DAJ CYNK

Netia ma 525 tys. klientów usługi szerokopasmowego internetu

01.12.2009

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3342

Ważne 0

0

Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok.

Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok.

Netia poinformowała także o przedłużeniu "Hipnotyzującej promocji" do 17 stycznia 2010 r. Zasady pozostały takie same. Więcej o ofercie pisaliśmy w tej wiadomości.

W momencie startu wspomnianej promocji, czyli 23. września, operator miał około 488 tys. klientów szerokopasmowego Internetu.

Źródło tekstu: Netia, wł

Komentarze
Zaloguj się
17. ~vox
0

2009-12-28 23:36:51

Czy warto zaoszczędzić 10-20 zł i szarpać się z BOK Netii ? Więcej wydamy na infolinię do nich ... Sam się zastanawim ale po wielu opinich i swoich "tragicznych doświadczeniach z Netią" wybieram Neostradę przynajmniej obsługa ok. i umowa tylko na 12 m. a telefon zawieszony.

Odpowiedz

16. ~obik
0

2009-12-09 16:57:22

ja najbardziej pozytywne doświadczenia mam z Orange freedom - zwłaszcza że dodawali mi kasę na konto za każdym razem jak płaciłem rachunek :P

Odpowiedz

15. ~
0

2009-12-02 15:43:29

Liczba klientow rosnie, a poziom ich obslugi spada. Przedluzalem umowe telefonicznie na ROK. Niedawno do nich zadzwonilem, zeby przedluzyc ja na kolejny okres i okazalo sie, ze maja w systemie informacje, ze mam umowe na 2 lata. Napisalem reklamacje, wyslalem e-mailem, dostalem odpowiedz, ze dostane odpowiedz listownie i czekam i czekam i czekam...

Odpowiedz

14. ~
0

2009-12-02 12:05:04

Najlepiej mi chodziło Multimo z tych wszystkich sieci. Na jesień biorę się za testowanie Orange. Też sie wwaliłem w umowę na 18 miesięcy (najkrótsza). UKE powinno coś z tym zrobić niestety, bo to już bym dawno Orangutana testował i znalazł sobie najlepszego dostawcę na stałe z porządnym BOK, zmiennym IP od włączenia po wyłączenie kompa. Dynamiczne i zmienne co 24 h mi nie pasuje, bo przerywa jak zacznę maraton z grami mocniejszy ;(

Odpowiedz

13. ~EMKA
0

2009-12-02 09:24:16

Ja we wrześniu z tym operatorem podpisałem trzy umowy na świadczenie usług (tel + net) Pewnie operator te 3 moje umowy ujął w statystykach by to ładnie wyglądało. A w praktyce jest jedno wielkie gówno. Z trzech podpisanych umów Internet nie działa jeszcze na żadnej. W jednej tylko lokalizacji operator przeniósł od 01.12 numer. Oczywiście łącze źle zestawione i Internet nie działa. Jakość obsługi klienta na poziomie zerowym - kontakt z działem obsługi klienta graniczy z cudem - czas oczekiwania na połączenie z działem technicznym ok. 50 minut. Żenada, nie polecam. Żałuję że się nabrałem na ich marketing.

Odpowiedz

12. ~kazmir
0

2009-12-01 22:05:27

@qaz dokladnie jak piszesz! Netia mami klientow i nie respektuje warunkow umow!!! Tzw. gwarancja ceny musi byc zakwestionowanu przez UKE. 1''. Umowy 36mc, teraz 18/24mc. 2''. Umowy 1,2 i 6mbit, nastepnie promo na 4za1mbit itp a teraz 1,2,8,16. Wiec jak nie czas trwania to przpustowosc sie nie zgadza. A umowa opiewa JEDYNIE na cene neta. Co gorsza Komisja Europejska zawnioskowala/wszedl w zycie przepis by umowy nie byly dluzsze niz 12mc! Znowu brak mozliwosci skorzystania warunkow umowy. Czy jest to wystarczajacy warunem by rozwiazac umowe z winy operatora??

Odpowiedz

11. abcd
0

2009-12-01 21:46:13

Obsługa jak obsługa, problemem jest bardziej jej ilość niż jakość. Gdyby zatrudnili tak ze 3-4 konsultantów LLU więcej to by było przyzwoicie. Bo na obsługę klienta (konto) się praktycznie nie czeka.

Odpowiedz

10. ~
0

2009-12-01 21:37:59

obsługa dno :/ oferta bardzo dobra

Odpowiedz

9. abcd
0

2009-12-01 21:23:56

A w ogóle to jestem b. zadowolony bo akurat przedostatniego dnia promocji mam możliwość przejścia na nią a to znaczy rachunki mniejsze o 30 zł internet i 7 zł telefon (podstawowy). Żeby jeszcze tylko urealnili stawki telefoniczne (0,25 stacjonarne, 0,50 komórkowe w ramach abonamentu) i puścili telefon normalnym sygnałem analogowym, nie VoIP to będzie 10/10, tak jest najwyżej mocna 8 za całokształt, z czego 9/10 za internet (jest szybko, ale 16Mbit by mogli puścić bez limitów) i 5/10 za telefon (bo mniej więcej działa, ale jest dużo za drogi i jest VoIP-em).

Odpowiedz

8. abcd
0

2009-12-01 21:19:06

Ten okres 18M to by spokojnie mogli przemianować na normalne 12, wtedy oferta 8mbit/12msc (i jeszcze jakieś 2 msc gratis) bije wszystko co pokazała i pokaże tepsa.

Odpowiedz

7. ~bolo
0

2009-12-01 21:05:13

Ja jestem z netii bardzo zadowolony. Podpisałem umowe na 36 m-cy w promocji "rok za darmo" i przez te 3 lata płace średnio 33 zł miesięcznie za 1Mbit.

Odpowiedz

6. ~qaz
0

2009-12-01 20:26:27

Wszystko pięknie, tylko zalecałbym ostrożność... Netia promuje się m.in. tym, ze umożliwia przejście na korzystniejszą promocję w trakcie trwania umowy, bez jej wydłużania. W teori wszystko gra, tyle że problem zaczyna się, kiedy wasz okres umowy wyleci z oferowanych. Ja, jako posiadacz 36M umowy nie mogę skorzystać z przysługującej mi zmiany, bo oferowane teraz okresy to 12 i 24M (bodajże). Logicznym wydawałoby się, że obowiazywać mnie będzie stawka dla 24M - gdzie tam. Piszę, bo nie ma żadnej gwarancji, że np. następna promocja nie będzie oferowana na 18M, a kolejne tylko w wariantach 12M. Co to oznacza? Zostaniecie z przysługującym prawem, którego nie możecie wykorzystać. Netia nie przewidziałą niczego dla klientów takich jak ja (okres wypadł z oferty), dlatego bez znaczenia co będą oferować - na pewno nie przedłużę u nich umowy. Został tylko rok na szczescie.

Odpowiedz

0

2009-12-01 20:08:59

no radzą sobie radzą... reklama robi swoje, szkoda że nie wszyscy to dostrzegają i podążają tą ścieżką...

Odpowiedz

4. ~użytkownik Netii
0

2009-12-01 20:02:27

Jak dla mnie poziom usług 10/10, jak na operatora alternatywnego Netia spisuje się najlepiej, dzięki niej coś się dzieje na rynku.

Odpowiedz

3. ~użytkownik Netii
0

2009-12-01 19:46:07

no klientów może zdobyła, ale poziom usług w Netii i obsługa klienta- fatalna to mało powiedziane

Odpowiedz