DAJ CYNK

Konrad Skórczyński został Dyrektorem Obsługi Klientów w UPC

10.04.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2227

Ważne 1

3

Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki Dyrektora Obsługi Klientów.

Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki Dyrektora Obsługi Klientów.

Konrad Skórczyński odpowiedzialny jest za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska. Do jego głównych obowiązków należy rozpoznawanie potrzeb klientów, kreowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, a także ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w celu optymalizacji obsługi klientów. Do jego zadań należy też tworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych i organizacyjnych mających na celu budowanie dobrych relacji z klientami we wszystkich kanałach kontaktu.
Konrad Skórczyński pracuje w UPC od 2000 roku, a od 2004 roku zajmował stanowiska kierownicze. Ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Technicznego, który odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward, którego celem jest rozwój umiejętności strategicznych wśród wybranych menedżerów grupy Liberty Global.

Źródło tekstu: UPC

Komentarze
Zaloguj się
5. ~
0

2015-04-10 22:29:54

@3: Raz się negocjacje udały, innym razem chłodno przyjęli wypowiedzenie umowy i po miesiącu: papa.

Odpowiedz

4. ~
0

2015-04-10 12:56:19

@up powrot komuny?

Odpowiedz

2015-04-10 11:03:32

@ 1 Jak jest z Ciebie cienki negocjator to nie nasza wina ,że Ci ceny podwyższają, na kimś muszą zarobić, inni mają tanio ..

Odpowiedz

2015-04-10 10:56:49

Kompleksowa obsługa w UPC dobre,ale się uśmiałem, współpraca między działami, drugi żart ,w tej firmy między działami jest tylko rywalizacja, jedynie co wspominam z Upc świetna atmosfera w pracy i ze wszystkimi na Ty....

Odpowiedz

1. ~
0

2015-04-10 10:43:59

W UPC przydałby się ktoś, kto by zaprzestał podwyższania cen dotychczasowym klientom za posiadane od lat usługi.

Odpowiedz