DAJ CYNK

Dialog reklamuje nową taryfę

02.06.2005

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 877

Ważne 0

0

1. czerwca rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa Dialogu skierowana do rynku indywidualnego.

1. czerwca rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa Dialogu skierowana do rynku indywidualnego.

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego Darmowe Rozmowy i Internet, dostępnego w ofercie Dialogu od 1. czerwca.

Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach: ATL – codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL – ulotki, plakaty oraz nośniki ambientowe – autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.

Kampania potrwa – zależnie od medium reklamowego - do końca miesiąca. Kampanię realizuje agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.

Źródło tekstu: Media Run

Komentarze
Zaloguj się