DAJ CYNK

Nowy wystrój salonów Orange

23.04.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3061

Ważne 0

0

Agencja Walk The Line przygotowała dla Grupy TP projekty odświeżonego wystroju oraz rearanżacji ekspozycji produktów i usług oferowanych w salonach Orange oraz salonach sprzedaży TP.

Agencja Walk The Line przygotowała dla Grupy TP projekty odświeżonego wystroju oraz rearanżacji ekspozycji produktów i usług oferowanych w salonach Orange oraz salonach sprzedaży TP.

Nowa wizualizacja ma na celu uczynienie ekspozycji jak najbardziej przyjazną dla klientów. Wdrożenie poprzedzono badaniem preferencji konsumenckich. Cały projekt jest obecnie realizowany w większość punktów sprzedaży Grupy TP.

Walk The Line jest częścią grupy marketingowej Walk Group.

Źródło tekstu: Walk The Line

Komentarze
Zaloguj się
16. ~...
0

2010-04-24 21:28:59

Idea samej zmiany wystroju salonu jest słuszna, ale wykonanie już nie. Prawie nic się nie zmieniło, gdyby nie to, że byłem tam jakieś 2 tygodnie temu to bym różnicy nie zauważył. Niech się wysilą i zrobią raz, a porządnie, bo obecnie o wszystko trzeba dopytywać, a gablotki są tylko po to aby obejrzeć jak wyglądają urządzenia za szybką.

Odpowiedz

15. ~:P
0

2010-04-23 19:33:38

Różnice: opisy na górnym panelu m.in."dla firm", " dla ciebie", ekrany LCD, w "kolumnie" 2 plakaty (było max. 1 plakat); więcej przegródek na ulotki - tyle wypatrzyłam :)

Odpowiedz

0

2010-04-23 18:32:05

I znów para poszła w gwizdek, czyli cały arsenał skierowali w stronę wyglądu zamiast skupić się na tym co tak naprawdę odpycha ludzi od salonów.

Odpowiedz

13. ~ZICO
0

2010-04-23 12:03:37

No i wszystko jasne. Teraz mamy odpowiedź po co orange podniosło ceny za pakiet 1000 minut w POPIE i wprowadziło opłaty za numery *200 i *500. Nie wiem tylko czy sama zmiana wystroju będzie skuteczna aby zamydlić oczy ludziom w związku z kiepską ofertą.

Odpowiedz

12. ~
0

2010-04-23 10:16:03

@8 - zgadzam się w 100% z tym co powiedziałeś

Odpowiedz

11. ~
0

2010-04-23 10:12:50

obleśny ten wystrój - zresztą jaka jest zmiana wobec poprzedniego ? nie widzę żadnej zmiany. Poza tym czy orange nie jest koncernem francuskim - ano jest, więc dlaczego nie wezmą gotowego wystroju jaki jest w salonach we Francji, tylko robią coś biedniejszego i gorszego - specjalnie na Polskę ?!

Odpowiedz

10. ~berger
0

2010-04-23 09:45:11

myślę że nowy image nie pomoże-orange pociągneło idee na dno i żadne pelikany z tego dna jej nie wyciągną Byłem w orange 5 lat na 6 rok chciałem po raz kolejny coś wysupłać nie chciałem telefonu, ale nie zaoferowali mi nic co by mogło mnie u nich utrzymać śledzę oferty innych operatorów na bieżąco to co mi pani zaoferowała było żenadą

Odpowiedz

9. ~
0

2010-04-23 09:30:06

A ja wczoraj przechodząc w centrum handlowym obok salonu Orange widziałem te całe pelikany i hipopotamy. Lekki badziew. Mieć taryfę o nazwie Pelikan w "prestiżowej" sieci to lekki kwas. Opłacalność taryf przemilczę.

Odpowiedz

8. ~J
1

2010-04-23 08:46:41

Z moich skromnych obserwacji wynika, że jako społeczeństwo jesteśmy pod kątem konsumenckim bardzo słabo wyedukowani, nie domagamy się własnych praw i nie korzystamy w pełni z przysługujących nam przywilejów, przez co firmy wszelkich branż skrzętnie to wykorzystują. Z praktyki wiedzą bowiem, że tanie mydlenie oczu przynosi najwymierniejszy efekt finansowy, a w celu podniesienia przychodów wystarczy zmienić opakowanie i PR. Robią to niemal wszyscy: banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy motoryzacyjne i przede wszystkim firmy telekomunikacyjne. Pod względem public relations musze przyznać Orange piątkę z plusem, choć nie jestem ich klientem od kilku lat, od czasu jak przejęli Ideę. Teoretycznie będąc potencjalnym i niezorientowanym klientem zainteresowanym zakupem telefonu nie sposób oprzeć się ich ofercie. Urządzenie salonów, firmowe logo, kolorystyka, styl, ubiór konsultantów, sposób przedstawienia oferty (poprzez ukrycie wad i wyeksponowanie atutów) są na prawdę przyciągajace uśpione zmysły nastawione jedynie na chęć kupna telefonu czy internetu. Z całym szacunkiem muszę przyznać im tytuł lidera pod względem umiejętnosci sprzedaży najsłabszej na rynku oferty w mistrzowski sposób. Osobiście widziałem jak na te haczyki łapią sie także "spece" od oferty biznesowej.

Odpowiedz

7. hainasz
0

2010-04-23 08:45:05

A niech to PELIKAN kopnie, DELFINA z rzędem temu który znajdzie 5 różnic ze starą wizualizacją. Spójrzcie szybko niczym PANTERA i odpowiedzcie ;0). Dla agencji i pracowników marketingu Orange nadchodzą złote czasy. KONIEC WALKI O KLIENTA OFERTĄ CYRK MARKETINGOWY CZAS ZACZĄĆ! ;-D

Odpowiedz

6. ~przmo
0

2010-04-23 08:44:39

juz sie agenci cieszą :) , dajcie zarobic a potem zmieniajcie wizualizacje !!!!

Odpowiedz

5. ~rabarbar
0

2010-04-23 08:44:21

Podwyższyli kasę za pakiet 1000min to mogli sobie wizualizowac :D:D:D

Odpowiedz

4. ~mirekb
0

2010-04-23 08:35:09

no tak..ekrany,wszędzie ekrany,nastepnie aromaterapia (energetyzujacy zapach pomarańczy w każdym lub większości salonów),niezłe blondyny lub przeopaleni kolesie.. tylko odciągnąc od meritum ;-))

Odpowiedz

1

2010-04-23 08:32:47

Niech mi powie cała ta agencja czym ta wizualizacja się różni od aktualnej ? Jak dla mnie jest to identyczne.

Odpowiedz

0

2010-04-23 08:11:23

zajmuja sie wystrojem salonow, a moze lepiej byloby poprawic oferte... Orange jak ty chcesz zostac liderem. Mam nadal telefon w Orange od 10 lat ale jak czytam o tym, ze maja zostac znowu liderem pod wzgledem przychodow i klientow a potem serwuja prawie niezmienione oferty to az lapki opadaja.

Odpowiedz