DAJ CYNK

Ofensywny powrót Panasonica

14.04.2005

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1367

Ważne 0

0

Panasonic w połowie kwietnia zaczyna ofensywę reklamową najnowszego modelu telefonu komórkowego.

Panasonic w połowie kwietnia zaczyna ofensywę reklamową najnowszego modelu telefonu komórkowego.

Najnowszy telefon VS3 reklamuje slogan Pocket 16 Million Colours, który ma zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowy wyświetlacz o bardzo wysokiej rozdzielczości i potrafiący pokazać aż 16 mln kolorów.

W reklamach, które obok telewizji obejmują materiały POS i outdoor, wykorzystano również hasło Ideas for life, stosowane przez Panasonic w jego kampaniach reklamowych. Spot telewizyjny opracowała hamburska agencja reklamowa Wire Advertising. Będą go emitować telewizje w kluczowych dla koncernu rynkach na różnych kontynentach: w największych krajach Europy, Rosji, wybranych krajach arabskich, RPA i w Australii.

Zobacz:
Dane techniczne i zdjęcia telefonu Panasonic VS3

Źródło tekstu: Press

Komentarze
Zaloguj się
2. ~S
0

2005-04-22 15:13:00

kosick jak nie wiesz o czym mówisz to lepiej się nie wypowiadaj

Odpowiedz

1. ~kosick
0

2005-04-14 16:29:00

panasonic zawsze robił i będzie robić najgorsze telefony. co z tego że ma 16 mln kolorów im więcej telefon ma kolorów tym krócej bateria trzymie. na pewno aparat robi zdięcia w rozdzielczości 120:160 pikseli tak jak pozostałe panasonicki

Odpowiedz