DAJ CYNK

Orange komentuje oświadczenie prezesa Flexcomu

25.04.2018

Dodane przez: Isand

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 4760

Ważne 7

2

Konflikt między Orange i e-Telko nie wygasa. Tym razem Orange zdecydował się na skomentowanie słów prezesa Flexcomu.



Konflikt między Orange i e-Telko nie wygasa. Tym razem Orange zdecydował się na skomentowanie słów prezesa Flexcomu.

Orange nie rozumie zaskoczenia Flexcomu wyłączaniem kolejnych punktów styku z e-Telko. Pomarańczowy operator przypomina, że poinformował rynek o swoich zamiarach już 16 kwietnia, natomiast cztery dni później potwierdził te plany. Sieć zaznacza, że wyłączanie punktów jest naturalną konsekwencją rozwiązania umowy o kolokacji.

Pomarańczowi wyrażają natomiast swoje zdziwienie tym, że e-Telko nie poinformował swojego klienta (czyli Flexcomu) na temat ryzyka związanego z wyłączeniem punktów styku. Mimo to Flexcom otrzymał ze strony Orange propozycję tymczasowej umowy ze stawkami opartymi na zatwierdzonej przez Prezesa UKE ofercie ramowej SOR.

Orange raz jeszcze przypomina, że podejmuje działania mające na celu ograniczenie do minimum niedogodności, które mogą wyniknąć z konfliktu z e-Telko.

Wbrew temu co sugeruje Felxcom, celem działań Orange, podejmowanych w odpowiedzi na zgłoszone oczekiwania, jest maksymalne złagodzenie niedogodności i utrudnień jakie mogą dotknąć klientów końcowych w wyniku wyłączenia punktów styku z siecią e-Telko. W żadnym wypadku nie zmierzają one do przejęcia klientów e-Telko, czy jego kontrahentów - podkreśla Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Zobacz: Kolejne ofiary sporu E-Telko - Orange
Zobacz: Orange odłączy E-Telko w Łodzi
Zobacz: Wyłączanie punktów styku między Orange i e-Telko będzie kontynuowane

Źródło tekstu: Orange, wł

Komentarze
Zaloguj się
20. ~
0

2018-04-27 14:21:17

Klara - oby Ci kiedyś nie został tylko fortepian Grażynki... :-)

Odpowiedz

19. ~Klara
0

2018-04-27 13:44:00

Konflikty, nieporozumienia - jak ja tego nie lubię. Dobrze, że jestem w Virgin Mobile - jest spokojnie i dogodnie ;)

Odpowiedz

18. Heniio
0

2018-04-27 07:41:10

A wystarczyło płacić w terminie.

Odpowiedz

17. ~dragonite
0

2018-04-27 06:56:15

15. Tak to prawda, ale jak ci pada któryś z dostawców którym rozgłosiłeś daną numerację to mówisz mu by Cie nie rozgłaszał i zgłaszasz drugiemu dostawcy by rozgłosił twoją numerację. Zajmuje to max 1 godzinę.

Odpowiedz

16. ~pabloki
0

2018-04-26 13:47:37

8 ten sam tekst już wkleiłeś w poprzednim newsie.

Odpowiedz

15. ~
0

2018-04-26 13:17:51

8. To nie takie proste, bo jak rozglosisz dana numeracje, to polaczenie przychodzace zawsze idzie tym stykiem z ktorego zostalo rozgloszona numeracja. Wiec wychodzace beda w takiej sytuacji dzialac jak najbardziej ale problem bedzie z polaczeniami przychodzacymi. Chyba ze sie w ostatnich 10 latach cos zmienilo w tej kwestii.

Odpowiedz

14. LuiN
0

2018-04-26 10:50:29

@13, 7000 zł za tekst i 1000 zł za negatywny komentarz - dziękujemy!A tak serio... to sami się dowiedzieliśmy o istnieniu tych firm dopiero, gdy zaczęła się afera z Orange i nikt nie płaci.

Odpowiedz

13. ~''''dziennikarze''''
0

2018-04-26 10:11:01

Płacą wam za reklamę tych firm?O tym floxcomie czy alko czy jak tam, przeczytałem dopiero u was, nie słyszałem, że takie "cusie" istnieją.Orangutan płaci czy ta druga ?

Odpowiedz

12. ~
0

2018-04-26 10:03:58

@10 skup się na lekcjach bo ci chrzestny nie kupi nowego iphone/''a :D

Odpowiedz

11. ~
0

2018-04-26 09:35:43

8 - zgadzam się. Mało profesjonalne podejście do biznesu ma Flexcom

Odpowiedz

10. mlody_pelikan
1

2018-04-26 09:08:54

Gdzie można przeczytać ten komentarz?

Odpowiedz

9. wlo
0

2018-04-26 08:13:13

7 - Flexcom niech daje komunikat, ze jego dostawca d[...] dał ;-)Orange nie ma obowiązków wobec tej fremki ;-)

Odpowiedz

8. ~dragonite
0

2018-04-26 07:58:39

Firma FLEXCOM to wydmuszka. Gdyby mieli dywersyfikację dostawców za pomocą SS7 np. 1 to eTelko i 2 Netia lub Exatel, ATM itp. to nie mieli by żadnych problemów bo w przypadku odcięcia jednego dostawcy np w wyniku awarii łatwo przełączyli by się na innego. Każdy rozgarnięty administrator wie że kluczową infrastrukturę się dubluje. Popatrzcie na takie centra handlowe one mają własne centrale telefoniczne i są podłączenie do dwóch dostawców z reguły jest to Orange i Netia czasem inny. A już nie mówię o dostawcach internetu gdzie standardem jest już posiadanie minimum dwóch dostawców którzy posiadają niezależną infrastrukturę.

Odpowiedz

7. ~Stachu
0

2018-04-26 07:54:10

Za przeproszeniem- z dupy i na siłę ten komentarz Orange. Flexcom dał mocne oświadczenie z konkretnymi zarzutami, a Orange komentuje to w płaski sposób, chyba tylko po to, żeby ostatnia wypowiedź była ich. Zero konkretów.

Odpowiedz

6. ABP
-1

2018-04-26 06:34:05

Jakieś to wszystko nieprofesjonalne. Kłócą się jak dzieci w piaskownicy. Według mnie ktoś, nie przesądzam kto, dał ciała albo przekozaczył, a teraz próbuje ratować wizerunek głośno krzycząc "To nie ja!".

Odpowiedz