DAJ CYNK

Bors też odejdzie z zarządu T-Mobile

07.10.2014

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7923

Ważne 7

4

Z końcem 2014 roku z zarządu polskiego T-Mobile odejdzie nie tylko prezes Miroslav Rakowski. Rpkom.pl pisze, że zrobi to także Grzegorz Bors, odpowiedzialny za strategię, sprzedaż i marketing i na rynku prywatnym.

Z końcem 2014 roku z zarządu polskiego T-Mobile odejdzie nie tylko prezes Miroslav Rakowski. Rpkom.pl pisze, że zrobi to także Grzegorz Bors, odpowiedzialny za strategię, sprzedaż i marketing i na rynku prywatnym.

Zobacz: Rakowski już na początku roku uzgodnił, że kończy swoją misję.

Według informacji rpkom.pl, Bors złożył rezygnację we wrześniu. W telekomie pracował od 11 lat, do zarządu dołączył 4 lata temu.

Źródło tekstu: rpkom.pl

Komentarze
Zaloguj się
41. ~Tralala
1

2014-10-30 20:21:02

36. Za takie praktyki jak "kupił pan telefon nie u mnie wiec nie wyślę go na gwarancję" powinni zostać wyrzucani na zbity ryj a i tak zarabiają nieźle jak na polskie realia.39. Dla zasady to każdy operator już robił takie zagrywki. Poza tym jak się wybiera "tańszego" operatora to musi być coś na rzeczy - może na przykład brak swojej infrastruktury i konieczność wynajmowania nadajników. A co będzie jak nagle roaming krajowy zdrożeje dwukrotnie? Odpowiedź jest prosta - albo Play się skończy albo podniesie ceny i tacy ludzie z "zasadami" będą musieli szukać operatora i wrócą do T-Mobile :)

Odpowiedz

40. ~p_z
0

2014-10-08 20:54:05

hmmm tja a od kiedy Bors był odpowiedzialny za pion tech. skoro od tego jest Milan głupoty ludzie piszą oj głupoty

Odpowiedz

39. ~Marek
0

2014-10-08 13:45:18

Wywody wywodami, ale to są skutki akcji zmiany umowy dla klientów w ofercie bez telefonu. Propozycja przejścia na mniej korzystną ofertę jump, lub dopłata do aktualnej nie powinna mieć miejsca. Ludzie pozrywali umowy nie dla pięciu złotych, a dla faktu, że są przez TMobile tak traktowani i... zrobili jump do innych operatorów.Osobiście zrobiłem to samo przeniosłem dwa numery dla zasady, a byłem klientem firmy od początku jej istnienia w 3mieście. Nie powiem aby u nowego operatora było lepiej, ale na pewno taniej.

Odpowiedz

38. ~Cows
0

2014-10-08 13:26:43

~30 nie porównuj TM z UK, z tym z USA czy w Polsce, jakby nie patrzeć strategie są różne mimo iż to ten sam właściciel

Odpowiedz

37. ~
1

2014-10-08 11:20:42

35. ~Mufasa - "hejt" - ile Ty masz gosciu lat aby uzywac tak *** jezyka? Merytoryczne stwierdzenie, ze dziejszy zarzad TM z punktu widzenia klientow zasluguje na zielona trawke, moze byc ci i nie w smak, ale gwarantuje, ze nikogo poza toba nie obchodzi. Na zbity pysk wyleca te dupki, chocbys z wscieklosci dostal pianych na ustach - i tyle.

Odpowiedz

36. ~Soulfly
0

2014-10-08 11:04:12

Pracownikom APS tak poobcinali wynagrodzenia ze juz lepiej placa sprzataczka( z calym szacunkiem dla sprzataczek)wiec nie dziwcie sie jak przyjdziecie do salonu to zobaczycie zniecheconych konsultantow

Odpowiedz

35. ~Mufasa
1

2014-10-08 10:04:32

~34 Hejted detected.... :) A ogólnie to co można powiedzieć... Sporo widział, zna pewno firmę od podszewki, co miał zrobić to już dawno zrobił, lepiej znaleźć kogoś, kto będzie miał świeże pomysły, niż trzymać na siłę.

Odpowiedz

34. ~
-1

2014-10-08 09:14:45

28. ~ref - wazelinka detected.

Odpowiedz

33. ~olek
2

2014-10-08 09:09:09

Ciekawa ta wczorajsza awaria. Chciałem aktywować internet na kartę. Wykonałem krótkie połączenie głosowe. W menu info "karta nie aktywna". Zadzwoniłem na numer z karty. Połączyłem się bez problemu. W menu dalej info "karta nie aktywna". Doładowałem konto (za 10 zł.). W menu dalej info "karta nie aktywna". Stan konta nie uwzględnił doładowania, ale pobrał 4 gr. Próbowałem tym samym kodem doładowania doładować inną kartę. nie dało się ponieważ dostałem info, że "doładowanie zostało wykorzystane". Próbuję dodzwonić się do konsultanta. Info "czas oczekiwania 10 min". Opłata pobrana. Zrezygnowałem. Sprawdzam stan konta. Brak doładowania (4 gr. pobrane). W menu dalej info "karta nie aktywna". Kartę wyrzuciłem. Nigdy więcej T-Mobile.

Odpowiedz

32. ~viper
0

2014-10-08 08:25:52

Jeśli mnie pamięć nie myli to Grzegorz Bors był odpowiedzialny za kontrakt z ekstraklasą. Choć sam nie jestem fanem piłki to marketingowo było to świetne rozwiązanie.

Odpowiedz

31. ~stokrotka
-2

2014-10-07 23:13:02

Duża strata dla Tmobile,że pan Bors - top manager, ale przede wszystkim człowiek- odchodzi z Tmobile

Odpowiedz

30. ~Pablo
2

2014-10-07 23:04:07

Odkryłem że w UK T-Mobile przemalowali na EE! Chyba nie tylko w Polsce nagrabiła sobie ta marka. Przed laty utkwiła mi sytuacja, że jako jedyny na Wyspie operator blokował połączenia wykonywane przez Skype i SIP żądając dodatkowej opłaty za luksus użycia komunikatorów internetowych.

Odpowiedz

29. ~Papa
1

2014-10-07 22:38:07

No to pa pa grzeczny Grzesiu

Odpowiedz

28. ~ref
1

2014-10-07 22:16:59

Biorąc pod uwagę, że w Polsce sukces mierzy się skalą nienawiści innych osób (komentujących), to firmy telekomunikacyjne, ich prezesi oraz pracownicy osiągnęli wielki sukces. A ja tylko się domyślam, że ani pan Grzegorz Bors nie będzie miał problemów ze znalezieniem nowych wyzwań ani T-Mobile ze znalezieniem godnego następcy.

Odpowiedz

27. ~fino
2

2014-10-07 22:16:01

Awaria systemowa, to najczęściej powtarzane słowa w salonach T...

Odpowiedz