DAJ CYNK

P4 zbadało satysfakcję klientów z MNP

28.10.2010

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 4057

Ważne 0

0

Marcin Gruszka, rzecznik P4, opublikował na swoim blogu wyniki badania satysfakcji klientów z procesu przenośności numeru do Play.

Marcin Gruszka, rzecznik P4, opublikował na swoim blogu wyniki badania satysfakcji klientów z procesu przenośności numeru do Play.

Jak podaje rzecznik, elementami wysoko ocenionymi w procesie okazał się bezproblemowy przebieg procesu (92% zadeklarowało brak trudności w trakcie MNP), informacje udzielane przez sprzedawcę na temat MNP (93% Top2Boxes), przesyłanie informacji na temat statusu sprawy i ich ilość (92% klientów uznało ją za odpowiednią) i ogólny czas trwania procesu (akceptowalny dla 89%).

Wśród trudności, jakie wystąpiły w procesie, klienci wskazywali równie często na trudności generowane przez poprzedniego operatora (44%) jak i Play (44%).

Szerzej o wynikach badania satysfakcji można przeczytać na blogu rzecznika.

Źródło tekstu: blogplay.pl

Komentarze
Zaloguj się
47. tesla
0

2010-10-29 17:28:25

jaka jest próba dla tego badania, bo się nie doczytałem...?

Odpowiedz

46. tesla
0

2010-10-29 17:25:41

mnie nikt nie pytał o zdanie, szkoda - przenosiłem numer do P4 ponad DWA tygodnie. Dziadostwo i masa niekompetentnych osób w OK, a najprościej zwalić na "starego" opratora.

Odpowiedz

45. toms
0

2010-10-28 23:58:21

ariel - możesz się powstrzymać z doładowaniem bodajże 14 dni od momentu przeniesienia. Mój numer z Carrefura jest już 3 miesiące w Play i dokładnie nie pamiętam. Ale jak przeniesiesz numer, to po wpisaniu *101# otrzymasz info o ważności konta i przed tą datą powinieneś doładować dowolną kwotą.

Odpowiedz

43. ~
0

2010-10-28 20:39:01

nie ma odpowiedniego HLRa to nie ma przeniesienia ;-P

Odpowiedz

42. ~Play For You
-1

2010-10-28 18:38:29

kwistas - czego rżysz? ;-) Tu trzeba płakać!

Odpowiedz

41. kwistas
0

2010-10-28 18:32:16

Zabrało startera, hahah dobre ;-D Widocznie doszli do wniosku, że takim "klientom" już dziękujemy ;)

Odpowiedz

39. kejmul
0

2010-10-28 17:05:21

Dlaczego w salonach brakuje starterów do MNP? Bo są debile, którzy przenoszą numer co chwila dla wyłudzenia 60 zł. I nie starczy dla tych, którzy używają telefonu normalnie i nie doją sieci, a traktują bonus jedynie jako miły dodatek.

Odpowiedz

38. jojo
0

2010-10-28 15:44:37

ariel (37), naprawdę nie mam zielonego pojęcia. Nigdy nic takiego nie robiłem, wiec temat mnie nie interesował. :-/ Może zadaj te pytanie na FORUM play4you2?

Odpowiedz

37. ~ariel
0

2010-10-28 15:35:51

jojo, toms; ile mogę wstrzymać się z doładowaniem w celu uzyskania bonusu? Jest jakiś max. termin określony? Nie chcę tego robić w październiku, bo to już koniec miesiąca i bonus byłby ważny tylko 2m-ce praktycznie.

Odpowiedz

36. ~ariel
0

2010-10-28 15:32:54

jojo; wyjątkowo masz rację ;) Ja przerzucałem Orange do Play (dziś w nocy) Wszystko w porządku, w żaden sposób tego nie odczułem. Jeżeli mówimy jednak o całym procesie przenoszenia, to należy zacząć od wizyty w salonie i informacji jakie otrzymujemy od pracowników. Nie twierdzę, że jest tragicznie ale raz jest lepiej a raz gorzej. W jednym punkcie otrzymałem informację, że już nie ma bonusu 6-pln za MNP a w drugim młoda dziewczyna/kobieta była lepiej zorientowana w całej ofercie Play, od Fresha po różne abonamenty. My patrzymy ze swojej perspektywy a przecież większość czytelników doskonale zna cały proces więc nie zastanawia się nad informacjami uzyskanymi w salonie. Trzeba spojrzeć na to jako osoba, która nie jest zorientowana i czy uzyskane informacje są wystarczające.

Odpowiedz

35. toms
0

2010-10-28 15:18:36

Przeniosłem testowo numer z Carrefoura i muszę powiedzieć, że nie było źle - w piątek złożyłem wniosek, a w poniedziałek sim Playa ożył. Po doładowaniu wpłynął bonus na konto promocyjne. Na pewno przenoszenie działa lepiej niż krótkie kody :)

Odpowiedz

34. jojo
0

2010-10-28 14:52:32

Nie podchodziłbym tak hura optymistycznie, do tych wykresików. Ja np. przenosiłem dwukrotnie dwa różne numery z Ery do Play. Za każdym razem inna Pani mnie "obsługiwała" ;-) , i co prawda z samym przeniesieniem nie było problemu, ale już np. co do oferty powiązanej z MNP (bonusów za przeniesienie), czy też długości "uśpienia" mojego numeru, żadna z nich nie była pewna. Duży wpływ w ogóle na samo decyzję o MNP miały informacje, z którymi moglem się na spokojne zapoznać, na takich stronach jak np. Telepolis. Byłem wiec wcześniej przygotowany na taką "obsługę" w punkcie sprzedaży. Ale gdybym poszedł tam z łapanki, na żywca, to moje wrażenie związane z rozmową ze sprzedawcą, znacznie obniżyłoby moje odczucia dotyczące otoczki MNP.

Odpowiedz

33. Angemona
0

2010-10-28 14:42:05

28. Masz do wyboru czy chcesz na jednej czy na kilku tak jak wszędzie. Przy przeniesieniu jeśli nie wyskakuje w systemie Twoje konto by dopisać do niego kolejną aktywację to oznacza, że istnieje rozbieżność danych. Rzadko się to dzieje w przypadku osób indywidualnych, bo tam zwykle jest tylko kwestia jednego lub dwóch imion gorzej z firmą, bo tam zwłaszcza KKB różnie wpisują nazwy. Konsultanci na punktach mają wiekszy rygor pod tym względem.

Odpowiedz

32. ~caesar
0

2010-10-28 14:33:34

@29 no właśnie powinni zrobić takie badania, jak zamierzają uchodzić za jakościowo sieć równą w3. Bo olewają tą kwestię, bez krempacji.

Odpowiedz

31. kwistas
0

2010-10-28 14:16:19

29. przecież w kolano sobie nie będą strzelać ;)

Odpowiedz