DAJ CYNK

Kolejne zwolnienia w Polkomtelu - dalej wśród wysokiej kadry

20.01.2012

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 15383

Ważne 0

0

Po zwolnieniu części dyrektorów Polkomtelu w pierwszym tygodniu stycznia, przyszła pora na kolejne zwolnienia.

Po zwolnieniu części dyrektorów Polkomtelu w pierwszym tygodniu stycznia, przyszła pora na kolejne zwolnienia.

Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że kolejnymi zwolnionymi osobami są: Krzysztof Gołaszewski (dyrektor biura zarządu), Dariusz Matuszak (dyrektor biura komunikacji korporacyjnej), Piotr Wysocki (zastępca dyrektora departamentu bezpieczeństwa) i Tomasz Skalski (zastępca dyrektora departamentu administracji i inwestycji).

O ostatnich zwolnieniach wśród kadry dyrektorskiej Polkomtelu pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
50. ~
0

2012-05-04 22:19:29

ale wy podli jestescie.Ze jak dyrektorzy to co?gorsi i mozna wywalic ??a moze pozniej jest im o wiele trudnej znalesc prace niz tym pchełkom od sprzedarzy tel w salonach.

Odpowiedz

49. ~wkurzona ględzienem
0

2012-01-27 13:33:42

@44. troszeczkę przesadziłeś z iloscią osób, które powinny zostać w Polkomtel bo to jest dość skomplikowana machina, nie tylko dlatego że biurokracja się rozwinęła, ale i dlatego że jest bardzo dużo wymogów regulacyjnych. prawda jest natomiast, ze strukturę mozna spłaszczyć bo przed zmianami z pewnościa była wyższa niż szersza. niestety, duża ilość dyrektorów i ich zastępców to były/jeszcze są osoby przyniesione w teczkach przez poprzednich właścicieli, głównie spólek skarbu państwa. taka przechowalnia :) dziś oni sami odchodzą, lub za chwilę zostaną usunięci...do innych spółek skarbu państwa.

Odpowiedz

48. ~wkurzona ględzeniem
0

2012-01-27 13:25:23

@42. nie masz pojęcia o zarobkach dyrektorów w Polkomtel :-) tyle Ci powiem słowem komentarza.

Odpowiedz

47. ~śmieciowozatrudniona
0

2012-01-24 16:47:24

#44 gaduerowiec to tak na serio czy przedrzeźnia? nie tutejszy jestem więc nie znam Jego stylu, ale może to jednak Jego prawdziwe przemyślenia, nie daj Panie Boże!

Odpowiedz

46. ~Irena
0

2012-01-23 22:42:40

Fakt, dyrektorów w plusie jeszcze jest nadmiar

Odpowiedz

45. ~es
0

2012-01-22 08:33:49

Solorzowi potrzebni są menedzerzy a nie kozie wołki z politycznego nadania (Polkomtel był firmą kontrolowaną przez budzet państwa - stad m.in ucieczka jego prezesa na inne odpowiedzialne stanowisko tj inny stołek prezesowski) Mój mąż? Mój mąż z zawodu jest dyrektorem.

Odpowiedz

0

2012-01-21 12:10:50

Na miejscu Solorza rozpatrzyłbym outsourcing finansów i księgowości oraz utrzymania sieci. Miliard oszczędności w rok. Zostałoby z 4 dyrektorów i 10 kierowników w całym Polkomtelu i po ptokach.W sumie 150 ludzi w firmie max.

Odpowiedz

43. ~Paweł
0

2012-01-21 07:25:01

No gdybym to ja miał taką sieć to bym to zrobił juz rok temu. przy zwolnieniu 50 dyrektorów i 50 zastepców ,którzy to z koleji maja swoich zastępców to mozna juz raty z odsetkami spłacac za kupno takiej sieci.Zatrudni sie jednego czy dwóch za 1500 zł brutto i zrobią to samo co dotychczas 40 dyrektorów.

Odpowiedz

42. ~grr
0

2012-01-21 03:45:07

ostatnio na telepolis.pl dowiaduję się, że w polkomtelu pracują lub pracowali sami dyrektorzy, ciekawe gdzie się teraz te "biedaki" za 15tys na miesiąc? no ja sie pytam panie premierze, jak żyć???

Odpowiedz

41. ~pabloki
0

2012-01-20 21:29:31

Polkomtel-Żak szuka za wszelka cene kasy na splate zobowiazan. Czuje ze polKomTel sie rozwali po roku. Mi juz plusinternet sie psuje a pomocy w naprawie od nich nie moge uzyskac. Totalnie olewaja. Podobno direktory są potrzebne na nadajnikach wiec co będzie jak ich zwolnią? Nie będzie anten?

Odpowiedz

40. ~b
0

2012-01-20 21:01:39

ba, bo w Plusie byla podleglosc sluzbowa pionowa i pozioma i poprzeczna i pokątna i jeszcze jaka tam wam do glowy przyjdzie- dlatego trzeba bylo miec sporo dyrektorow ;) A Soloż Rzak znany ze skapstwa- wiec leci ostro z lewusami :) Sorry Panowie.

Odpowiedz

39. wlo
0

2012-01-20 20:18:24

dyrektor biura... no sorry - do tego wystarczy sekretarka bystra, zeby wszystko działalo w biurze jak trzeba ;-)

Odpowiedz

37. ~
0

2012-01-20 19:49:22

Małe zyski kupa kasy wydanej na reklamę i trzeba ludzi zwolnić żeby nie pójść z torbami. To jest właśnie ta nasza polska rzeczywistość

Odpowiedz

36. ~Octopus
-1

2012-01-20 18:28:19

A do wakacji już będzie posprzątane.

Odpowiedz

35. ~jacek
0

2012-01-20 16:55:21

ktos tu zapomnial sprostowac poprzednie nieprawdziwe informacje o zwolnieniach niektorych ludzi - przepisane przez onet czy rzepe. Rzetelnosc sie klania panowie "dziennikarze" ;)

Odpowiedz