Awaria może zdarzyć się w każdej z sieci komórkowych – w końcu jest to skomplikowana architektura złożona z wielu elementów sprzętowych i programowych. Nie jest to nic dziwnego i z pewnością zdarza się często. Dziwne jest jednak, jeżeli awaria jest duża, trwa ponad tydzień, a operator praktycznie nie informuje o niej pozostawiając klientów samych sobie. A właściwie nie jest to dziwne, tylko absolutnie niedopuszczalne.
Dalszą część felietonu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.
Źródło tekstu: wł
Z artykułu nie wynika że Polacy nie chcą gotówki lecz że rzadko jej używają. Jeśli się daje takie ty ...
Zapomniałem dodać, że chyba wreszcie poprawili prądożerność modemu, bo to w Exynosach konkretnie kul ...
Co to blur?
Jest byk w tekście. Zamiast H.264 powinno być H.265. Inna sprawa że tegoroczny procesor powinien ob ...
Wolę telewizor od bestii i nie płacić tyle w groszach.