DAJ CYNK

Mała Galaktyka w ofercie sieci Play

05.03.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 10057

Ważne 0

0

Od 5. marca w ofercie sieci Play dostępny jest smartfon Samsung I5700 Galaxy Spica, sprzedawany pod nazwą Galaxy Lite.

Od 5. marca w ofercie sieci Play dostępny jest smartfon Samsung I5700 Galaxy Spica, sprzedawany pod nazwą Galaxy Lite.



Telefon wcześniej do oferty wprowadziły sieci Era i Plus. Urządzenie wbrew swojej nazwy nie jest jakoś specjalnie zubożałe względem modelu Samsung I7500 Galaxy. Nowy model jest znacznie szybszy od poprzednika dzięki procesorowi taktowanemu zegarem 800 MHz, a wbrew specyfikacji podanej na stronie producenta otrzymujemy nie 128 lecz 256 MB pamięci RAM (wniosek na podstawie wskazań ilości wolnej pamięci po starcie systemu).

W sieci znalazła się już aktualizacja oprogramowania pozwalająca na przejście z archaicznej wersji 1.5 na najnowszą edycję 2.1. Po aktualizacji telefon staje się nie tylko jednym z tańszych urządzeń z Androidem na pokładzie, ale i jednym z najwydajniejszych.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł

Komentarze
Zaloguj się
107. ~Mike
0

2010-03-14 10:43:38

Rozmowa o telefonie przerodziła się w kłótnie między 2-3 osobami o fakturę... Napiszcie coś o telefonie, jak działa, szybki/wolny? jak tam trzyma bateria, albo inne ciekawe informacje potrzebne dla użytkowników, a nie pierdzielicie od rzeczy i nie na temat...

Odpowiedz

106. ~:))
0

2010-03-09 23:17:28

ISSA - no i po co czarujesz - tu znają ciebie na wylot. Powołujesz sie na dyskusję, w której zrównano cię z ziemią? Nie ja - ale inni???? No chyba JEDNAK nie potrafisz zrozumieć tekstu pisanego. A gdybyś był/była nieco bardziej inteligentna, to zauważyłbyś, że moje pierwsze wpisy były tam kontunuacja czegoś - nie wiesz czego...? to po kiego zabierasz głos. Samo szcekanie o niczym nie swiadczy

Odpowiedz

105. ~pablo
0

2010-03-07 22:28:33

ad 104 jak mozesz napisz do mnie na taurus1982@o2.pl,mam kilka pytan odnosnie galaxy.

Odpowiedz

104. ~pyczkens
0

2010-03-07 19:30:41

To i ja wrzucę swoje 3 grosze do dyskusji. Jestem świeżak w Play, póki co ( odpukać ) jakoś leci. Uciekłem do nich po byciu 6 lat w orange. Po prostu pomarańczowi wkurzyli mnie na tyle, że poszedłem w cholerę do konkurencji. A w play zanabyłem sobie dużego Galaxy. Co się tyczy faktur to korzystam z e-faktur i nie mam na co narzekać. Jednak to co się działo z fakturami w orange wołało o pomste do nieba. Otóż przez równe pół roku nie dotarła do mnie ani jedna faktura. Na początku dzwoniłem do BOK''u o podanie nr.faktury. Potem przestało mnie to bawić i po prostu przestałem płacić. Sieć ANI RAZU nie upomniała się o niezapłaconą fakturę. Nie było odsetek, nie było upominania i ponaglania. Nic. Dopiero konsultantka, która chciała przedstawić mi kolejną ofertę by zostać ( która była żałosna ) zapytała czy w ogóle jestem zadowolony z sieci i takie tam. Przy tej okazji powiedziałem co z fakturami. Zajęła się sprawą i kolejna faktura już była. Tak czy siak powiedziałem wprost, że sieć ma mnie gdzieś i specjalnie nie wysyłają faktur by przyoszczędzić. Miła Pani nie skomentowała tego faktu. I dobrze.

Odpowiedz

103. issa
0

2010-03-07 18:15:29

101 , nic takiego nie wynikało z mojego komentarza.

Odpowiedz

102. ~pablo
0

2010-03-07 17:57:41

chyba jednak wezme i7500,moze nie da sie załadowac androida do wersji 2.1 ale to az tak mi nie jest potrzebne,wazne by działał net telefon i aplikacje w markecie a pozatym to telefon na 2 lata a nie windows do komputera gdzie ma sie kompa przez lata

Odpowiedz

101. ~
0

2010-03-07 17:37:52

issa - jakiego masz mixa w Play że rachunki przychodzą?

Odpowiedz

100. issa
0

2010-03-07 16:31:23

Nie mam zadnych problemow ze zrozumieniem tekstu , przeczytalem uwaznie - uczestniczylem w tej dyskusji. O ile sie nie myle prosiles o wskazanie Twoich impertynenckich komentarzy , co uczynilem , za to widze , ze zrecznie kierujesz teraz rozmowe na inny temat. Czy mam rozumiec , ze odtad niedochodzenie fakury do Ciebie oraz niedzialanie eboku odnosi sie do wszystkich? Bo mi zarzucasz to co sam uprawiasz na tym forum. Komentarze dotyczace mojego nicka ponizej wszelkiej krytyki bedace dowodem skrajnej bezsilnosci pomine milczeniem , po prostu dolaczyles do grupy ludzi ktorzy nazywali mnie juz pedalem , obojniakiem , dziewczynka i tyle. Jestes dla mnie niewiarygodny a styl rozmowy i retoryka utwierdza mnie w przekonaniu , ze jestes naslany.

Odpowiedz

99. ~:))
0

2010-03-07 16:16:12

widzę, że jednak masz POWAŻNE problemy ze zrozumieniem tekstu - nie jest to zaskoczenie - radze przeczytać UWAŻNIE jeszcze raz o co chodziło w tej całej bezsensownej dyskusji - I tak! - nadal twierdzę, podobnie jak parę innych osób, że brak funkcjonowania od tygodnia jakiejś usługi JEST problemem, w przeciweiństwie do niektórych, którzy uwazali że należy poczekać miesiąc, zanim problemem się zajmie... tymczasem można było ekscytowac się ilością wysłanych smsów... Swoją drogą wtedy właśnie CAŁY miesiąc Paly24 nie działał, o czym pisali wszyscy i wszedzie i za co Gruszka przepraszał oficjalnie - ale oczywiście TOBIE jak zwykle wszystko działało... :)))) I chyba mnie chłopcze/dziewczynko nie zrozumiałeś - ja akurat NIKOGO nie usiłuję przekonać do NICZEGO, kompletnie mi zwisa czy ciebie przekonam lub paru innych na tym forum - z pewnością nie po to tu czasem pisuję uwagi

Odpowiedz

98. Stentor
0

2010-03-07 16:08:29

Od niedawna jest klientem P4. Jestem klientem tej firmy przede wszystkim dlatego że mogę taniej korzystać z telefon niż u innych. U w3 jest może lepsza organizacja, bardziej kompetentna infolinia itp. ale jest drogo. Napiszę tak . Dzięki zdobytemu doświadczenie w korzystaniu z usług telefonicznych u W3 jestem w stanie poradzić sobie z niedociągnięciami organizacyjnymi czy nawet z niekompetencją na infolinii P4. Wybaczam im niedociągnięcia za to co zrobili dla polskiego rynku telefonii komórkowej i jej klientów . Ba nawet staram się im pomóc. Jeżeli ktoś ma b.wysokie wymagania, nie ma czasu i go stać to może skorzystać z firm które dłużej już istnieją na rynku, mają większe doświadczenie ale też drożej kosztują ich usługi. Jest wybór.

Odpowiedz

97. issa
0

2010-03-07 15:59:45

Zeby nie bylo , ze wyrwalem z kontekstu , zapoznaj sie z komentarzem numer 2 i 5 swojego autorstwa oraz reakcji Witka , news "Sylwestrowe statystyki Play". Tak , bardzo watpie , bys notorycznie dostawal faktury z opoznieniem , kazdy na tym forum usiluje kogos przekonac do swoich racji , na tym rozmowa na forum , szkoda tylko , ze poza niektorymi niezbywalnym faktami pozostaje polegac na slowie ludzie ktorzy nawet nie potrafia przeprosic swoich oponentow za niewlasciwe komentarze , zas szermuja "argumentami" o tak czy innaczej brzmiacym nicku.

Odpowiedz

96. ~:))
0

2010-03-07 15:52:24

jak można wymieniać zdania (bo o dyskusji tu nie ma mowy), z takim issą, który oczywiście wie, że KAŻDA FAKTURA DO KAŻDEJ OSOBY W POLSCE dochodzi na czas - czy mam już zwracać sie do ciebie omnipotentny, czy wystarczy wszechwiedzący..? Tak zacytuj dla przypomnienia i podaj skąd pochodzi, żeby można było sprawdzić o co chodziło w całej wymianie zdań, i żeby nie było to na zasadzie ''wyjątku'' jak w twoim przypadku dochodzących na czas faktur... A tak przy okazji, do mnie niektóre faktury ZAWSZE dochodzą na czas, tyle że te firmy ZAWSZE wysyłają na drugi dzień po wydrukowaniu - i zawsze wysyłają POCZTĄ....

Odpowiedz

95. issa
0

2010-03-07 15:48:12

A chcesz , zebym Ci zacytowal ten komentarz dla przypomnienia?

Odpowiedz

94. issa
0

2010-03-07 15:47:19

Dodam jeszcze , ze mieszkam w poludniowo-zachodnim krancu Polski , nie sadze bys mogl mieszkac dalej od Warszawy niz ja i zadna faktura od ponad roku , od kiedy mam na siecie abonament (a mam ich dwa , Mixa i PlayOnLine na karte) nie przyszla po czasie , choc prawda jest , ze przychodza na ok. 2-3 dni przed terminem platnosci.

Odpowiedz

93. ~:))
0

2010-03-07 15:45:47

do 91 - moje ''impertynenckie kometarze do Witka i do P4''...? Jakoś sobie nie przypominam - ja opisuję rzeczywistość, a nie zajmuję się bełkotem czy kłotniami na poziomie, jaki czesto mozna tu zauważyć pomiędzy walczącymi między sobą ''wyznawcami'' poszczególnych firm telekomunikacyjnych

Odpowiedz