DAJ CYNK

Netia pokazuje swoje callcenter

28.11.2012

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7796

Ważne 0

0

Na blogu Netii pojawił się kolejny film, w którym firma prezentuje się "od kuchni". Tym razem pokazano działanie telecentrum w Legnicy i podwrocławskiej Ślęzy.

Na blogu Netii pojawił się kolejny film, w którym firma prezentuje się "od kuchni". Tym razem pokazano działanie telecentrum w Legnicy i podwrocławskiej Ślęzy.

Obie te lokalizacje przejęliśmy wraz z Telefonią Dialog, (…) po pewnych zmianach organizacyjnych i powiększeniu zespółów, przekazaliśmy tam znaczną część obsługi Klientów Netii - napisał na blogu Karol Wieczorek.


Źródło tekstu: blog.netia.pl, wł

Komentarze
Zaloguj się
32. ~kolosek
0

2015-01-30 00:46:40

no chyba praca na callcenter w neti jest godna uwagi, sam myślę o niej poważnie, bo ogarnąłem zdania pracowników i ogólnie na gowork.pl/opinie_czytaj,16063 i szczerze wam mówię, że to godne jest zastanowienia się.

Odpowiedz

31. ~anonimek
0

2012-12-03 09:22:45

Pracuję w Holiconie na słuchawkach od 3 lat, i wkurza mnie jak czytam, że całą winę za jakość obsługi zrzuca się na innych, my co chwilę mamy doszkolenia i bardzo wysoką jakość której jak widać inni nam zazdroszczą.

Odpowiedz

30. ~playowiec
1

2012-12-01 19:26:06

@23 - nie jest tak, ze masz 10 dni na odstąpienie od umowy, ale ten czas liczy się od momentu papierowego otrzymania potwierdzenia wraz z regulaminem? bo regulaminu promocji i regulaminu świadczenia usług tobie konsultant, co do przecinka, nie czyta? ostatnio wojowałem z play, bo nie chcieli przesłać dokumentów. wysłali... 1 dzień po wyłączeniu usługi. pełen profesjonalizm!

Odpowiedz

29. ~droid
1

2012-12-01 13:17:03

Wynajmuję mieszkanie, w którym jest Dialog, na usługi złego słowa powiedzieć nie mogę, zastanawia mnie tylko kiedy netia (z którą miałem już (nie)przyjemność) narzuci swoje standardy ''jakościowe''.

Odpowiedz

28. ~revvolis
1

2012-11-30 13:06:07

@Karol Wieczorek Filmik byl amatorski i warunki moga byc rowniez takie same (wazna jeste atmosfera i niezbedne narzedzia) jesli to nie rzutuje na obsluge klientow wszystko jest w porzadku

Odpowiedz

27. ~user
1

2012-11-30 00:00:50

Netia była ok, ale wzorem najgorszych firm ostatnimi czasu wprowadzili autoprzedłużanie umów i to na 12 miesięcy. Podobnież te dziadostwo z autoprzedłużaniem wprowadzili do Dialogu.

Odpowiedz

26. ~xxx
-1

2012-11-29 19:58:39

nie opowiadaj tu kitow. co konsultant to inna procedura wiec ... oszusci!

Odpowiedz

25. ~Karol Wieczorek
1

2012-11-29 13:24:31

Po lekturze powyższych komentarzy myślę, że powinienem jednak zabrać głos i wyjaśnić kilka kwestii. Po pierwsze - w ramach inwestycji w poprawę jakości obsługi klientów, znacząca część procesów i połączeń, dotychczas odbieranych przez pracowników firmy Holicon (partner outsourcingowy), jest teraz odbierana (z czasem będzie tego coraz więcej) przez bardzo dobrze wyszkolonych i adekwatnie opłacanych pracowników naszych wewnętrznych call/contact centers w Katowicach oraz Ślęzie i Legnicy. Większość procesów back office odbywa się w naszej kolejnej dużej lokalizacji - Łęcznej, blisko Lublina. Jak można zobaczyć na moich amatorskich filmikach (wszystkie można zobaczyć na blogu Netii lub profilu blognetia na YT) ludzie bardzo sobie chwalą pracę u nas, dzięki czemu mamy bardzo małą rotację. Filmy kręcę i montuję sam. Raz wychodzi to lepiej, raz gorzej, z ZPTów nigdy nie byłem orłem;) Wrażliwych artystycznie bardzo serdecznie przepraszam:) Zapraszam na blog.netia.pl, chętnie pomogę, podyskutuję, jeśli ktoś tylko ma taką ochotę. Pozdrawiam KW

Odpowiedz

24. ~revvolis
-1

2012-11-29 09:55:33

Warunki pracy BOK (Holicon) - czy konsultant potrzebuje zlotych klamek czy miesjca do odbierania polaczen? chyba to drugie i nie ma co zwalac na firmy outsorcingowe slabej jakosci realizacji zlecen bo to nie od nich zalezy. ludzie staraja sie spamowac osoby decyzyjne ale tutaj ich wplyw sie konczy. a tekst ze po przejeciu dialogu to wlasnie tam trafia wiekszosc klientgow to duze naduzycie . kolejki na linii jakos sie nie zmniejszyly w holiconie ;)

Odpowiedz

23. ~robertnik
1

2012-11-29 00:46:10

Film zmontowany tfuuu poukładany przez jakieś dziecko z gimnazjum w Movie Maker. Wstyd. Dzwoniono do mnie z Neti w piątek z ofertą przedłużenia umowy. Miałem dostać prestiżowy internet z TV i Wieczory i wekendy dla telefonu. Powiedziałem że chętnie, ale proszę o przesłanie umowy. Podczas rozmowy nie było problemu. Dzwoniąc w poniedziałek z zapytaniem czego nie dostałem umowy okazało sie że nie było takiej opcji nigdzie zaznaczonej. Pani obiecała że wyślą na maila. Po paru godzinach oczekiwania na maila skorzystałem z czatu. Okazało sie że wysyłka umowy jest zaznaczona, ale pocztą i potrwa to do tygodnia :) Bardzo Pana z czatu poprosiłem żeby wysłał mi meila z umową. Zgodził się, a jak spytałem się czemu nie dostaje tego maila to odpowiedział że mają na to tydzień :) Umowę zawartą na odległość można zerwać w ciągu 10dni, wiec taki wybieg z opóźnianiem wglądu w wiążące klienta dokumenty jest działaniem na jego szkodę. Dekoder z Netiaspotem przyszły w wtorek. Teraz nie wiem czy chcą zrobić mnie w jajo z drobnym drukiem na umowie, której na oczy nie widziałem, czy zaryzykować i nie zrywać umowy, tylko poczekać aż przyjdzie i uwiązać się na 2 lata. Nie wiem co o tym mam myśleć, ta firma nie pomaga klientom w żaden sposób. Co jeśli będą problemy... zapisy umowy dla mnie nie korzystne, ukryte...

Odpowiedz

22. marrcus
-1

2012-11-28 21:32:42

ale poroabane wideo tandetna muzyka w tle wszystko xle słychać

Odpowiedz

21. ~jakub
1

2012-11-28 18:22:13

proszę pokażcie HOLICON na Starołęce w Poznaniu. Lato +30 na dworze w środku szklarnia ale okna pozamykane. codziennie walka o klawiatury etc :P zmuszanie ludzi do brania wyjętych z tyłka godzin i tak mogę wam wymieniać :)

Odpowiedz

20. ~ehhh
1

2012-11-28 17:27:29

Ehh i co z tego jak płacą 5zł brutto/h + prowizję. A co do wyglądu wyglada lepiej niz na tasmowej

Odpowiedz

1

2012-11-28 15:59:30

Montaż filmiku to masakra... :/ Reszta? Jak to na call center... ;)

Odpowiedz

18. ~
1

2012-11-28 13:46:31

Konsultanci Netii są źle opłacani. A jaka płaca taka praca...

Odpowiedz