DAJ CYNK

Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

31.05.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2536

Ważne 2

4

Netia, na potrzeby zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways, dostarczyła łącza dostępu do Internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne, za pomocą których ulokowane w Polsce contact center obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w 9 krajach Unii Europejskiej.

Netia, na potrzeby zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways, dostarczyła łącza dostępu do Internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne, za pomocą których ulokowane w Polsce contact center obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w 9 krajach Unii Europejskiej.

Przedmiotem umowy pomiędzy Netią z Qatar Airways są usługi dostępu do Internetu i telefoniczne międzynarodowej infolinii, polegającej na kierowaniu - za pośrednictwem międzynarodowego operatora - połączeń przychodzących z lokalnych numerów dostępowych (LNS - Local Number Service), uruchomionych w ośmiu krajach europejskich. Ruch z numerów lokalnych w tych krajach (i numerów lokalnych, obsługiwanych bezpośrednio przez Netię w Polsce) kierowany jest na łącza obsługiwane przez Netię.

Wszystkie połączenia z 8 krajów UE i Polski będą docelowo obsługiwane przez konsultantów zatrudnianych pw biurze we Wrocławiu. W pierwszej kolejności wrocławskiego Contact Center zajmie się obsługą klientów z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Do końca 2013 roku konsultanci pracujący we Wrocławiu mają również obsługiwać klientów dzwoniących na lokalne numery infolinii Qatar Airways w Hiszpanii, Włoszech, Austrii i Belgii.

Rozwiązanie dostarczone przez Netię pozwala w tej chwili na jednoczesną pracę na ponad 150 stanowiskach CC, z możliwością dalszej, szybkiej rozbudowy. Obecnie linie lotnicze Qatar Airways obsługują połączenia ze 125 miast na całym świecie i wciąż rozbudowują siatkę połączeń.

Qatar Airways to niejedyny klient Netii z branży lotniczej. Grupa Netia obsługuje również m.in. PLL LOT oraz Polską Agencję Żeglugi Powietrznej.

Źródło tekstu: Netia

Tagi: Netia
Komentarze
Zaloguj się
8. ~
0

2013-06-03 18:46:48

@4 żartujesz sobie, w ośrodku szkoleniowym w niedziele rano padło netiowskie łącze i do chwili obecnej nie działa.

Odpowiedz

7. ~konsu netii
0

2013-05-31 19:25:21

do 1@ sprostowanie 1680 netto umowa o prace, konsultanci nie potrafia rozmawiac w jezykach obcych i kontakty sa przekazywane do innego call center :)

Odpowiedz

6. ~Takeszi
0

2013-05-31 19:15:41

@5 Chyba nie myślisz, że zatrudniają tam ludzi nie znających języków obcych? I to w stopniu komunikatywnym, pewnie wymagają też jakieś papierki.

Odpowiedz

5. ~
0

2013-05-31 17:02:54

a jak zadzwoni klient który nie zna po polski

Odpowiedz

4. ~W4Ready
0

2013-05-31 16:43:57

Netia powinna mieć nakaz obsługi wyłącznie biznesu/instytucji - tylko takich klientów szanują.

Odpowiedz

3. ~pixel
0

2013-05-31 16:40:45

Ciekawe czy standard obsługi będzie podobny do call centre netii?

Odpowiedz

2. manyaky
1

2013-05-31 15:56:06

@1, nie bez powodu właśnie w Polsce ulokowali to centrum. :)

Odpowiedz

1. ~wrc
0

2013-05-31 15:45:57

2000 netto na reke za 8 h pracy na sluchawkach z jezykiem ang. 2500 zl gdy znasz niemiecki ... zarobki w tym centrum

Odpowiedz