DAJ CYNK

mPay: pierwszy milion zrealizowanych transkacji

08.07.2011

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1684

Ważne 0

0

mPay ogłosił, że od momentu uruchomienia serwisu transakcyjnego w 2009 roku, liczba transakcji przekroczyła właśnie 1 mln. Do końca czerwca tego roku w systemie aktywowano ponad 255 tys. kont.

mPay ogłosił, że od momentu uruchomienia serwisu transakcyjnego w 2009 roku, liczba transakcji przekroczyła właśnie 1 mln. Do końca czerwca tego roku w systemie aktywowano ponad 255 tys. kont.

Jednym z ostatnich udogodnień dla użytkowników systemu mPay jest blisko dwukrotne powiększenie liczby sklepów internetowych akceptujących płatności mobilne. Ma to związek z podpisaniem umowy z firmą Dialcom24, właścicielem platformy Przelewy24.pl. Oznacza to zwiększenie zasięgu usług płatności komórką w Internecie o sieć akceptantów Przelewy24.pl, która w tej chwili liczy kilkanaście tysięcy podmiotów wykorzystujących elektroniczne kanały płatnicze.

Na dniach rusza również wspomniana już nowa usługa mPay polegająca na bezpiecznym podłączeniu na stałe karty płatniczej do konta mPay i możliwości wykonywania zasileń portmonetki mPay w dowolnym momencie z poziomu telefonu komórkowego.

Cały proces zasilenia konta z karty płatniczej trwa tylko kilka sekund i polega na wybraniu numeru *145*999#, wpisaniu kwoty oraz podaniu w kolejnym kroku 3-cyfrowego kodu zabezpieczającego CVC2, znajdującego się na odwrocie karty.

Źródło tekstu: mPay

Komentarze
Zaloguj się
8. ~fajter
0

2011-07-21 23:51:56

jak to wylaczyc ?

Odpowiedz

7. jakubd
0

2011-07-10 20:50:52

Generalnie to dość słaby wynik: średnio niecały tysiąc operacji miesięcznie na terenie całego kraju. Do tego w ciągu tych paru lat zlikwidowali możliwość płacenia w fizycznych punktach (w tym najbardziej widowiskowe płatności w automatach do napojów i przekąsek). Ale podstawa: bilety i parkowanie działają całkiem sprawnie i tylko Era/Tmobile nie ma jeszcze obsługi bezpośredniej. Ale w tym tempie to wyjście na zero zajmie im trochę czasu.

Odpowiedz

6. mi80
0

2011-07-08 11:28:28

@pduncz potwierdzam. Obsługa klienta na żenującym poziomie, zdarzyło mi się kiedyś, że zgłaszając podobny problem 3 razy w różnych odstępach czasu otrzymywałem 3 wykluczające się odpowiedzi. Dobrze, że nie 4 :-) Ale nadal będę korzystał, bo tylko oni oferują jedną skarbonkę dla kilka numerów oraz jako jedyni obsługują jednocześnie parkowanie i bilety w moim mieście.

Odpowiedz

5. ~orestes
0

2011-07-08 11:02:03

Niestety specyfika kodów USSD. Uruchamianie usług krótkim kodem u niektórych operatorów to męka. To jak to ma działać dobrze przy płatności.

Odpowiedz

4. pduncz
0

2011-07-08 10:54:54

Przykład problemu z mPay: nie dało się wyłączyć naliczania za parkowanie (problem z infrastrukturą USSD), i skasowało wielokrotnie więcej niż było trzeba. Odpowiedź mPay? "Nie nasza wina, wina operatora GSM, nienależnie naliczonej należności nie zwrócimy". A poza tym ordynarnie cenzurują nieprzychylne komentarze na Facebooku, chociaż zapewniają że "dzięki krytyce się rozwijają". Żenada!

Odpowiedz

3. pduncz
0

2011-07-08 10:52:04

Fajnie. Ale mają beznadziejną obsługę klienta - wiecznie odpowiadają "nie da się, radź sobie sam", negatywnie rozpatrują reklamacje problemów niezawinionych przez klienta, itd. Kiedyś im kibicowałem, bo to świetna technologia - ale teraz mam nowego faworyta.

Odpowiedz

2. ~rymi
0

2011-07-08 10:34:13

ehhhhh :/ Tez mnie zmartwila ta informacja, ze to bedzie tylko szybsze zasilenie portmonetki :-( Tez myslalem, ze bedziesz placic komorka, a obciazy karte kredytowa.

Odpowiedz

1. ~mi
0

2011-07-08 10:26:16

He he a miało być tak pięknie, płacić i obciążać kartę, a skończyło się na szybszym zasilaniu portmonetki...

Odpowiedz