Z końcem czerwca zakończono trwający 4 lata proces wdrażania w Telefonii Dialog zintegrowanego Systemu Paszportyzacji i Biura Napraw w oparciu o rozwiązanie G.TEL firmy Rector z Zielonej Góry.
System Paszportyzacji i Biura Napraw to system informatyczny, który umożliwia ewidencję zasobów fizycznych (kanalizacja, kable, urządzenia) i logicznych (trakty teletransmisyjne, łącza abonenckie i dzierżawione), systematyzuje dane o sieci oraz usprawnia procesy jej zarządzania i eksploatacji. Pozwala dzięki temu na bardzo łatwe planowanie, rozbudowę i modernizację sieci Dialog. Wspomaga procesy technicznej obsługi Klientów przez obsługę elektronicznych obiegów zleceń oraz ewidencję danych dotyczących numerów telefonicznych i łączy dzierżawionych. Dodatkowo udostępnia i wymienia informacje z innymi systemami informatycznymi Spółki w zakresie ewidencjonowanych danych.
Najważniejsze korzyści dla Klientów to:
- skrócenie czasu obsługi,
- skrócenie czasu usuwania uszkodzeń,
- zwiększenie stopnia niezawodności sieci,
- zapewnienie rzetelnej informacji o możliwościach podłączenia i dostępności usług.
Źródło tekstu: Dialog
@ViNYL a można wziąć w Orange samo światełko bez Funboxa?
@Sig: Dokładnie tak. Orange (w ofertach dla użytkowników domowych) ma kiepski peering i nie dopina s ...
zdjęcie tego ONT by się przydało również i ile prądu żre taka zabawka. Tylko nie to co na etykiecie, ...
@ Sig Żal do styropianu okrągłostołowego cyrku 1989, że tradycyjnie opchnęli polską firmę obcym, dz ...
Dzięki!
oferty prepaid od najniższej ceny w dobie pandemii
Nowy "Pakiet Pełny" w naszej rodzinie za 19zł na 30 dni?
Supernet video w T-Mobile na kartę
[DOWOLNY] Najtańszy nolimit na rozmowy stacjonarne i komórkowe.
[KARTA] - Tanie utrzymanie PL numeru mieszkając w UE