DAJ CYNK

Netia rozwiązała problem z "Gwarancją ceny"

29.03.2010

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2

Ważne 0

0

Netia była krytykowana za rezygnację z umów na 12, 18 i 36 miesięcy, bo powodowało to, że korzystający z tych ofert klienci nie mieli możliwości skorzystania z Gwarancji ceny, czyli możliwości przejścia na warunki nowej promocji w ramach dotychczasowej umowy. Problem został już rozwiązany.

Netia była krytykowana za rezygnację z umów na 12, 18 i 36 miesięcy, bo powodowało to, że korzystający z tych ofert klienci nie mieli możliwości skorzystania z Gwarancji ceny, czyli możliwości przejścia na warunki nowej promocji w ramach dotychczasowej umowy. Problem został już rozwiązany.

Jako, że mamy w Netii Klientomanię i jeszcze mocniej niż dotychczas wsłuchujemy się w potrzeby klientów, wspólnie z kolegami z oferty opracowaliśmy specjalne, kompromisowe warunki skorzystania z aktualnie obowiązującej promocji w trakcie trwania "lojalki". - pisze na blogu Karol Wieczorek z Netii.

Klienci, którzy mają umowy na okres 36 miesięcy z Gwarancją ceny, mogą teraz przejść - bez zmiany okresu obowiązywania umowy - na aktualną ofertę pod warunkiem wybrania łączy o większej prędkości. W przypadku dostępu BSA (256 kb/s, 512 kb/s i 1 Mb/s) oznacza to przejście na ofertę 2 Mb/s za 59 zł miesięcznie. Klienci, którzy teraz mają 4 Mb/s (sieć własna Netii i LLU) mogą przejść na 8 Mb/s (od 59 zł miesięcznie).

Taka możliwość istnieje, kiedy do końca umowy zostało więcej niż 6 miesięcy. Jeśli do końca umowy jest mniej niż 6 miesięcy, można po prostu skorzystać z aktualnej oferty, a kontrakt na 24 miesiące będzie liczony od nowego cyklu rozliczeniowego po zawarciu aneksu do umowy.

Z kolei klientom, związanym z Netią umową na okres 12 lub 18 miesięcy - niezależnie od tego ile czasu pozostało do końca dotychczasowej umowy - umożliwiono skorzystanie z obecnych promocji z umową na 24 miesiące, liczoną od początku nowego cyklu billingowego po skorzystaniu z tej propozycji.

Ponieważ jest to rozwiązanie niestandardowe, skorzystanie z niego jest możliwe tylko przez telefon (801 802 803 lub 22 711 11 11) - kończy swój wpis Karol Wieczorek.

Źródło tekstu: blog.netia.pl

Komentarze
Zaloguj się