DAJ CYNK

Od 7. października w Netii GigaWolność zamiast Kota

04.10.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 6110

Ważne 6

3

Netia zmienia formę komunikacji z klientami na "GigaWolność". Pierwsze spoty reklamowe ruszą 7. października. Tym razem przekaz będzie nie tylko humorystyczny.

Netia zmienia formę komunikacji z klientami na "GigaWolność". Pierwsze spoty reklamowe ruszą 7. października. Tym razem przekaz będzie nie tylko humorystyczny.

W spotach reklamowych wprowadzających nową platformę nie występuje Tomasz Kot. Głównymi bohaterami będą zwykli ludzie oraz... kolorowe kropki, czyli branding Netii. Netiowe kropki staną się integralnym elementem każdej kreacji, stanowiąc dopełnienie przedstawianej rzeczywistości, tworząc historie ludzi i wyrażając ich emocje. Całości towarzyszyć będzie muzyka czerpiąca inspirację z brzmień etnicznych.

Każdy człowiek doświadczył kiedyś tego uczucia. Duma i podniecenie, kiedy przeżywamy jakieś wydarzenie po raz pierwszy lub udaje się nam coś, co do tej pory bezskutecznie próbowaliśmy zrobić. Pierwsza jazda samochodem bez instruktora, pierwszy udany skok na desce surfingowej, telefon od wymarzonego pracodawcy, czy trzymanie na rękach nowo narodzonego dziecka. O takich chwilach mówi się, że "dodają skrzydeł". Nic dziwnego - wtedy ludzie czują się wyjątkowo wolni. Netia nazwała to uczucie GigaWolnością. Od dzisiaj jest to nowy claim marki, ale również uczucie, do którego odwoływać się będzie marka w swojej komunikacji - czytamy w komunikacie operatora.

Źródło tekstu: Netia

Tagi: Netia
Komentarze
Zaloguj się
26. ~wiadomix
0

2013-10-29 10:19:33

to nie jest tele2. tele2 zostalo przejete przez netie, wiele lat temu, a nie jest to przeksztalcone tele2 w netie. tak samo jak niedawno przejety dialog.. i inne mniejsze firmy.

Odpowiedz

25. ~
0

2013-10-07 16:26:21

To ta sama, która miała udziały w P4.

Odpowiedz

23. ~
0

2013-10-06 22:38:34

Netia to polska firma czy szwedzka ?

Odpowiedz

22. ~Piotrek
0

2013-10-06 10:22:51

GIGAwolność - TPSA nazywa to brak limitów (w takim luźnym nawiązaniu do BAŚKI)

Odpowiedz

21. ~dag
0

2013-10-06 07:56:56

"Od dzisiaj jest to nowy claim marki" - że co?

Odpowiedz

20. :)
0

2013-10-05 21:56:13

@LuiN: "na na" - wystarczy napisac raz ;)

Odpowiedz

19. ~czytelnik
0

2013-10-05 19:22:07

"claim marki" - można prosić marketingowców o tłumaczenie na język obcy, znaczy się język polski? :)

Odpowiedz

18. ~FF
0

2013-10-05 10:37:38

@14.: Ale merytoryczna wypowiedź... ;-) Nie ma co.

Odpowiedz

17. ~Jozef
0

2013-10-05 10:05:13

15) pisac to mozna i z Aero a net z Orange to jak neostrada heheh JEST ALE GO NIE MA !!

Odpowiedz

16. ~
0

2013-10-05 09:46:46

Kot jest bardzo dobrym aktorem. Szkoda ze z niego zrezygnowali. Przydałaby się nowa oferta dla firm . Widac ze klientów indywidualnych na wlr sobie totalnie odpuscili.

Odpowiedz

15. ~Calm7
0

2013-10-05 09:19:44

14). Nie takie dno, skoro obaj z niego piszemy :-p

Odpowiedz

13. ~
0

2013-10-05 08:52:59

do 12: a może wprowadza łącze gigowe np w technologii GPON?

Odpowiedz

11. ~W4Ready
0

2013-10-05 08:26:40

Czy GigaWolność będzie oznaczać wprowadzenie umów na czas nieokreślony?

Odpowiedz

10. ~piter
0

2013-10-05 07:14:42

Puśćta Kota bo jak nie to ubiję jak Psa!!! Ale z tak na prawdę to z tą Gigawolnością to ja dziękuję.

Odpowiedz

9. ~lolik
0

2013-10-04 20:43:08

Nie ma zapowiedzi żadnej nowej oferty a jedynie GigaWolność - przekaz reklamowy który dla klientów nie niesie żadnej interesującej rzeczy poza mozaiką obrazków. Co z tego będzie miał KLIENT?

Odpowiedz