DAJ CYNK

LG wprowadzająca na rynek nowe telefony komórkowe

WitekT

Wydarzenia

W związku z wprowadzeniem na rynek nowej kategorii produktów - telefonów komórkowych - firma LG Electronics zorganizowała w sierpniu i we wrześniu ogólnopolską kampanię reklamową, dotyczącą nowej oferty. Na polski rynek wchodzą na razie 2 modele telefonów komórkowych LG.

W związku z wprowadzeniem na rynek nowej kategorii produktów - telefonów komórkowych - firma LG Electronics zorganizowała w sierpniu i we wrześniu ogólnopolską kampanię reklamową, dotyczącą nowej oferty. Na polski rynek wchodzą na razie 2 modele telefonów komórkowych LG.

Celem kampanii jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą produktową firmy LG i przedstawienie unikatowych cech telefonów komórkowych produkowanych przez koncern. Polski projekt kampanii jest adaptacją pomysłu LG wykorzystywanego w innych krajach.

Nasze telefony są przeznaczone dla aktywnych ludzi, posiadających swój własny, indywidualny styl. Model G7050 jest przeznaczony głównie dla mężczyzn, natomiast model C1200 to aparat typowo kobiecy. Na tej różnicy w odbiorcy produktu oparta została zarówno koncepcja kreacji jak i komunikacji kampanii - powiedziała Ewa Chojecka, Junior Product Manager w LG Electronics Polska.

Głównymi kanałami komunikacji są prasa i nośniki outdoorowe. Reklamy prasowe ukażą się zarówno w tytułach branżowych przeznaczonych dla specjalistów, jak i w dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach dla kobiet i mężczyzn.

Kampania billbordowa opiera się na wykorzystaniu blisko 800 nośników w całym kraju. Dodatkowo, w centrum Warszawy, zainstalowana została ogromna tablica reklamowa (mega neon board) z modelem telefonu G7050. Na ulicach największych miast w Polsce zobaczyć można tramwaje z reklamami telefonów LG.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: LG