DAJ CYNK

Orange wyjaśnia sprawę sprzedaży "kradzionego" smartfonu

orson_dzi

Wydarzenia

Opisywana kilka dni temu sytuacji sprzedaży przez Orange kradzionego smartfonu została zakończona. Klient dostał nowe urządzenie i rabat na usługi.

Opisywana kilka dni temu sytuacji sprzedaży przez Orange kradzionego smartfonu została zakończona. Klient dostał nowe urządzenie i rabat na usługi.

Cała sprawa zaczęła się od wizyty policji w domu klienta Orange. Z dokumentów prokuratury wynikało, że zakupiona przez niego Xperia M4 Aqua jest kradziona.

Zobacz: [Aktualizacja] Orange - kradziony telefon przy przedłużeniu umowy

Jak poinformował na swoim blogu rzecznik Orange Wojciech Jabczyński, winę w tej sytuacji ponosi producent. Podczas pakowania smartfonów do pudełek, przed wysłaniem ich do operatora, trafiły one do złych opakowań. I tak telefon A znalazł się w pudełku telefonu B i odwrotnie. W grudniu 2015 roku inny klient Orange zgłosił kradzież urządzenia, podając przy tym numer IMEI nie swojego telefonu.

W ramach zadośćuczynienia Orange zaproponowało nowy telefon, Xperię/ Z5 oraz rabat na usługi. Klient przystał na te warunki i cała sprawa została zakończona.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange; wł

Tagi: orange