DAJ CYNK

Nowy modem HSDPA 3,6 Mb/s w Orange

08.05.2007

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5730

Ważne 0

0

Orange wprowadza do oferty nową kartę modemową wspierającą EDGE i HSDPA 3,6 Mb/s chińskiej firmy ZTE - model MF330.

Orange wprowadza do oferty nową kartę modemową wspierającą EDGE i HSDPA 3,6 Mb/s chińskiej firmy ZTE - model MF330.

ZTE MF330 to druga, obok wprowadzonej w styczniu karty Novatel Merlin XU870 ExpressCard, wspierająca HSDPA 3,6 Mb/s. Cena karty w odpowiednich ofertach to:
Orange Free Premium - 1 zł,
Orange Free Standard - 249 zł,
Business Everywhere Premium - 1,22 zł,
Business Everywhere Standard - 242,78 zł,
Business Everywhere 100 MB -486,78 zł.

Cenu brutto (z VAT). Cena poza promocją lub z umową na 12 miesięcy wynosi 1828,78 zł.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
33. ~wrona
0

2007-06-16 09:48:02

hi a jak ja do jasnej anielci mam sobie ta kartę skonfigurować z vistą? skad sterowniki? pomóżcie

Odpowiedz

32. ~
0

2007-05-08 23:31:52

Wlo, #31 - ja wiem jak wygląda 3G i EDGE w dankogrodzie, jak ser szwajcarski. Widać popytu nie ma... Polkomtel i Bauc mają doskonały data base marketing. Oceniają, że w tym kwartale ulic będzie popyt, ale już 300 metrów dalej nie będzie warto inwestować kasy w nowe graty do btsów i nodeB. Ja bym Bauca za to samym wicepremierem mianował, toż tak wiedza jest jak skarb! Jest jeszcze tylko jeden skarb w kaczystanie. Edgar ma na imię (drugie imię).

Odpowiedz

31. wlo
0

2007-05-08 23:18:34

27. - nie wiem jak z EDGE w Warszawie, u mnie jest od lat (dwóch), w okolicy też nieźle, chociaż jakby było lepiej, byłoby lepiej ;-) Zgadza się. Typowa prowincja ;-D

Odpowiedz

0

2007-05-08 16:35:30

@PiotrM z tego co wiem to wlo mieszka w Sieradzu

Odpowiedz

29. Szalony
0

2007-05-08 16:26:16

Hehe Wlo nie uwierzysz ja w Aleksandrowie czasami loguje sie do Poddebic z ery oczywiscie, jest tam edge ery ale to swiadczy o tym jak siec era w moim miescie jest skopana by pozwolic logowac sie do bts oddalonego o 25km !!!

Odpowiedz

28. piotrM
0

2007-05-08 16:02:24

wlo: jesteś z łódzkiego?

Odpowiedz

27. ~
0

2007-05-08 15:56:05

Może najpierw EDGE i 3G w Warszawie a potem w Sieradzu, Złoczewie i Poddębicach. A może w stolicy też nie ma popytu? Za mała grupka userów?

Odpowiedz

26. wlo
0

2007-05-08 15:21:21

Bo nie ma tak naprawdę. Nie wmawiajmy sobie, że jeśli maleńka grupa użytkowników potrzebuje to znaczy, że jest popyt ;-) Ja chciałbym, żeby Plus zaopatrzył w EDGE dwie stacje w mojej okolicy - we wsi Rossoszyca i w mieście Złoczew. No - w Poddębicach też by się przydał... W sumie miasteczko całkiem spore jak na prowincję ;-) Nieee... UMTS niekoniecznie... :-D

Odpowiedz

25. wlo
0

2007-05-08 15:14:30

No aktualizują co jakiś czas... Co do pokrywania tereny ciemniejszymniebieskim, to z tym jest trochę dziwnie. Nie znam się na tym, jedynie z obserwacji mogę coś powiedzieć. Np. długi okres czasu na mapie nie było pokrycia EDGE w pewnej części miasta... Jakby jeden sektor nie miał EDGE. "Badania terenowe" wykazywały jednak, że wszystkie sektory stacji miały EDGE, natomiast (to moja tylko popinia, nie musi być prawdziwa - mówię o obserwcji tylko) inny nadajnik, mniejszy, zlokalizowany właśnie na kierunku od tego większego nie miał EDGE. Tak więc znajdując się w zasięgu tego mniejszego (za oboma na linii łączącej nadajniki), teoretycznie w zasięgu większego (w linii prostej odległość między nimi to najwyżej 2 km) nie było szansy, zeby użytkownicy korzystali z EDGE, do czasu kiedy zaimplementowali EDGE także i na tym nadajniku - wtedy nie dość, że ta część miasta "dostała" EDGE ale i zasięg EDGE się zwiększył. Gdzieś chyba mam nawet obrazki mojej okloicy z tamtego okresu. Być może ta interaktywna mapa zasięgu także i takie przypadki potrafi odzwierciedlać? Nie wiem - jak mówię to tylko moje obserwacje.

Odpowiedz

24. ~
0

2007-05-08 15:12:55

Wlo, 23 - reasumując. Idąc tokiem myślenia Prezesa Bauca. Rzeczywistość pokazuje, że nie ma popytu.

Odpowiedz

23. wlo
0

2007-05-08 15:02:59

20. - to znaczy, że jak? na mapce nie ma a rzeczywistość wskazuje, że... jest?? ;-)

Odpowiedz

22. Szalony
0

2007-05-08 14:45:22

Hmm zastanawia mnie ten Plus z ta mapka ;) od lutego mam edge w calym aleksandrowie lodzkim :) a wedlug Plusa ciagle mam gprs :D - DT dostal miesiac tamu w Aleksandrowie Kujawskim edge i jest na mapie juz to zaznaczone a w mym aleksandrowie edge chyba jakies duchy plusa robily ze na mapach tego nie maja ;)

Odpowiedz

21. ~
0

2007-05-08 14:38:13

Tak btw. Plus dokonał aktualizacji strony zasięgu. Nadal jes kiepściutko. Widać nie ma popytu.

Odpowiedz

20. ~
0

2007-05-08 14:33:51

Wlo, #18 - nie tylko na mapce, rzeczywistość też jest skrzecząco, smutna...

Odpowiedz

19. ~
0

2007-05-08 14:20:53

Wlo, #5 - jest. Era tak samo bezczelnie kłamała przy promocji blueconnect. "najszybsz bezprzewodowy internet" chyba tak to szło. Uke do spółki z Uokik powinny przeprowadzić kontrolę.

Odpowiedz