Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów. Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.
M-kupony są unikatowymi kodami wysyłanymi do użytkowników za pomocą SMS. Po ich okazaniu sprzedawcy upoważniają klientów do zniżek lub odbioru określonych produktów.
Po zbudowaniu sieci akceptacji m-kuponów firma chce oferować usługę marketerom - przede wszystkim producentom FMCG. M-kupon równoznaczny ze zniżką, czy darmowym napojem w kawiarni, może być formą nagrody w konkursach i programach lojalnościowych organizowanych przez marketerów.
System opiera się na tradycyjnych m-kuponach - ciągu cyfr przesyłanym na telefon komórkowy, który sprzedawca musi wprowadzić ręcznie do komputera lub terminala GPRS. W grupie Liberty, do której należy EL2 pracują już nad nowszym rozwiązaniem - przesyłaniem kuponów graficznych, które mogą być szybko wprowadzane w punkcie sprzedaży za pomocą skanera.
Źródło tekstu: EL2
@ViNYL a można wziąć w Orange samo światełko bez Funboxa?
@Sig: Dokładnie tak. Orange (w ofertach dla użytkowników domowych) ma kiepski peering i nie dopina s ...
zdjęcie tego ONT by się przydało również i ile prądu żre taka zabawka. Tylko nie to co na etykiecie, ...
@ Sig Żal do styropianu okrągłostołowego cyrku 1989, że tradycyjnie opchnęli polską firmę obcym, dz ...
Dzięki!
Supernet video w T-Mobile na kartę
[DOWOLNY] Najtańszy nolimit na rozmowy stacjonarne i komórkowe.
[KARTA] - Tanie utrzymanie PL numeru mieszkając w UE
VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach - cz. 2.
[Play/P4] Modernizacja, rozbudowa, konfiguracja sieci - cz. 2.