DAJ CYNK

Orange: 40% więcej za doładowanie 25 i 50 zł

08.08.2012

Dodane przez: anonymous

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5275

Ważne 0

0

Do 12. sierpnia w Orange trwa promocja, w której za doładowanie konta w wysokości 25 lub 50 zł otrzymać można 40% więcej wartości doładowania.

Do 12. sierpnia w Orange trwa promocja, w której za doładowanie konta w wysokości 25 lub 50 zł otrzymać można 40% więcej wartości doładowania.

Aby skorzystać z promocji, należy wejść na stronę operatora pod tym adresem. Po zasileniu konta kwotą 25 lub 50 zł użytkownik otrzyma automatycznie bonus.

Dodatkowe 10 zł oraz 20 zł będzie można wykorzystać na połączenia stacjonarne, transmisję danych oraz połączenia, SMS-y i MMS-y wewnątrz sieci przez, odpowiednio, 14 lub 31 dni.

Promocja przeznaczona jest dla użytkowników wszystkich usług na kartę w Orange oraz użytkowników korzystających z ofert mix. Promocja trwa do 12. sierpnia do godz. 23:59.

Zobacz: regulamin promocji (plik .pdf; 70 kB).

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
42. ~
0

2012-08-10 01:28:33

To, że system billingowy im się krzaczy to jest jedna sprawa, a to, że w jednej ramce ktoś wpisał tekst ustalający tę samą cenę za połączenia do wszystkich operatorów W3, to całkiem inna sprawa! System billingowy tego zrobić nie mógł!

Odpowiedz

41. ~Klient Orange
0

2012-08-09 19:22:02

Informacje w Orange online są często przekłamane. Teraz sprawdzam i widzę, że u mnie też wyświetla się stawka 0,20 PLN do Orange i W3. Osobiście nie wierzę, żeby zrobili taką obniżkę. U mnie za to pakiet Euro 2012 600 SMS do wszystkich sieci ważny jest aż do 01.10.2012 (!). Ciekawa sprawa. Aktywowałem go 8 lipca, wiec powinien już wygasnąc a on dalej działa. Generalnie system billingowy źle nalicza opłaty (naliczanie opłat za Internet), więc uważajcie. Mam pytanie do użytkowników Nowe Orange GO, czy u was też wyłączyła się ostatnio usługa minuty za minuty? U mnie i u znajomych tak się stało w ciągu ostatnich dwóch dni.

Odpowiedz

40. ~
0

2012-08-09 13:32:52

Ewidentnie to jest reakcja na Virgine Mobile. Zapewne od dzisiaj te niższe ceny miały obowiązywać i dlatego pojawiła się ta zmiana na WWW, ale ponieważ VM wstrzymał wejście do Polski, więc i Orange wstrzymał obniżkę cen.

Odpowiedz

39. ~
0

2012-08-09 13:25:26

@38: Też mam to samo, też wyświetla mi się cena 20 gr/min, ale przed chwilą za minutę rozmowy skasowało mnie na 29 groszy, czyli po staremu.

Odpowiedz

38. ~
0

2012-08-09 11:18:16

Hmm. Zajrzalem na swoje konto on-line, a tu wyskoczyla jedna stawka: 20gr do W3 i stacjonarek. Stawka do PLAY 76gr. Mam od trzech lat Nowe Orange Go, doładowane zdrapką za 100zl. Czy to bład, czy reakcja na Virgine?

Odpowiedz

37. ~
0

2012-08-09 04:13:52

@36 taa, jakby w innych sieciach było lepiej

Odpowiedz

36. Adamrdf
0

2012-08-08 22:26:06

@34 Najlepiej daj sobie spokój z tą siecią, bo i tak cie oleją jak każdego. Przejdź do innej sieci i miej ich w d*pie.

Odpowiedz

35. ~Klient Orange
0

2012-08-08 19:10:15

@33. ~sly Zgadzam się z Tobą. Promocja powinna dotyczyc wszystkich kanałów doładowań. Mnie natomiast zastanawia dlaczego oni promują non-stop doładowania za 25 PLN a nie większe nominały, np. 100 PLN. Kiedyś Jabczyński podał, że najpopularniejsze są nominały 5 PLN. Ja mam NOG i ładuję kartę za 100 PLN. Tutaj promocji nie ma...

Odpowiedz

34. ~Klient Orange
0

2012-08-08 19:04:55

@31 host: user-46-113-218-208.play-internet.pl Do W. Jabczyńskiego już szykuję pismo. Poczekam jeszcze do 14 sierpnia, bo wtedy miną 2 tygodnie od złożenia ostatniej skargi. Mnie najbardziej denerwuje to że nie mogę osobiście porozmawiac z "żywym człowiekiem", tylko jestem odsyłany na infolinię. Nie ma wyznaczonego pracownika, który by sprawdził czy wszystko zostało naprawione jak należy. Miesiąc temu, kiedy składałem pierwszą reklamację udałem się do salonu Orange na ul. Pańską w Warszawie. Myślałem że oni mogą "coś więcej", jednak pracownik tylko wpisał zgłoszenie reklamacyjne do bazy i tutaj jego rola się skończyła. Miałem czekac na kontakt z góry. W sumie mogłem wysałac maila, przynajmniej bym czas zaoszczędził. Odzewu nie było, więc zadzwoniłem do BOK. Babka przyjęła kolejne zgłoszenie i znowu nic. Usługa nie działa. Zadzwoniłem 29.07.2012 konsultantka stwierdziła, że jest odpowiedź z działu technicznego że usługa już działa. Według nich działa, bo u mnie poprawy nie widac. Znowu przyjęła zgłoszenie i nic. Odczekałem, dzwonię wkurzony 1 sierpnia 2012. Konsultantka przyjęła już skargę a nie reklamację. Obiecała, że specjalny dział zajmie się sprawą. Obiecała, że oddzwonią i szybko rozwiążą sprawę. Dzisiaj jest 8 sierpnia, minął tydzień i nic. Dochodzą kolejne awarie, nikt nie dzwoni, nikt się nie interesuje zleceniami. Totalna zlewka. Zadzwoniłem przed chwilą na *100. Konsultant z rozbrajającą szczerością przyznał, że nikt jeszcze nie zajmuje się tą sprawą. Przez 8 dni do zgłoszenia nikt nawet nie zajrzał. Nie ma konkretnego pracownika, który byłby przypisany do mojej skargi. Nie można zadzwonic do działu reklamacji. Klient ma czekac, może w bliżej nie określonym czasie ktoś zadzwoni. Daję im jeszcze 6 dni a potem Jabczyńsaki a jak on nie pomoże to skarga do UKE.

Odpowiedz

33. ~sly
0

2012-08-08 18:49:48

Koniecznie elektroniczne doładowanie. A jak ktoś nie ma dostępu do internetu? Nie można było tak po prostu normalnie, z kodu zakupionego w pierwszym lepszym sklepie. Zawsze Orangutany muszą coś skomplikować.

Odpowiedz

32. ~
0

2012-08-08 18:25:59

Jak już jeździmy po Orange: Nie wiecie co jest grane, że tak długo teraz trzeba czekać na połączenie? Od pewnego czasu ta zwłoka bardzo się wydłużyła, czasami nawet pół minuty trzeba czekać od momentu naciśnięcia zielonej słuchawki, do usłyszenia sygnału dzwonienia! Nie jest to związane z telefonem ani z miejscem, bo inni użytkownicy Orange, z którymi rozmawiałem, też to mają.

Odpowiedz

31. ~
0

2012-08-08 17:16:05

30 - jeżeli nie zmyślasz, to napisz do W. Jabczyńskiego, podając szczegółowy opis sprawy, wraz z niezbędnymi danymi. Nieraz już pomógł. A z działem technicznym masz rację - zlewają klientów, ile wlezie.

Odpowiedz

30. ~Kleint Orange
0

2012-08-08 16:48:00

W Orange jest coraz większe dziadostwo. Nie mówię już o środkach na koncie promocyjnym, bo 3 albo 14 dniowy okres ważności bonusu to jest żenada. Od 2 tygodni Orange nie potrafi naprawic awarii. Na zgłoszenia reklamacyjne nie odpowiadają, nawet złożoną skargą nikt się nie zainteresował od tygodnia. Uważajcie na system billingowy. Ostatnio jak miałem wykupiony pakiet Internetowy, to pieniądze ściągało z konta głównego choc powinno z pakietu. Pakiet 600 SMS do wszystkich sieci, który już zdążyli odwołac u mnie nie wiedziec czemu jest ważny aż do października. Nikt już nie panuje nad tym co się dzieje. Infolinia umywa ręce, odsyłają tylko do działu technicznego, a dział techniczny ma wszystko w d...e. Takie rzeczy to tylko w Orange!

Odpowiedz

29. ~R.
0

2012-08-08 16:09:51

jabczynski bedzie sie chwalil ta promocja. Moim zdaniem za krotko, ale jak komus pasuje niech korzysta.

Odpowiedz

28. Adamrdf
0

2012-08-08 15:34:17

funpack na pokrowce, ale sie uśmiałem:) dobre. Ale tak to jest zachłanny 2x traci(orange). Ten koleś to miał poczucie humoru mi jak by powiedział o pokrowcu to bym nie wytrzymał i walnął śmiech. Pokrowiec ten był z gumy jak kondon?

Odpowiedz