Kiedy najlepiej powiadomić klienta o możliwej kradzieży jego danych? Większość odpowiedziałaby, że niezwłocznie. Dell ma jednak nieco inne podejście do tej sprawy. Firma raczyła się podzielić wiedzą dopiero po miesiącu.
Miesiąc temu Dell stał się ofiarą dużego ataku hakerskiego. Dell postanowił działać na własną rękę i rozpoczął proces hashowania i resetowania haseł swoich klientów, jednak nie poinformował ich o zagrożeniu. Firma wynajęła również firmę specjalizującą się w kryminalistyce cyfrowej, by pomogła ona wytropić hakerów. Dopiero po miesiącu producent poinformował swoich klientów o wydarzeniu.
Wszyscy klienci - szczególnie ci posługujący się hasłami uniwersalnymi - powinni zmienić swoje hasła. Zaangażowane zostały również organy ścigania.
Najbardziej szkodliwe i najszybsze wirusy komputerowe w historii
Hakerzy chcieli usunąć Despacito z YouTube'a
Źródło tekstu: bitdefender, wł
HDMI 2.0 w 2024 roku to jebitny żart.
WY WSZYSTKO WIECIE A NIC Z TYM NIE ROBICIE CIĄGLE TYLKO PISZECIE PIERDOŁY NIE UMIECIE SAMI ZABESPIEC ...
Kolejny raz udowadniają, że ich usługi trzeba...omijać szerokim łukiem. Trzecia dekada XXI w. a men ...
T1000 jeszcze daleko, ale skynet jakby bliżej.
Niech lepiej powiedzą jak wyłączyć to zjebane radio.