DAJ CYNK

"Darmowy Numer" w taryfie Simplus

11.10.2007

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 84884

Ważne 0

0

Od 11. października w taryfie Simplus dostępna jest promocja Darmowy Numer, w której użytkownik będzie mógł wykonywać darmowe połączenia i wysyłać wiadomości za darmo do wybranego numeru w sieci Plus. Promocja potrwa do 21. stycznia 2008 roku.

Od 11. października w taryfie Simplus dostępna jest promocja Darmowy Numer, w której użytkownik będzie mógł wykonywać darmowe połączenia i wysyłać wiadomości za darmo do wybranego numeru w sieci Plus. Promocja potrwa do 21. stycznia 2008 roku.

Aby skorzystać z promocji użytkownik musi:
wprowadzić Darmowy Numer wpisując kod *104*11*48wybrany numer# i wciskając przycisk inicjujący połączenie,
zasilić swoje konto wybraną kwotą w celu aktywacji Darmowego Numeru.

Okres ważności Darmowego Numeru uzależniony jest od wartości każdorazowego zasilenia konta. Jest to odpowiednio:
30 dni - przy zasileniu kwotą z przedziału 50 zł - 150 zł,
15 dni - przy zasileniu kwotą z przedziału 30 zł - 49 zł,
3 dni - przy zasileniu zkwotą z przedziału 10 zł - 29 zł.

Zasilenia z przedziału 5 - 9 zł nie mają wpływu na okres ważności Darmowego Numeru.

Każdorazowe zasilanie konta przedłuża okres ważności Darmowego Numeru. Okresy ważności Darmowego Numeru nie sumują się, w przypadku kolejnych zasileń różnymi nominałami zawsze wybierany jest okres najdłuższy.

Pierwsze wprowadzenie Darmowego Numeru w taryfie Simplus jest bezpłatne. Wybór darmowego numeru zostanie potwierdzony SMS-em w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia użytkownika. Aby aktywować Darmowy Numer, użytkownik musi mieć aktywne konto, czyli być w okresie ważności konta dla usług i połączeń wychodzących.

W dowolnym momencie Użytkownik taryfy SIMPLUS może zmienić wskazany Darmowy Numer na inny w sieci Plus. Wystarczy usunąć poprzedni numer wpisując kod *104*00*48numer_usuwany# i wcisnąć przycisk inicjujący połączenie oraz wprowadzić nowy numer wpisując kod *104*11*48nowy_numer# a następnie wcisnąć przycisk inicjujący połączenie. Zmiana numeru podlega opłacie 10 zł i jest pobierana przy jego wprowadzaniu.

W dowolnym momencie można bezpłatnie sprawdzić wybrany Darmowy Numer oraz okres jego ważności wpisując kod *104# i wciskając przycisk inicjujący połączenie.

Zobacz: regulamin promocji Darmowy Numer w taryfie Simplus.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
144. ~szoooooo
0

2010-02-07 16:22:19

to jest wszystko poje teraz znowu niemoge zmienic taryfy

Odpowiedz

143. ~Hummer
0

2009-08-31 14:08:25

Darmowy numer działa bez problemu, ale za zmiane trzeba od nowa zapłacić i zasilić konto. To jedna wielka ściema!

Odpowiedz

142. ~agusiaziommm
0

2009-04-20 21:50:02

w tym pakiecie darmowe rozmowy i sms w simplusie?? *104*11*48 nr osoby# ??

Odpowiedz

141. ~agusiaziommm
0

2009-04-20 21:47:00

czemu nie da sie bic tego samego nr 2 razy??

Odpowiedz

140. ~marta
0

2009-03-22 11:54:57

bezsensu ta promocja

Odpowiedz

139. ~dupodaja
0

2008-06-01 20:01:32

i mi tez xD

Odpowiedz

138. ~7533
0

2008-03-29 18:51:49

naskoccie mi

Odpowiedz

137. ~malaola0
0

2007-10-28 19:42:00

czy by skorzystać z darmowego numeru muszę zmieniac taryfę na nowego simplusa jeśli mam team7?

Odpowiedz

136. ~papszmir
0

2007-10-23 19:13:46

potwierdzam, pisałem jakiś czas temu do BOK-u i mi odpisalali, że mam zadzwonić. jak komuś szkoda kasy, to idzie do salonu i pyta o to, jak powie, że nie wie, to powiedzieć niech zadzwoni (na swój koszt) i się spyta, a kto ma darmowe minuty, to niech dzwoni pod 601 102 555 (nr z Sim+), będzie zjadał darmowe minuty ;D 2601 się nie opłaca :) nawet jak dzwonię ws. abonamentu to pod ten 555 i mnie przełączają :)

Odpowiedz

135. r
0

2007-10-21 20:29:22

Pewnie bym się dowiedział ale czy to nie przeginka z takimi głupotami dzwonić do BOKu? A z resztą mam zapisane w notesiku ale myślałem że sobie jeszcze jakoś sprawdzę. Mówi się trudno. Muszę zaufać notesikowi ;-)

Odpowiedz

134. gm
0

2007-10-21 17:56:55

A u Konsultanta w BOKu nie dowiesz się?

Odpowiedz

133. r
0

2007-10-21 17:08:18

Mimo wszystko dzięki za próbę pomocy ;-)

Odpowiedz

132. r
0

2007-10-21 17:06:45

No niestety, u mnie w historii zleceń są jedynie pierdoły typu zlecenie włączenia gprs i tym podobne rzeczy, które robiłem na samym początku po odpaleniu karty. Musiałem faktycznie taryfę zmienić później kodem. No cóż, mówi się trudno. Swoją drogą mogliby wymyślić jakiś sposób sprawdzenia bo moim zdaniem to jednak lekkie niedopatrzenie jest.

Odpowiedz

130. r
0

2007-10-21 14:52:48

#129: no nie wiem, widocznie jestem jakiś nieświadomy lub Ty wlo jesteś bardziej zasłużony ;-) W moim eboku niestety nie ma informacji na temat stażu w taryfie simplus. Jest tylko info kiedy karta była aktywowana a to jednak nie musi być jednoznaczne. Chyba pozostaje jednak notesik :-( Ech marność.

Odpowiedz

129. wlo
0

2007-10-21 12:38:47

i nie trzeba kochać, żeby to wiedzieć... wystarczy być świadomym użytkownikiem ;-)

Odpowiedz