DAJ CYNK

Koalicja liderów na rzecz Polski Bezgotówkowej

01.03.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 5027

Ważne 3

4

eService, PKO Bank Polski, Poczta Polska i Orange zawiązują Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej, która będzie wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa.



eService, PKO Bank Polski, Poczta Polska i Orange zawiązują Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej, która będzie wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa decydujące się na skorzystanie z oferty darmowych terminali płatniczych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.

Koalicja jest wspólną inicjatywą czterech liderów działających w branży finansowej, pocztowej i telekomunikacyjnej. Została zawiązana, by ułatwić wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom zawarcie umowy i otrzymanie nawet trzech terminali udostępnianych bezpłatnie w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Chętni przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie korzystali z urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, albo przez ostatnie 12 miesięcy ich nie posiadali, mogą otrzymać terminale oraz wsparcie w postaci pokrycia wydatków związanych z ich utrzymaniem przez rok. Obejmuje ono także miesięczne koszty obsługi płatności, aż do osiągnięcia obrotów w wysokości 100 000 zł na urządzenie.

Zgodnie z badaniami pt. "Postawy Polaków wobec form płatności", przeprowadzonymi na zlecenie eService, ponad połowa Polaków chce płacić bezgotówkowo. Aż 4 na 10 z nich rezygnuje z dokonania zakupów, gdy nie ma możliwości płatności kartą. Celem Koalicji liderów jest ułatwienie przedsiębiorcom przyjmowania płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie, rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań klientów.

Umowę będzie można zawierać w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego obsługujących klientów MSP, 742 salonach i Smart Store'ach Orange Polska, w ponad 4 600 oddziałach Poczty Polskiej oraz u 22 000 listonoszy wyposażonych w tablety.

W efekcie zawieranej umowy, eService dostarcza Klientom dwa rodzaje urządzeń dostępnych w specjalnej ofercie. Przedsiębiorcy mogą wybrać, czy chcą skorzystać z tradycyjnego terminala (stacjonarnego lub przenośnego) - w opcji najmu, czy też wolą otrzymać na własność terminal Smart D220. W przypadku wybrania tej drugiej opcji, po upływie 12 miesięcy współpracy w ramach Programu, również nie będą ponosić kosztów związanych z najmem urządzeń, a jedynie te związane z procesowaniem transakcji. Dla uczestników Programu będą one dostępne na preferencyjnych warunkach.

Źródło tekstu: eservice

Komentarze
Zaloguj się
65. ~mekta
0

2018-05-18 11:38:44

Im mniej będzie płacenia gotówką tym lepiej.Eservice powinien to mocniej promować lata temu, wtedy wynik byłby jeszcze lepszy.kwestia kilku lat i gotówka będzie stanowić jakiś 1 proc. wszystkich obrotów.

Odpowiedz

64. zakons
1

2018-03-06 11:51:28

Ja płacę gotówką tylko tam, gdzie muszę. 95 proc. kasy wydaję kartą i uważam, że tak jest o wiele lepiej. Nigdy nie miałem z tego powodu problemów. Kiedyś trzeba było chodzić z duża gotówką i ludzie tak robili, ale to nie znaczy, że i ja tak muszę. Gotówki mamy zawsze tyle, żeby cokolwiek było z portfelu. Nie oszukujmy się - każdy kto ma w 100 proc. legalnie wypłacane wynagrodzenie, ma je przelewane na konto. Gotówką idzie tylko to, co jest dawane pod stołem....

Odpowiedz

63. ~frasag
0

2018-03-03 14:53:31

@62: według tamtego Kolegi- @59 kierowca ma napęd kasy fiskalnej z koła zapasowego.

Odpowiedz

62. ~Koro
0

2018-03-03 14:44:15

@59 A to kasa fiskalna napędzana jest z gniazdka obok autobusu? Co Ty pierdzielisz...

Odpowiedz

61. ~pabloki
1

2018-03-03 14:28:49

58 jerkingjack wcale nie obrażam , stwierdzam fakt. jak piszesz takie głupoty "Otóż jeden magiczny telefon do banku z reklamacją i pieniądze wracają do nas na konto" to co mam napisać ? w przypadku oszustwa tak jest , jednak chargeback jest tez do innych przypadków np. klient jest niezadowolony z wycieczki . zbyt wszystko uprościłeś . nie spotkałes sie z tym że możesz zostac poproszony o dodatkowe dowody jako klient. "ale każdy przedsiębiorca wliczy to w swoją marżę raczej na pewno. " a ponoć nie doliczasz marży na swoją sprzedaż . to dziąlsz charytatywnie bez marży w dodatku dopłacając prowizję 1,4% ? matematycznie i ekonomicznie sie nie zgadza. zresztą poilczyłes błednie że od 100 tyś te 1,5% to mało . a co jeśli marża jest 10% ? wtedy te 1,5% od sprzedaży realnie kosztuje az 15%. i taka jest rzeczywistośc . 1.5 % łdnie wygląda ale jest od sprzedaży a przeciez zarabiasz na marży ( no ty akurat charytatywnie wręcz dopłacasz prowizję)

Odpowiedz

60. ~frasag
0

2018-03-03 10:25:16

A kupię, kupię- u motorniczego, w kiosku ruchu i od współpasażera. A może nie tylko....

Odpowiedz

59. ~
0

2018-03-03 10:15:42

do niespełna rozumu, mówiących o barku prądu i braku biletu - czekam na DOWÓD, ze kupicie bilet BEZ prądu gdziekolwiek za gotówkę... może na PKP? może z automatu na przystanku?wiecie co to takiego kasa fiskalna?

Odpowiedz

-1

2018-03-02 22:49:07

@55 Czy ja ciebie ćwoku obrażam? Gooowno wiesz na ten temat i kropka. Powtarzam, jak jest niższa stawka to znajdź proszę to ci chętnie za to zapłacę. I Jack London był barannie amerykańskim pisarzem. I VATu nie płacę ani nie narzucam marży...

Odpowiedz

57. ~
0

2018-03-02 17:06:00

NIE! NIE! i jeszcze raz: dlaczego nie!

Odpowiedz

56. ~pabloki
0

2018-03-02 15:27:03

54 no ale wiesz że na świecie jest niższa stawka ? poz tym te 1,4 % pomniejsza zysk marże więcej bo jest od całej transakcji wieć od marży i podatku vat także.

Odpowiedz

55. ~pabloki
0

2018-03-02 15:24:03

39 London jestes Lądek albo frajer . chargeback nie działa tak jak to opisałeś , po telefonie do banku środki nie wracają pomijajaąc sytuację gdy bank w trosce o klienta zwróci od razu warunkowo mogąc je zabrać . jeśli wyjaśnienia kontrahenta-przedsiębiorcę zostaną złozone w terminie i będa one miały podstawy do nie uznania reklamacji to zwrot nie pójdzie . tam jest duży mechanizm zbezpieczeń przed nadużyciami . inaczej każdy mógłby kupując np bilet na seans do kina kartą zadzwonic do banku i po odpowiedzi od kontrahenta - sprzedawcy dostal by zwrot biletu bo się seans nie podobał. Tak nie jest . obecnie są duże obwarowania i dbanie o przedsiębiorcę co słuszne. poza tym wiesz że jeśli prześlesz ponowną reprezentacje jako POS klient zostanie obciążony czyli nie dostanie zwrotu a kasa przyjdzie do ciebie jako sprzedawcy.

Odpowiedz

0

2018-03-02 13:49:29

@48 To proszę znajdz mi taniej to ci jeszcze zapłacę za to jak jesteś taki fajny Panie czy Pani X. Dokładnie 1.4% w tej chwili mam na umowie.

Odpowiedz

52. wlo
0

2018-03-02 10:33:57

51 - wypłacić? w okienku oczywiście, nie z bankomatu za pomocą karty, blika czy czego tam się teraz używa?A czemu nie poprosiłeś pracodawcy o wypłatę w gotóce w tej sytuacji?

Odpowiedz

51. ~Punk
0

2018-03-02 10:30:53

Sam przechodzę na gotówkę, nie dam zarobić bankom, płaciłem kiedyś kartą, ale odkąd zmuszają do cyfrowego pieniądza to ja przechodzę na gotówkę.Jutro idę na zakupy i mam zamiar wypłacić pieniądze na te zakupy.

Odpowiedz

50. ~piotrmak
0

2018-03-02 10:03:19

I jeszcze jedno. Kiedyś prawdziwy pieniądz miał oparcie w złocie. Dzisiaj dla pieniądza parytetem są lotniskowce i F-16:)Jak Wy wyobrażacie sobie danie łapówki? Ma pan jakiś terminal w Urzędzie? Może Wójt ma?A za działkę u dealera jak zapłacicie? Daj mi paragon?Wszyscy którzy domagają się likwidacji gotówki chyba z choinki się urwali.Są kraje gdzie gotówka po mimo że jest to jest zwykłym śmieciem (Egipt, Tunezja itp.) Pieniądz jest śmieciowy. Czym tam się płaci na bazarach? Kartą? Ogarnijcie się trochę

Odpowiedz