DAJ CYNK

Nokia wchodzi w mobilną reklamę

18.09.2007

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1975

Ważne 0

0

Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.

Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.

Enpocket jest czołowym dostawcą technologii pozwalającej na dystrybucję treści reklamowych za pośrednictwem telefonów komórkowych (m.in. poprzez SMS, MMS, itp.). Do klientów zatrudniającej 120 osób firmy z Bostonu należą m.in. Vodafone, Pepsi, Telefonica, BT, Sprint i MasterCard.

Wartość transakcji nie została ujawniona.

Źródło tekstu: Press

Komentarze
Zaloguj się
2. ~hand
0

2007-09-18 20:42:28

wystarczy, że spam na pocztę elektroniczną dostaję:/

Odpowiedz

1. spoxxx
0

2007-09-18 14:22:51

pewnie tyle to kosztowalo ze sie w bani nie miesci a mnie by tylko taki szit denerwowal jak mialbym reklamy dostawac na telefon

Odpowiedz