DAJ CYNK

Felieton: Kryzysik z kserokopiarki

17.10.2012

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 1

Ważne 0

0

Jak już wcześniej pisałem, hasło no limit jest bardzo nośne reklamowo. Żaden operator na rynku nie może sobie pozwolić na to, żeby nie mieć takiej oferty w segmencie, w którym ma ją konkurent. Tyle, że tego typu postępowanie okazało się skokiem na głęboką wodę…

Jak już wcześniej pisałem, hasło no limit jest bardzo nośne reklamowo. Żaden operator na rynku nie może sobie pozwolić na to, żeby nie mieć takiej oferty w segmencie, w którym ma ją konkurent. Tyle, że tego typu postępowanie okazało się skokiem na głęboką wodę…

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się