DAJ CYNK

Microsoft przeprasza za nagą pierś

Q!

Wydarzenia

Wraz z prezentacją telefonów z serii Kin, Microsoft wypuścił na rynek reklamę jednego z nich. Krótko po tym wydarzeniu, wywołała ona sprzeciw m.in. magazynu konsumenckiego Consumer Reports.

Wraz z prezentacją telefonów z serii Kin, Microsoft wypuścił na rynek reklamę jednego z nich. Krótko po tym wydarzeniu, wywołała ona sprzeciw m.in. magazynu konsumenckiego Consumer Reports.

Na reklamie można zobaczyć, jak jeden z użytkowników telefonu wykonuje pod koszulką zdjęcie swojej klatki piersiowej i wysyła je do koleżanki.



Według magazynu Consumer Reports, który ma ponad 4 mln czytelników, takie zachowanie nosi znamiona Sextingu, czyli rozsyłania za pomocą wiadomości nieodpowiednich treści. Zwłaszcza, że telefon adresowany jest do młodego odbiorcy.

Microsoft przyznał się do popełnionego błędu. Stwierdził, że bardzo poważnie traktuje kwestie związane z prezentacją odpowiednich treści i że takie zdarzenie nie powinno było mieć miejsca. Na stronie prezentującej możliwości telefonu film reklamowy został podmieniony na taki nie zawierający spornych scen.

Więcej o telefonach z serii Kin pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: techflash, wł