DAJ CYNK

Play przeprasza za awarię

06.04.2011

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 12277

Ważne 0

0

Niestety każda technologia od czasu do czasu płata figle nawet jeżeli przyczyna jest banalna, konsekwencje są globalne i uciążliwe - pisze na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, przepraszając za dzisiejsze utrudnienia w działaniu usług.

Niestety każda technologia od czasu do czasu płata figle nawet jeżeli przyczyna jest banalna, konsekwencje są globalne i uciążliwe - pisze na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, przepraszając za dzisiejsze utrudnienia w działaniu usług.

Od rana klienci sieci Play z różnych regionów Polski skarżyli się na utrudnienia w działaniu usług Play. Problemy dotyczyły wysyłania wiadomości SMS, działania szybkich kodów i transmisji danych.

Sytuacja jest już opanowana i z tego co można przeczytać na blogu rzecznika sieci Play, awaria trwała ponad godzinę.

Źródło tekstu: Play

Komentarze
Zaloguj się
188. ~?
0

2011-04-16 16:38:49

Przecież BOK w Play to banda miłych sympatycznych ale niekompetentnych ludzi. Oni mają jedno zadanie: realizować plan przejęcia jak największej ilości nowych kart sim. I tym zajmują się salony play jak i BOK. Przecież jeżeli gościowi wciska się kit ze on ma w abo za 50 zł 3000 minut do wszystkich a wychodzi po podliczeniu ze ma tyle na cały okres umowy jeżeli nie mówi się że połączenia nieograniczone w play to 45000 minut na cały okres umowy to jakoś świadczy o profesjonaliźmie sieci. Jeżeli tworzy się sieć 4g której nie ma i w ten bezczelny sposób przejmuje klientów uczciwym sieciom to o czymś świadczy.

Odpowiedz

186. ~
0

2011-04-15 09:47:55

@184, dobrze napisane. Czasem nie można pozwolić sobie na tanie z pozoru rzeczy, bo wyjdzie drożej. Tak jest z Play właśnie. Trzeba wkalkulować stracony czas na reklamacje, które prawie nigdy nie są poprawnie rozpatrzone za pierwszym razem, tylko trzeba pisać ponownie odwołanie a potem do Play4You żeby sprawę ponownie skierował do rozpatrzenia z adnotacją, gdzie tkwi błąd w rozpatrzeniu. Nic dziwnego że BOK się nie wyrabia z reklamacjami jak po 3-4 razy rozpatrują jedno zgłoszenie. Możliwe że nie potrafia czytać?

Odpowiedz

185. ~?
0

2011-04-14 22:55:46

Oto wychodzi to wszystko co huraoptymistom próbuje udowodnić na wszystkich forach na których jestem. Tani play równa się drogi play. Play to poza marketingiem totalne dziadowstwo.

Odpowiedz

184. ~
0

2011-04-14 12:08:50

plus to jednak jakosc sama w sobie. Najgorszy pod tym wzgledem jest play. Tam stan permanentnej awari trwa od roku prawie. Nie stac mnie na takie tanie rzeczy. Jakosc, stabilnosc to cenie i za to jestem gotow placic wiecej, bo w ogolnym rozliczeniu wyjdzie i tak taniej niz w play.

Odpowiedz

183. ~don żuan
0

2011-04-14 11:40:51

Jestem w Plusie od dawna. Nie chce już tutaj robić wielkiej reklamy, ale nigdy nie miałem żadnych problemów. W branży, w której pracuje zasięg i bezawaryjność jest najważniejsza

Odpowiedz

182. ~
0

2011-04-14 07:30:03

Jak sądzicie, miałem pecha czy w play już nie można przedłużać pakietu przez zakup identycznego w 31dniu? Kiedyś się dało. Tragicznie chodzi ostatnio *111#, krótkiego kodu nie chciało mi w ogóle rozpoznać i za którym razem pakiet udało mi się kupić przez *111 ale to był ostatni raz. Wydzwonie złotówki i odchodze. Bardzo mnie przekonują komentujący tutaj użytkownicy simplusa. Skoro jest tam tanio i bez awarii to wkrótce też tam przejde.

Odpowiedz

181. ~
0

2011-04-13 22:34:09

Pytam ponieważ próbuję aktywować usługę zbieraj minuty ponownie poprzez kod *111*4*1# i ten kod nie działa.

Odpowiedz

180. ~
0

2011-04-13 22:16:19

@179; każdorazowa zmiana profilu powoduje dezaktywację usługi Zbieraj Minuty i żeby móc dalej z niej korzystać trzeba ponownie aktywować (koszt 3zł). Kasują się także wszelkie pakiety. Jedyne co zostaje bez zmian to konto główne i promocyjne czyli pakiet 30za10 też.

Odpowiedz

179. ~
0

2011-04-13 22:09:36

Panowie mam pytanie. Zmieniłem taryfę play fresh kodem *111*33*5# zadzwoń czyli na taryfę stan darmowy i darmowe sms do play po doładowaniach za określoną kwotę. Skasowało mi usługę zbieraj minuty. Czy w tym profilu da się ustawić i zbierać darmowe minuty za odebrane połączenia z innych sieci? Pozdrawiam.

Odpowiedz

178. ~?
-1

2011-04-13 12:40:05

167 na materiałach promocyjnych Play masz objaśnienie terminu 4g ready. Pisze tam wyraźnie że telefony i modemy 4G ready nie obsługują zasiegu hspa + (sieć 4g w Play. Jest nim oznaczonych blisko 90% telefonów i wszystkie prawie modemy Play. Jedyne aparaty jakie znalazłem działające już w 4G to HTC Desire HD ma hspa+. Jak sobie zobaczysz na mgsm lub telepolisie to można się przyczepić że nawet ip4G nie jest 4G a 3,9 G bo nie obsługuje hspa+. http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone432gb/Apple_iPhone_4_3 2GB.html

Odpowiedz

177. ~mopSIK
0

2011-04-12 21:17:58

Nic strasznego awaria to coś normalnego. nocuje.net fajnie i miło że przepraszają a nie umywają rak jak to robi ORANGE.

Odpowiedz

176. ~klient play
0

2011-04-12 17:42:20

sieć play to jedna wielka awaria, raz mam zasięg 100% za chwilę nie ma i tak co rusz, dzwonię do innego klienta play rozmowa jest automatycznie odrzucana - dodzwaniam sie za 2 -3 razem, dzwonię do klienta numer jest zajęty, za chwilę przychodzi sms ze jest już wolny, dzwonię ponownie-zajęty i i tak kilka razy... PLAY TO LIPA JAK CHOLERA

Odpowiedz

175. ~
0

2011-04-12 05:51:27

174, wczoraj od 7 do 16 dzialal napewno bez problemow 3G w lublinie. Intensywnie korzystam i problemow takze nie zauwazylem. Chyba ze pozniej sie pojawily?

Odpowiedz

174. damian8821
0

2011-04-11 23:21:07

@172 Doprawdy dziś bez problemów działał Tobie net w Orange ? ;> Ciekawe jak w całej Polsce jest awaria ;)

Odpowiedz

173. ~
0

2011-04-11 22:40:45

172. Lucek?

Odpowiedz