DAJ CYNK

Orange po pięciu pytaniach wskazuje optymalną ofertę na kartę

16.09.2011

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 12579

Ważne 0

0

Sieć Orange przygotowała interaktywnego doradcę ofert na kartę. Po udzieleniu odpowiedzi na pięć pytań, aplikacja podpowiada najkorzystniejszą ofertę na kartę sieci Orange i sugeruje usługi dodane.

Sieć Orange przygotowała interaktywnego doradcę ofert na kartę. Po udzieleniu odpowiedzi na pięć pytań, aplikacja podpowiada najkorzystniejszą ofertę na kartę sieci Orange i sugeruje usługi dodane.

Wirtualnego doradcę ofert prepaid sieci Orange znajdziecie pod tym adresem. W razie gdyby nie do końca przekonały Was sugerowane usługi, pełne zestawienie usług dodanych w ofertach prepaid sieci Orange znaleźć można pod tym adresem.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
142. pablo_79
0

2011-09-26 23:03:56

@141, ostatnio Orange za wysłanie doładowania SMSem zaczęło sumować terminy ważności konta, ale np. w Heyah to od lat standard dla wszystkich użytkowników i doładowania sumują się do roku. Simlocki już prawie 3 lata temu zdjęła dawna Era. Do grzechów prepaidów Orange należy też obcięcie bonusowych doładowań - kiedyś były podwojenia z kasą do wykorzystania w sieci, a nie jak w Heyah na wszystkie usługi, ale teraz dają max 20%.

Odpowiedz

141. ~Zenobiusz
0

2011-09-23 19:56:46

Omijam tę "sieć" szerokim łukiem. Jako jedyni stosują simloki, prepaidy mają krótkie terminy ważności i przepadek (czyli kradzież) środków. Internet z kompresją grafiki nawet w 3G (inni od tego odeszli). Najgorszy zasięg. Każą sobie płacić słono za duplikaty faktur. Niekompetentny i przeważnie niezadowolony ze swej pracy personel... itp itd. Nie polecam.

Odpowiedz

140. ~
0

2011-09-23 18:55:14

Muahahahhaa! Tak wygląda orangowy doradca na Firefoksie w Linuksie: http://tnij.org/njeq . Zgniłej pomarańczy już podziękujemy. Firma nie umie zatrudnić informatyków. Firma nie umie do siebie przekonać, tylko włazi w d...

Odpowiedz

139. ~luki
0

2011-09-21 17:39:10

mi teraz wychodzi GaduAIR xD!

Odpowiedz

138. ~
0

2011-09-20 17:14:39

Tak, nie rozumiem tego, że mnie nazywasz jeleniem. Teraz rozumiesz??

Odpowiedz

137. ~
0

2011-09-20 17:07:33

136? czego nirozumierz

Odpowiedz

136. ~
0

2011-09-20 16:56:12

135). Jeleni z Orange? Czyli co, ja jestem? * Calm7

Odpowiedz

135. ~
0

2011-09-20 15:49:14

134 i co z tego jak kumulacja to nie trzy osoby itditp nie dośc że te pro mocjie sa byle jakie to jescze trzeba wybrać jedną aale to już problem jeleni z orang

Odpowiedz

134. ~
0

2011-09-20 14:22:06

@Hantel: ale teraz ważność środków się chyba kumuluje prawda? Pod tym względem wiele się zmieniło. Wszystko faktycznie zależy od taryfy. Inne propozycje są w pre-paidzie, inne w taryfach indywidualnych a jeszcze inne w biznesie. Chociaż nielimitowane połączenia obowiązują chyba już w wiekszość taryf abonamentowych.

Odpowiedz

133. ~
0

2011-09-20 08:11:09

132. A co Ty z tym ONE.. Minuty lub smsy dostajesz po doładowaniu i musisz profil za 6zł wykupić... Jedyne co tam fajne, to 3nr.za 6zl, 1000sms do ALL 10zł, 60minut na stacjonarne za 6zl. Najlepsze do dzwonienia to Go, którym powinni zainteresować się gaduairowcy.

Odpowiedz

132. ~
0

2011-09-20 07:06:31

moim zdaniem najbardziej rewolucyjna i najlepsza jest ONE złotówka za dzień i promocyjne minuty i smsy do wszystkich, szkoda tylko ze jest to taryfa dla nieaktywnych userów którym wystarcza złotówka dziennie mi by bardziej odpowiadała one gdyby miała dzienne zobowiazanie 5zł, wogule jak ktoś nie jest w stanie wygadać 5zł dziennie to nie wiem poco mu telefon

Odpowiedz

131. ~wujaw
0

2011-09-19 22:54:45

Dobrze, że jest wybór. Dla moich potrzeb idealna jest OFnK, jednak wszystkie oferty Orange mają dwie wady, krótki czas na wychodzące i przepadanie środków po 30 dniach. Nie mówię tu, że ma być jak w Play Freshu, że za 5 PLN jest ważność 12 miesięcy na wychodzące, ale chociaż jak w Mbank Mobile, gdzie 50 PLN daje 6 miesięcy na wychodzące, kasa mogłaby też nie przepadać w okresie ważności przychodzących. To jest do poprawki!

Odpowiedz

130. ~hantel
0

2011-09-19 16:35:36

jezeli jest to narzedzie stworzone przez operatora, to chyba informacje pochodzace od aplikacji powinny sie pokrywac z tym co mowi konsultant. no moze, poza netem, bo tutaj zawsze daje chocby maly pakiet (rozumiem, ze alarmowo). Co do playa, to nie ma co gadac. W tej chwili malo robia, duzo mowia. Pod wzgledem ilosc ofert sa daleko za orange. nawet jakies przeceny telefonow u pomaranczowych i o tym sie mowi. A playowcy musza pod pomaranczowymi watkami pisac.

Odpowiedz

129. ~
0

2011-09-19 14:15:22

127 businessmanem to może jestes ty , a moja firma to duzy businessmen wieloosobowy

Odpowiedz

128. ~
0

2011-09-19 13:38:15

Przecież ten doradca ma pomóc w doborze oferty na podstawie zaznaczonych odpowiedzi (a zatem indywidualnych potrzeb każdego z nas). Mimo wszystko jest to aplikacja, a nie doradca z salonu. Nie ma konieczności skorzystania dokładnie z takiej taryfy jaka wyskoczyła przy pomocy aplikacji. To przecież tylko drobna podpowiedź. Większość i tak bierze taryfy na podstawie aktualnych promocji czy dodatkowych możliwości. Poza tym teraz prawie w każdym segmencie (taryfy indywidualne/ taryfy biznesowe)dają 50 % więcej minut przy przedłużaniu umowy + obniżki na wybrane modele telefonów. A to co komu odpowiada, to już kwestia indywidualna.

Odpowiedz