DAJ CYNK

Jabczyński o nowych reklamach Play

10.02.2011

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7622

Ważne 0

0

Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, zwrócił uwagę na podobieństwo muzyki użytej w reklamach Play i Orange. Przyznaje, że jest to ciekawy kierunek komunikacji marketingowej, bo każdy chce być liderem na rynku i dobrze kojarzyć się ponad 14 milionom klientów.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, zwrócił uwagę na podobieństwo muzyki użytej w reklamach Play i Orange. Przyznaje, że jest to ciekawy kierunek komunikacji marketingowej, bo każdy chce być liderem na rynku i dobrze kojarzyć się ponad 14 milionom klientów.

Do niedawna bez żadnego problemu, dosłownie po pierwszych obrazkach lub muzyce, rozróżniałem czy lecą reklamy Orange, Plusa, Ery albo Playa. (…) Ostatnio złapałem się jednak na tym, że coś, co z pozoru brzmi i wygląda jak Orange, w rzeczywistości jest... Playem. (…) Postacie, muzyka i emocje pasują do nas jak ulał, tylko na koniec logo fioletowe zamiast pomarańczowego - pisze na swoim blogu Jabczyński.

Jabczyński wspomina też czasy swojej młodości, kiedy jeansy ze Słubic, czyli kultowe Komesy udawały z powodzeniem Levis`y. Dodaje, że jednak każdy wolał mieć amerykańskie spodnie.

Nie muszę pisać, z jakiego powodu. Dlatego wszystkich konsumentów reklam ostrzegam przed podróbkami, nawet dobrze zrobionymi :-) - kończy swój wpis rzecznik.


Źródło tekstu: blog.tp.pl

Komentarze
Zaloguj się
84. ~Edek
0

2011-02-14 15:08:03

Nie zdziwię się jak wkrótce Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy Tp/Orange wywlecze grzech sieci Play w postaci identycznego (jak w Orange) cell info na kanale 050, czyli info ze stacji bazowych.

Odpowiedz

83. ~ja
0

2011-02-14 13:26:41

@78 orange reklamuje bardziej marki telefonów niż ofertę bo oferta jest tak lipna, że nie ma tu czym się pochwalić :)

Odpowiedz

82. Sonic
0

2011-02-13 13:17:13

@81 - to sobie kup kolorowy telewizor i włącz głos, bo podobieństwo w reklamach jest takie jak klucza francuskiego do patentowego, jedno i drugie klucz i ni jak się do siebie mają.

Odpowiedz

81. ~matis
0

2011-02-13 11:40:18

Reklamy Orange, Play i banku Nordea są do siebie podobne pod względen kolorystyki, kadrowania i muzyki! Tak, że często mnie się mylą.

Odpowiedz

80. niutas
0

2011-02-12 17:14:30

W Heyah jest bardzo rozpoznawalny podkład muzyczny przy reklamach z kotem i psem. Nie wiem dokładnie jak te reklamy są podobne do siebie. Niemniej pocieszenie takie że Play nie wywołuje złych emocji i niesmaku jak to było jeszcze nie tak dawno z feralną reklamą Playa i schroniska. Szkoda że po jednej akcji Play już zapomniał o dalszym pomaganiu. Heyah cały czas coś robi.

Odpowiedz

79. ~rads
0

2011-02-12 15:58:56

ja bez problemów, muzyke rozpoznaje jaki operator nadaje reklame, a koleś ma słaby słuch, bardzo słaby i dużą zazdrość

Odpowiedz

78. ~
0

2011-02-12 03:02:08

Co to za porównania ? Reklamy Play (oprócz tych z Frankensteinem), Heyah (oprócz tych z horrorem), Plusa (oprócz tych z Kubalą) i Ery (oprócz tych z Kubą Wojewódzkim) są miłe, śmieszne i konkretne. A Orange bardziej reklamuje marki telefonów niż oferty. Dawna reklama Idei była fajna, w której wystąpił Przemysław Saleta. A teraz jakieś plasteliny reklamuje pomarańczowy ! ble

Odpowiedz

77. ~tello
0

2011-02-11 18:14:20

A ja do tej poru nie kojarzę żadnej muzyki z żadnej reklamy. Ale widocznie są (jak Pan Jabczyński) melomani tego gatunku muzycznego ;-) Może nawet sobie je nagrywaja na MP3-ki...

Odpowiedz

76. ~tello
0

2011-02-11 18:08:05

Co do muzyki to ta z "PlayBacku" zawsze gorsza od tej na żywo ;-)

Odpowiedz

75. cudny
0

2011-02-11 13:38:03

@69 w czym? Porównajmy HSPA+ 42 Mbps Orange z HSPA+ 21 Mbps w Play

Odpowiedz

74. ~
0

2011-02-11 12:36:36

Właśnie pisałem gdzieś że orange jest drogie jak vertu, tyle że orange to pomarańczowa miedź która chcą opchnąć jako złoto. Ja wolę swoje żywe srebro i nie jest to play.

Odpowiedz

73. pacman
1

2011-02-11 12:30:51

Jabczyński widać nie wie, że Wranglery czy Levisy produkuje się bardzo tanio w Azji ;) Ostatnio u nas w Łodzi zwinął się VF Corporation bo uznał, że nie opłaca się mu u nas. Tani produkt sprzedawany po 280-400zł :D Wolę tą samą jakość za dwa razy taniej ;)

Odpowiedz

72. ~konkwistador
0

2011-02-11 10:59:22

To porównywanie do jeansów levisa to doslownuie strzał w stopę:) Co ma moda do oferty? Pomijając aspekty telefoniczne, to sugerowanie, że ludzie mają postępować wg mody ilansu to kretynizm, bo zazwyczaj pierwsza ulega modzie szara i plastyczna masa.

Odpowiedz

71. ~buahaha
0

2011-02-11 10:37:03

HAHAHA brawo :)

Odpowiedz

70. ~
0

2011-02-11 09:19:59

Do wychwalających "oryginalne" reklamy Heyah. Simon''s cat - mówi Wam to coś?

Odpowiedz