DAJ CYNK

Dwie taryfy "no limit" w Orange

16.04.2012

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 41879

Ważne 0

0

Wchodzą nowe abonamenty w Orange - bez limitu do wszystkich oraz bez limitu w sieci.

Wchodzą nowe abonamenty w Orange - bez limitu do wszystkich oraz bez limitu w sieci.

Taryfa no limit do wszystkich sieci kosztuje 79,99 zł (także do stacjonarnych), zaś z 350 minutami do wszystkich i nielimitowanymi rozmowami i wiadomościami w Orange za 39,99 zł.

Obie oferty są bez telefonu. Ceny dla dotychczasowych klientów Orange - nowi płacą 10 zł więcej. Dodatkowo można uzyskać rabat przy zamówieniu innych usług.

Pakiety 2 GB w droższej taryfie kosztuje 19 zł, a 300 MB w tańszej - 10 zł.


Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
402. ViNYL
0

2012-05-07 10:58:13

400: Płacisz i gadasz, ot co.

Odpowiedz

401. ~Kuzan
0

2012-05-07 10:41:12

Chciałem niedawno przedłużyć umowę z Orange w taryfie no limit za 79,99 zł bez telefonu (jestem 6 lat w Orange, rachunki średnio 170 zł) i powiedziano mi, że owszem, ale umowa min. na 18 miesięcy (wtf?). Dzięki, ale te pół roku robi różnicę, zwłaszcza jak będzie potrzebny nowy telefon. Zwijam żagle do innej sieci z taryfą no limit na 12 m.

Odpowiedz

400. ~
0

2012-04-26 13:32:45

Ktos juz korzysta z tych taryf nolimit w Orange? Jakie wrażenia?

Odpowiedz

399. ~abel
0

2012-04-23 20:05:34

a co jest takiego bomba w tej ofercie orange bo nie rozumiem?skoro w tej cenie na rynkku sa duzo lepsze ofery?ja jestem w orange 8 lat i nie dostałem od tej sieci przez ten czas obsolutnie nic poz jakimis bonusami swiatecznymi ktore wymuszaja na mnie wczesniejsze doładowanie.Obecnie jestem w zeta fonie w ktrym ejstem z tego powodu ze popsuł mi sie telefon i potrzebowałem szybko inny a ze sieci zmieniac nie zamierzałem to podpisałem umowe za 1 zł proponowano mi eriksona wersje damska z jakas smieszna klapka ale kolesie w tym punkcie to jacys kombinatorzy i za 250zł dostałem dosc fajna nokie podpisałem umowe na 3 lata ,ostatnio dzowniła do mnie pani z orange tak jak i przed podpisaniem umowy z zetafonem z propozycja abonamentu tamtej propozycji nie pamietam wiec nie bede o niej pisał,teraz zaproponowała mi abonament w cenie 60 zł w tym rozmowy w orange bez limitu samsung galaxy za 1 zł,300 minut do wszystkich sieci wymienne na esemesy i mzoliwosc jakis pakietów itd nawet mzoe bym sie zdecydował ale musiał bym utrzymywac i numer w zetafonie gdzie umowe mam do lutego 2013 jak i ten numer abonamentowy ale jak sie rozłoncze to oferta bedzie juz niekatualna,to jej podziekowałem,to nic ze na poczatku rozmowy powiedziałem jej ze nie interesuje mnie abonament i zaden inny telefon oprócz noki to przez 15 minut usiłowała mi natretnie wcisnac swoja oferte.W play jako nowy klient nie po 8 latach mam podobna oferte,pani z play dzwoniłe do mnie w sprawie formuły 4.0 obiecała rabaty ze dzieki temu ze przez kuriera to 10 zł znizki itd,ja przez 8 lat w orange mogłem otrzymac damskiego eriksona tyle mi zaproponowali,nic zadnego rabatu,gdyby play nie weszło na rynek to dalej bym płacił 80 gr za minute ale jestem w orange poprostu z przyzwyczajenia bo jestem tam kawał czasu i naprawde nie chciał bym zmieniac sieci jelsi oferty były by chociaz porównywalne z tymi u najlepszych operatorów.Dla mnie idealna oferta to umowa na 12 miesiecy sama karta bez telefonu i 1000 minut do wszystkich sie

Odpowiedz

398. ~rozmowywsieci.com.pl
0

2012-04-23 15:00:40

A po co Wam te nielimitowane SMSy do Orange? Czy MMSy? I zabawa z umowami? Jest prostszy sposób! Opcja karty w taryfie Orange Go. Ładuję za 100 zł, dostaję 110 zł + 5 zł na skarbonkę. Od razu dostaję darmowe rozmowy do 3 wybranych numerów. SMSY do Orange piszę po 1 gr. Napiszę 5 i dostaję kolejne 5 (do wszystkich sieci).

Odpowiedz

397. ~
0

2012-04-23 14:03:19

Nie do konca Lolek, bo mam smartfona, mam internet, mam tysiac minut a i tak w ysylam po 200 smsow miesiecznie.

Odpowiedz

396. ~Lolek
0

2012-04-23 13:43:45

TELEPOLIS NIC NIE UKRYWA Tylko ty jesteś ślepy i nie potrafisz czytać.Myślisz ze wejdziesz na telepolis i wszystko ktos napisze za ciebie ? GOOGLUJ albo szukaj bez znaczenia ale sie nie czepiaj;)BTW Jedna sprawa-Kto w tych czasach(gdzie rozmowy są właściwie darmowe) pisze sms? Bierzesz pod uwage ze wiekszosc tel teraz to smartfony na których ludziom sie poprostu nie chce pisać?;) Szukasz igły w stogu siana.Oferta jest bardzo dobra moim zdaniem a jak komus trza sms kupuje sobie pakiet euro 2012 SMS za 5 zł źle? DAJ SPOKÓJ

Odpowiedz

395. ~kylo
0

2012-04-22 09:49:32

Mylisz się. W cenniku jasno jest napisane że mms kosztuje 20 gr.

Odpowiedz

394. ~
0

2012-04-22 09:07:37

mmsy też są darmowe wystarczy się wczytać w regulamin oferty

Odpowiedz

393. dzi0bas
0

2012-04-21 10:09:07

jest pakiet euro2012 ale czy dziala w tej taryfie nie wiem

Odpowiedz

392. ~x
0

2012-04-20 18:32:34

w sumie jeśli się dużo korzysta z telefonu to te dodatkowe 7 zl za nielimitowane stacjonarne to nie tak dużo.

Odpowiedz

391. ~x
0

2012-04-20 18:30:18

387 - a jest w Orange opcja za parę złotych pakiet nielimitowanych sms ów tak jak w PLAY za dopłatą nielimitowane stacjonarne ?

Odpowiedz

390. Darth Vader
0

2012-04-20 13:23:37

Ale to i tak dziwne że pełne no-limit do Orange razem z sms/mms proponują tylko inne sieci niż Orange.

Odpowiedz

389. ~
0

2012-04-20 13:18:56

@388, widzisz, każdy zdecyduje, co jest dla niego ważniejsze, czy nielimitowane połączenia na stacjonarne czy mmsy.

Odpowiedz

388. ~kylo
0

2012-04-20 13:09:11

Ale no-limit w Orange nie ma mms! Tylko w innych sieciach można dostać mms nielimitowany do Orange.

Odpowiedz