DAJ CYNK

Ogilvy dla Netii

19.10.2004

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1083

Ważne 0

0

Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.

Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.

W obecnej kampanii, stanowiącej element strategii "Lepsza perspektywa", podkreślona została elastyczność oferty i dostępność indywidualnych rozwiązań. Kampania telewizyjna potrwa do 7 listopada br. Outdoor uzupełni przekaz reklamowy przez cały listopad.

Tym razem "lepsza perspektywa" zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie. W ten sposób Netia podkreśla w swojej kampanii elastyczność i konkurencyjność oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie buduje wizerunek "lepszej" firmy telekomunikacyjnej.

Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Produkcję nadzorował Ryszard Kłosowski (Gruppa66 Ogilvy). Wizję agencji wcielił w życie reżyser i operator Łukasz Kośmicki w ścisłej współpracy z Tomkiem Siatkowskim, artystą pracującym w technice animacji 3D ze studia TPS. Efektem współpracy jest wykreowanie całkowicie wirtualnego, ultranowoczesnego miasta, po ulicach którego porusza się (prawdziwy tym razem) aktor. Oglądaną w filmie Netii architekturę zaprojektował Wojtek Saloni-Marczewski.

Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu okazuje się dachem wieżowca. Widz po raz kolejny uczestniczy w zabawie z perspektywą, która stała się już tradycją w komunikacji Netii. Ukazywanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to formalny pomysł na urealnienie "lepszej perspektywy" w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim klientom.

Źródło tekstu: MediaRun

Komentarze
Zaloguj się