DAJ CYNK

Brytyjscy użytkownicy komórek są mało lojalni

16.11.2010

Dodane przez: anonymous

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2527

Ważne 0

0

Prawie połowa Brytyjczyków gotowa jest odejść z sieci swojego dotychczasowego operatora, jeśli ten nie zaoferuje im interesującego telefonu podczas przedłużania umowy - wynika z badań przedstawionych przez Art. Technology Group.

Prawie połowa Brytyjczyków gotowa jest odejść z sieci swojego dotychczasowego operatora, jeśli ten nie zaoferuje im interesującego telefonu podczas przedłużania umowy - wynika z badań przedstawionych przez Art. Technology Group.

Brak interesującego modelu telefonu było jedną z przyczyn, dla których 45% badanych mogłoby zmienić operatora. 31% badanych zrobiło to w ciągu ostatnich 5 lat raz. Kolejne 10% ankietowanych w tym samym czasie przynajmniej dwa razy zmieniło swojego dostawcę usług komórkowych.

Klienci narzekają również na słabą lub bardzo słabą obsługę klienta. 72% spośród nich odwiedza stronę swojego operatora tylko raz w miesiącu, aby zobaczyć zestawienie wykonanych połączeń. Przyczyną tego jest niewielka przydatność takich stron.

33% pytanych chciałoby, aby z takiej strony można było się połączyć bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta. 29% chciałoby, aby stronę operatora można było personalizować. 21% ankietowanych korzystałoby chętnie ze spersonalizowanych wyników wyszukiwania.

Według ATG, to właśnie udoskonalenie obsługi klientów oraz poprawa funkcjonalności stron operatorów są tymi, które mogą zatrzymać przy nich klientów na dłużej. A jest to ważne, gdyż migracja klientów pomiędzy sieciami jest na Wyspach zauważalnym zjawiskiem.

Źródło tekstu: cellular-news

Komentarze
Zaloguj się
25. TomekO
2

2010-11-17 19:28:14

Ja jestem lojalny wobec operatora który ma najtaniej ;) Od 3,5 roku wypada na Playa.

Odpowiedz

24. ~
0

2010-11-17 18:13:33

Natomiast wg operatorów działających w PL tym, co może zatrzymać klientów na dłużej nie jest poprawa funkcjonalności i obsługi klientów tylko zakładanie simlocków.

Odpowiedz

23. ~
-1

2010-11-17 16:36:28

Uważasz, że nie ma różnicy mentalnej między Szwedem czy Niemcem a Ukraincem czy Polakiem?

Odpowiedz

22. ~nokian900
2

2010-11-17 11:54:41

Mike ocknął się niedwano z dłuuuuugiego zimowego snu i umknęło mu kilkadziesiat lat, sry Mike ale gadasz bzdury

Odpowiedz

21. ~
2

2010-11-17 11:28:07

Mike głupolku Słowianów łaczą dwie wojny światowe i ponad 50 lat zamordyzmu stąd taka przepaść technologiczna. Co ty masz z historii?

Odpowiedz

20. toms
0

2010-11-17 11:21:39

I gdzie tu ten przysłowiowy brytyjski konserwatyzm? Bardzo dobrze, że się tak dzieje. Oby tylko w Polsce ludzie zmienili sposób myślenia w tym względzie i przestali się bawić w sentymenty, to może W3 zacznie traktować swoich klientów z większym szacunkiem i zaoferuje w końcu atrakcyjne warunki wyprzedzające konkurencję, a nie będzie tylko stale, nieudolnie ją doganiać.

Odpowiedz

19. ~Mike
-3

2010-11-17 11:20:31

Słowianie to niestety jedna z najgłupszych grup etnicznych stąpających po Ziemi. Wystarczy spojrzeć: jakie mamy marki samochodów? jakieś znane brandy w elektronice? a może opanowaliśmy sektor finansowy, budownictwo albo inny dział inżynierii? Nic, kompletnie nic, jeno produkcja rolna kwitnie i wszechobecna korupcja. Natomiast państwa słowiańskie łączy jedno - miłość do zabawy, trunków, a logiczne, anglosaskie czy semickie myślenie to rzecz dla Słowian nieosiągalna. Stąd cywilizacyjna przepaść między Zachodnią Europą, Izraelem, USA czy Azją, a nami.

Odpowiedz

18. ~erowiec
0

2010-11-17 11:19:04

aktualna/konczaca sie umowa: abonament 30 zeta i 120 min do wszytkich . Nowa umowa jaka mi proponuja to 120 min za 30 zeta , do wszystkich ... tylko nazwa abonamentu inna ... i to mam po 10 latach abonamentu w ERZE i dodatkowo posiadam 2 abonamenty,dwa tak taki i internet mobilny ... wszystko aktywne tzn uzywane bez ściemy ! "Era" ... opamietaj sie ! Nie jestes jedyna w telefoni mobilnej !

Odpowiedz

17. ~PRACOWNIK ORANGE
0

2010-11-17 11:09:56

Skomentuje to tak w Polsce jest tak samo!! Ile z osób zmieniła operatora ze wzg na telefon?? Ile z osób mówi że inna sieć oferuje ten telefon taniej?? Dużo. W Polsce odsetek tych klientów opisanych w artykule będzie jeszcze większy nie oszukujmy się klient idzie tam gdzie taniej!! Ew wydaję mu się że lepiej!!

Odpowiedz

16. ~nokian900
0

2010-11-17 11:04:44

do Kaja Plus na tym zarobi, nie zastanwiałaś się dlaczego op nie uruchomił darmowych połączeń w sieci od 1s połączenia? dlaczego Play i Orange mogą to zrobić a Plus nie?

Odpowiedz

15. ~dezerter
1

2010-11-17 10:19:25

Tytuł powinien brzmieć >Brytyjscy użytkownicy komórek są mało lojalni, bo potrafią liczyć swoje pieniążki

Odpowiedz

14. ~KAJA
0

2010-11-17 10:10:32

@13 może i faktycznie, średnia długość połączenia wynosi 98 sekund, ale to tylko średnia. Jak to z ludźmi bywa, jedni wykorzystają w pełni tą usługę inni nawet nie odczują zmian. Jedno jest pewne - Plus aktywował wszystkim swoim starym abonentom bez wyjątku Bezlik i za to + dla tego operatora ;)

Odpowiedz

13. ~nokian900
0

2010-11-17 09:52:35

bezlik rozmów to jedna wielka ściema, średnie długość połączenia w sieciach komórkowych wynosi 98 sekund, za pierwsze 60 sekund normalnie się płaci czyli Plus "daje" swoim Abonentom średnio pół minuty rozmów, faktycznie łał

Odpowiedz

12. galtom
0

2010-11-17 09:30:57

@10: fakt ludzie nie potrafia liczyc :-( Nikt (mam na mysli przecietnego Kowlaskiego) nie dosc, ze nie wie, to jeszcze nie wierzy, ze nie ma telefonow za 1zl. A to co daja operatorzy to nie zdana laska tylko w 99% bardzo drogi kredyt i raty na telefon. To zreszta tyczy sie wiekszosci sprzetu oferowanego przez operatorow w tzw. promocjach. Nie dosc, ze zarabiaja na usludze (co jest jaknajbardziej OK) to dodatkowo (gmatwajac oferty) zarabiaja krocie na oferowanym sprzecie - ile razy od czasu do czasu zdarzy mi sie policzyc ile telefon/netbook z doplata operatora kosztuje w abonamencie za kazdym razem wychodzi, ze Pan Kowalski anallegro kupuje ten sam sprzet taniej niz operator i troche mniej na nim zarabia. Ba, Saturn i Media Market sa w wiekszosci przypadkow (nawet wliczajac raty kredytu) tansze niz to do czego doplaca operator. Moze nalezaloby poprosic operatorow, zeby juz nam nie robili dobrze, nie doplacali do sluchawek tylko sprzedawali je w cenie zakupu + 15%. Dam sobie reke obciac, ze bedzie taniej niz jest :-)

Odpowiedz

11. ~maykee
0

2010-11-17 09:08:13

Moze dlatego, ze telefon, który dopiero wychodzi na rynek jest oferowany przeważnie za darmo w tatusia ze średnia cena... Czyli już przy taryfach o wartości 35 gbp. To wina samych operatorów- rozpiescili sobie klientów;) co do obsługi bywa różnie - bardzo zróżnicowany poziom w obrębie jednego operatora - jak zwykle zawowdzi czynnik ludzki. Ja z O2 jestem np bardzo zadowolony.

Odpowiedz