DAJ CYNK

Inea: system SAP i nowe standardy obsługi klienta

04.04.2013

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2713

Ważne 1

3

Inea, wielkopolski operator telekomunikacyjny, zakończyła wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management. Obecnie cały proces obsługi klienta połączony został w jeden, centralnie zarządzany system.

Inea, wielkopolski operator telekomunikacyjny, zakończyła wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management. Obecnie cały proces obsługi klienta połączony został w jeden, centralnie zarządzany system.

Wdrożenie to jest pierwszym elementem kompleksowego wdrożenia systemów w SAP. Implementacja SAP BCM w INEA dotyczyła części telekomunikacyjnej, CTI oraz systemu zarządzania kontaktami operatora we wszystkich kanałach komunikacji.

Telefony, emaile i żądania chat w Inei są obecnie obsługiwane w SAP BCM, a dane z kontaktów automatycznie trafiają do działu sprzedaży. Co bardzo ważne w sektorze usługowym - IVR telefoniczny i chatowy są kompatybilne i dedykowane zarówno klientom biznesowym jak i indywidualnym. Za ich pomocą w prosty sposób można rozwiązać większość kwestii technicznych, dotyczących promocji oraz płatności. Uproszczony został także sposób odpowiedzi na zapytania mailowe, które obsługiwane są obecnie z jednego adresu ogólnego oraz formularza internetowego.

Docelowo Inea planuje wdrożenie zintegrowanego rozwiązania obejmującego SAP CRM i SAP Mobile, dzięki którym w niedalekiej przyszłości operator zyska najnowocześniejsze narzędzie dla obsługi klientów. Celem całego projektu wdrożeniowego SAP jest wszechstronne wsparcie działalności Inei oraz zapewnienie konkurencyjności operatora we wszystkich kluczowych obszarach związanych z obsługą klientów.

Źródło tekstu: Inea

Tagi: Inea sap
Komentarze
Zaloguj się
2. ~z poznania
0

2013-04-05 11:07:51

Hmm, teraz rozumiem że ostatnia totalna awaria była przez tę całkowitą integrację usług, widocznie na jednym serwerze. Była niedawno duża awaria sieci w INEA, i wtedy przez jakieś dwie godziny co najmniej nie tylko że nie działał internet klientów, nie działała strona www INEI z czatem iBOA, telefony były również głuche;( Jedynym sposobem komunikowania się klientów z firmą był Facebook;) (A że nie każdy ma konto na FB i pakiet internetowy w komorce, to zapewne ich nie obchodziło.)

Odpowiedz

1. ~
0

2013-04-05 04:59:52

wp.pl

Odpowiedz