DAJ CYNK

Nietypowa reklama blue connect

14.09.2005

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1464

Ważne 0

0

Na zlecenie domu mediowego OMD Poland firma Jet Line realizuje kampanię reklamową blue connect w centrach handlowych w Warszawie.

Na zlecenie domu mediowego OMD Poland firma Jet Line realizuje kampanię reklamową blue connect w centrach handlowych w Warszawie.

Prezentacja rozpoczęła się 12. września. Jest to replika laptopa o wymiarach ekranu 3 x 2 metry, zaopatrzonego w kartę UMTS. Laptop jest wykonany z najwyższej jakości materiałów tak, aby do złudzenia przypominał prawdziwy komputer przenośny. Na jego ekranie prezentowana jest oferta usługi blue connect.

Replika laptopa będzie prezentowana kolejno w Wola Park (wrzesień), Arkadii (padziernik) oraz w Galerii Mokotów od listopada do grudnia tego roku.

Źródło tekstu: Wirtualne Media

Komentarze
Zaloguj się
4. ~wojtas
0

2005-09-15 09:52:08

Era pierwsza wyskoczyła z taką usługą, najlepiej ją rozreklamowała i najlepiej sprzedała. I szybko rozwija i modernizuje sieć Mam nadzieje, że nie odpuście pierwszego miejsca na rynku UMTS

Odpowiedz

3. ~wyjek samo zło
0

2005-09-14 13:27:54

Blue connect, mimo iż powstał na samym początku, ciągle jst prawdopodobnie najlepszą usługą tego typu w Polsce. Nie świadczy to najlepiej o innych operatorach

Odpowiedz

2. ~ojciec dyrektor
0

2005-09-14 11:49:04

a pozatym podają ceny netto - ja bym ustawowo zakazał podawania w reklamach tych cen gdyż nawet firmy muszą płacić ceny brutto i po miesiącu bądz kwartale moga sobie ten vat odliczyć dopiero

Odpowiedz

1. ~AndSa
0

2005-09-14 11:03:30

Gdyby troche obnizyli ceny i zlikwidowali ten smieszny limit przesylu to mozebym, sie skusil. Ale z drugiej strony bardzo nie lubie firm, ktore w swoich reklamach umieszczaja nieprwdziwe informacje. Era w reklami blueconnect mowi o internecie z 99zl, a przeciez trzeba obowiazkowo jeszcze dokupywac taryfe data. Do start Orange pozostalo 5 dni!

Odpowiedz