DAJ CYNK

Play przyspiesza cesje

15.11.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 4680

Ważne 0

0

Dotychczasowe procedury Play dotyczące cesji działały powoli i dawały powody do niezadowolenia klientów. Teraz ma się to zmienić.

Dotychczasowe procedury Play dotyczące cesji działały powoli i dawały powody do niezadowolenia klientów. Teraz ma się to zmienić.

Automatyzacja przyspieszy proces realizacji cesji i od momentu dopełnienia formalności w POS:
dla prepaida - zmiany dokonane zostaną online (maksymalnie do końca bieżącego dnia)
dla MIXa - cesja dokonana zostanie online (maksymalnie do końca bieżącego dnia)
dla postpaida - cesja dokonana zostanie z początkiem kolejnego cyklu rozliczeniowego.

Źródło tekstu: Play

Komentarze
Zaloguj się
18. ~eTom
0

2011-03-23 21:54:55

@17 miało być w salonie zamiast w zakonie. Sorki ;-)

Odpowiedz

17. ~eTom
0

2011-03-23 21:51:32

Sprawy poważne (a taką jest przecież cesja) należy załatwiać tylko w zakonie firmowym, a to dlatego, że tam najczęściej pracują ludzie kompetentni co jest wyjątkiem w punktach partnerskich :-[

Odpowiedz

16. ~heniek
0

2010-11-27 09:30:07

Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że obiecany przez Gruszkę tydzień czasu nadejdzie chociaż do świąt bo z terminowością realizowanych obietnic to u nich kiepsko.

Odpowiedz

15. ~Adaś
0

2010-11-16 09:36:59

Zobaczymy w praktyce nie ma co się teraz sprężać. Jak to jest z Play wiemy. Lubią się chwalić a z działaniem i faktyczną dostępnością różnie. Pożyjemy zobaczymy. Teraz niby promują że przyspieszają cesje itp ale zobaczymy realny czas działania i przenoszenia bez zwalania winy na poszczególne salony...

Odpowiedz

14. ~milimetr
0

2010-11-16 00:59:05

dziwne że tak długo to trwa a ceny w regulaminie są np w Plusie to koszt 30,50 brutto lub 1,22 brutto lub bezpłatnie -czas max do 30 dnii czyli może być 1,2,3,4 dnii.

Odpowiedz

13. kamil1221
0

2010-11-15 22:45:47

@10 Procedura wygląda wszędzie tak samo... a to że brakuje starterów do NMP to jedynie pretensje można mieć do dilerów tych salonów. @11 Czemu za coś nad czym musi pracownik salonu przysiąść i pilotować Orange nie ma prawa żądać zapłaty ? 20zł za cesję z osoby indywidualnej na indywidualną to nie majątek. Z indy. na firmę jest bezpłatna. Z firmy na idny. 122zł, z firmy na firmę 61zł. Przy firmie raczej nie są to duże koszty - bo i tak wrzucić można w koszta.

Odpowiedz

12. ~
0

2010-11-15 22:18:05

Orange czy to salon partner czy "firmowy" tak samo szybko realizuje to wiem z doświadczenia ...

Odpowiedz

11. AS
0

2010-11-15 22:11:43

@7. Napisz jeszcze że taka przyjemność w orange kosztuje. W Play jest za darmo teraz będzie od ręki nie ma więc co krytykować.

Odpowiedz

10. ~piokuk
1

2010-11-15 21:51:59

Pochwal się jeszcze Kamilu jak wygląda procedura przenoszenia numeru pre paid do sieci Orange poza salonami firmowymi. Uprzedzając odpowiedź - nie wygląda nijak.

Odpowiedz

9. ~Adaś
0

2010-11-15 21:36:27

Przed Play jeszcze dużo pracy w tej kwestii i tu nie ma dwóch zdań. To że ułatwiają to ok, ale czy ludzie są na tyle już kompetentni aby to realizować w tak krótki czasie, osobiście śmiem w to wątpić.

Odpowiedz

8. Pavan
0

2010-11-15 21:24:34

problemem w obsłudze klienta w Play są prywatne punkty Play w których pracują ludzie którzy potrafią tylko podpisywać nowe umowy, nic sami nie wiedzą, pomimo że mają obowiązek obsługiwać też klienta już sieci Play nigdy im się nie chce, ja np w Krakowie w Galerii Krakowskiej nigdy nie załatwiłem nic poprawnie w salonie na poziomie -1, ale już w Empiku na tym samym piętrze rewelacja, więc jeżeli mogę coś doradzić ludziom chcącym załatwić coś w Play w GK, nie róbcie tego w tamtym salonie, a jak chcecie dać komuś zarobić i podpisać umowę z Play to udajcie się do Empiku, przynajmniej będziecie wspierać uczciwych pracowników, a nie niekompetentnych. Pozdrawiam

Odpowiedz

0

2010-11-15 21:14:02

Nie wiem czym Play chcę się pochwalić ? W Orange średnia długość czasu, w którym jest cesja realizowana to 3 dni robocze. Bez względu czy to jest Post lub Mix. dotyczy salonu AP. W firmówce praktycznie jeden dzień.

Odpowiedz

6. ~ala
0

2010-11-15 21:08:08

czyli salony/sklepy mają w komputerze instrukcje postępowania, "blyondynko odporną" i obowiązek dopilnowania tego ze zdwojoną siłą :)

Odpowiedz

5. PLAY
1

2010-11-15 21:06:59

Siec rozkwita w całej swojej mierze ;)

Odpowiedz

4. ~RN
0

2010-11-15 21:05:15

Nie wiem czy przyspiesza: od 18.10. przenoszę prawnie numer pre-paid (którego pierwotnie nie byłem właścicielem) - wg ustawy mają to zrobić w ciągu 30 dni licząc od momentu złożenia wniosku - niestety do końca zostało im jeszcze dwa dni. Numer nie został przeniesiony prawnie - czyli przerejestrowany, trochę nie tak z tymi cesjami - Pozdrawiam PLAY. Dodam, że numer jest w PLAY - chodzi jedynie o formalności i oficjalne przerejestrowanie. Napiszcie czy to standard? czy raczej tylko tak się u mnie ciągnie?

Odpowiedz