DAJ CYNK

Motorola Droid X - działa bez "ubranka"

29.07.2010

Dodane przez: anonymous

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3

Ważne 0

0

Motorola po raz kolejny rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest zdyskredytowanie największego rywala - iPhone’a 4 - w związku z jego problemami z zasięgiem. Reklama nosi tytuł działa bez ubranka.

Motorola po raz kolejny rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest zdyskredytowanie największego rywala - iPhone’a 4 - w związku z jego problemami z zasięgiem. Reklama nosi tytuł działa bez ubranka.

Hasło kampanii reklamowej jest odniesieniem do reakcji Apple na problemy z zasięgiem w iPhonie 4. Otóż firma z Cupertino zaoferowała wszystkim byłym i przyszłym nabywcom tego telefonu bezpłatne ubranko (tzw. bumper), co ma rozwiązywać problemy z zasięgiem. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.

W reklamie Motorola chwali swój smartfon Droid X, że jego czułość jest wzorowa bez względu na to, w jaki sposób użytkownik trzyma urządzenie. Wszystko przez wbudowaną podwójną antenę, która znajduje się zarówno i dołu, jak i na górze obudowy. Oprócz tego w reklamie Motorola wymienia inne zalety swojego produktu.

Warto przypomnieć, że to nie pierwsza kampania Motoroli skierowana przeciwko Apple. Wcześniej ten amerykański pionier telekomunikacji wykupił w magazynie New York Times całostronicową reklamę, w której zachwalał m.in. podwójną konstrukcję anteny, co było oczywistym odniesieniem do problemów iPhone’a 4 z zasięgiem.

Źródło tekstu: phonearena, wł

Komentarze
Zaloguj się