uskuteczniaj.

Odpowiedz

49. ~thad
0

2010-06-08 22:26:57

reklamację napisalem , o jej wyniku poinformowalem wyzej, trudno mi dyskutowac z pracownikiem plusa broniacym jak lew swej firmy, oby Ci kiedys nie podziekowala w inny sposob. Co do -rozbawionego, z chorymi z nienawisci do innych nie zwyklem polemizowac ani udowadniac, ze nie mam garba - szkoda czasu.

Odpowiedz

48. toms
0

2010-06-08 22:25:32

@47-Ty jednak masz wiele wspólnego z wlo.Dalsza dyskusja nie ma sensu.Słodkich snów.

Odpowiedz

47. mariusz9a
-1

2010-06-08 22:17:41

@44: Ja sie nie migam, tylko Ty nie mając argumentów do tego co napisałem wyjeżdżasz mi z czymś w ogóle nie związanym z naszą rozmową. Ja o krowie a Ty o maśle.

Odpowiedz

46. ~Olek
0

2010-06-08 22:10:46

do 43 Śmieszny jesteś coraz bardziej. Konsultant nie jest niczego winny, widzi w systemie że zmiana taryfy jest możliwa to robi to co chce klient. A klientowi nie chce się czytać 2 słownie dwóch stron i to nie maczkiem, a zresztą wystarczy tylko 1 paragraf o ograniczeniach. Nie zadaje pytań. I nie pisz jakiś farmazonów o katolickim kraju /co tu ma religia w temacie/. Również nie zgodzę sie że człowiek przeciętny jest na przegranej pozycji vs. duże firmy. A reklamacje napisał? Też nie bo po co. Przeczytaj sobie wiadomość o karze dla polkomtela 100 tyś i zrobił to 1 słownie jeden przeciętny człowiek. Po prostu nie umiesz walczyć o swoje. Proste

Odpowiedz

45. ~rozbawiony
0

2010-06-08 22:02:41

43. śmierdzi mi Twój post unym. Dałeś się oszukać (wg Twojej interpretacji) przez goja i to Ciebie boli? A może także był z narodu wybranego i nie wiedział, że naciąga pobratymca. Koledzy mają rację - chciałeś więcej i dostałeś i to zgodnie z regulaminem.

Odpowiedz

44. toms
0

2010-06-08 22:01:31

@42-jak nie masz argumentów to się migasz-Twoja sprawa.Co do Plusa powiem krótko-jeśli zaczną traktować klientów w należyty sposób,oferując usługi na przyzwoitych zasadach,to wprowadzaniu nowych technologii należy tylko przyklasnąć.W przeciwnym razie mogą liczyć wyłącznie na takich wyznawców jak Ty.Nie pozwolę się okradać,nawet w majestacie regulaminów.

Odpowiedz

43. ~thad
0

2010-06-08 21:46:10

do 31 i innych. Po to dzwonię do konsultanta aby otrzymac fachową odpowiedz a nie przedzierac sie przez kilka stron" maczku". Oczekuję kompetencji a nie cwaniactwa. W tym superkatolickim kraju zycie ma polegać tylko na tym aby kogoś oszukać, okraść, wykorzystać każdą nieuwagę czy niedopatrzenie? Przeciętny czlowiek stoi na przegranej pozycji w konfrontacji z wielkimi koncernami. Wobec moich klientow , bo tez prowadzę działalnosc prywatną, postępuję lojalnie, nikogo na nic nie naciągam. Was nie przekonam, prymitywną mentalność i naciąganie kogo się tylko da wyssaliscie z mlekiem matki.

Odpowiedz

42. mariusz9a
-1

2010-06-08 21:28:56

@39: nie rozumiem dlaczego moją wypowiedź sprowadzasz do pakietów w pre-paid, skoro nasza rozmowa dotyczyła zmiany taryfy w iPlus :-]

Odpowiedz

41. mariusz9a
-1

2010-06-08 21:26:33

@38: mi tak na tym nie zależy ;-) Nawet raz w tygodniu dzwonię do siebie z Plusa do kowcia na Orange i gadamy te 30-40 minut (chociaż równie dobrze mogę to robić dzwoniąc przez Skype, przez stacjonarny, a nie robię tego bo jestem leniem i wydaje po te ok 10zł za każda taką rozmowę) ;-) także ja tam nie dbam tak o każdy grosz wydawany na telefon ;-) A Twoją historię przenoszenia numeru to znam, w końcu znamy się przecież z innych "for" ;-)

Odpowiedz

40. ~exSimplusowiec
0

2010-06-08 21:23:20

Pamiętajmy iż przeniesienie numeru między operatorami powoduje większą konkurencyjność rynku. Nie czekajmy więc.Przenośmy tam gdzie taniej i lepiej.Dla mnie taniej i lepiej jest w Gadu Air, dlatego migruję numer z simplusa;) Po 11 latach:(

Odpowiedz

39. toms
0

2010-06-08 21:22:10

@35:i co z tego,że tak jest w regulaminie.Czy to oznacza,że takie praktyki są w porządku?Sprawa jest o wiele poważniejsza,gdyż dotyczy WSZYSTKICH pakietów w simplusie.Dlatego coraz więcej odejść z tego prepaida.I bardzo dobrze,że wreszcie ludzie zaczynają doceniać S+ w ten sposób.To najlepsze lekarstwo na pysznych,zadufanych w sobie "lyderów" :)

Odpowiedz

38. ~exSimplusowiec
0

2010-06-08 21:19:05

@37:Oszczędność kilkunastu złotych miesięcznie to bardzo duża oszczędność.W mojej rodzinie większość członków ma telefon w Orange.Ja posiadam służbowy w Plusie no i jeszcze dobijanego do zera dzisiaj simplusa. Starter GA już przyszedł, dokumenty do przeniesienia numeru z sim+ do Gadu Air podpisane, ciekawe kiedy będzie migracja:)

Odpowiedz

37. mariusz9a
-1

2010-06-08 21:15:16

@ 34: Zawsze to jakaś oszczędność – mi na tym aż tak bardzo nie zależy, żeby wydusić każdy grosz od opa ;-) Tylko problemy u mnie są dwa: 1. jestem zrażony do Orange, po kilku latach bycia w tej sieci (nic się nie zmieniło, jeden znajomy nadal ma Orange), 2. jedyna osobą do której mógłbym dzwonić to kowcio z Telepolis - nikogo więcej nie znam z tej sieci (poza tym wcześniej poznanym znajomym, z którym rzadko rozmawiam przez telefon – widuje go codziennie osobiście) ;-) Telefony stacjonarne mnie w ogóle nie interesują. Oszczędność tylko kilkunastu złotych jest dla mnie niewspółmierna do tego co bym stracił.

Odpowiedz